Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Gaat toch ruim 55 liter in?

Hoeveel zou dat dan bij een E geweest zijn?
    E91 heeft een 61 liter tank.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Misschien rij je sneller met een M in Ferrari kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Dus....F31 is recenter dan E90/91 = tendens van kleinere tanken.
      Inderdaad, zo is het!

Comment

• 40 Liter inderdaad standaard, grotere tank is een gratis optie. Die 40 liter is uiteraard alleen gedaan om bij de verbruiks- en emissietests beter te scoren.

Comment

Dus....F31 is recenter dan E90/91 = tendens van kleinere tanken.
          Is gewoon een van de vele voorbeelden, bij Audi en Mercedes doen ze het ook al. Van de Peugeot 308 weet ik ook dat dit het geval is.
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            Is gewoon een van de vele voorbeelden, bij Audi en Mercedes doen ze het ook al. Van de Peugeot 308 weet ik ook dat dit het geval is.
            Ja, mij moet je dat niet wijs maken. Dat is al enkele modeljaren bezig. Ik zie er alvast geen graten in.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vandaag op de E17 mijn eerste nieuwe a4 gespot, van voor moeilijk te onderscheiden maar vanachter wel knapper dan de vorige versie...
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                Ik sta op het punt van te bestellen. Iemand al met 150pk diesel gereden? Hoe is de motor?
                Ik vind de 150pk een pak krachtiger aanvoelen dan de vorige generatie 140pk . Op papier is dat 10pk maar in reallife voelt het als 20pk.

Comment

• ik heb denk ik nog geen enkele nieuwe A4 zien rijden
                  lets have some more member berries

Comment

• al veel breaks

valt gelijk op dat het de nieuwe familie is

Comment

• Ik vind het een beetje tegenvallen. Heb met de ultra gereden, en door de lange spreiding van de versnellingen lijkt de motor een beetje tam.

Comment

• Nu ook introductie van een Avant (maar nog steeds geen Europese goedkeuring wat betreft uitstoot).

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Een modale gezinswagen met een hoog Johny gehalte.

Comment

• Ik vind het helemaal niets, ook die nieuwe koplamp trend maakt het er niet mooier op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                              Een modale gezinswagen met een hoog Johny gehalte.
                              Ik dacht dat dat bmw's waren .

Comment

• Iemand die me kan zeggen welk kleur dit is? Audi Belgium zegt op Facebook dat het Tangorood is, maar ik denk eerder Matadorrood.
                                Tangorood is te fel denk ik.

Comment

• Lijkt me idd matador red. Op de configurator toont het veel donkerder (ook wel leuk), maar is irl wel iets lichter. Lexus heeft volgens mij in de US een kleur die er sterk bij aanleunt.

Comment

• Trekt op granaatrood maar iets donkerder, beetje candy achtig.
                                    Serieus fan van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Trekt op granaatrood maar iets donkerder, beetje candy achtig.
                                      Serieus fan van
                                      In S dan...

Send from somewhere, used Tapatalk.

Comment

In S dan...

Send from somewhere, used Tapatalk.

Voor mij moet dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                          Lijkt me idd matador red. Op de configurator toont het veel donkerder (ook wel leuk), maar is irl wel iets lichter. Lexus heeft volgens mij in de US een kleur die er sterk bij aanleunt.
                                          Ik denk dat we gelijk hebben..

Matador:

Tango:

Last edited by Namaz; 15/03/2016, 15:07.

Comment

Working...
                                          X