Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In zonlicht is het direct wel heel wat lichter. De foto's bedriegen nogal.

Comment

• Een rode koetswerkkleur (zeker een metallic rood) op een realistische manier vastleggen op foto is niet altijd even makkelijk.

Comment

• andere mogelijkheid is Andorra Rot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Voor mij moet dat niet.
          Gotlandgroen voor mij aub.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• http://https://www.audi.co.uk/conten...cGuides/a4.pdf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tHe_one007 Bekijk Berichten
              Tweetal weken geleden een Audi A4 2.0 150pk in Manhattan grijs besteld. Best wel een mooie kleur!

Ook nog een paar packs er bij genomen (Pack Executive Plus & Pack Lounge), en nog wat kleinere opties (verchroomde dakrails & vensteromlijsting, Audi Sound System,...). Verwachte levertijd is laatste week van maart / eerste week van april.
              Exact zelfde config besteld. Maandag mag ik hem gaan afhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                Tof. Ik mag die van mij ook maandag afhalen.

Comment

• Weeral dubbelaccounts ..
                  Allez, nen dubbele proficiat dan maar

Comment

Wanneer hebben jullie de wagen besteld?
                    Last edited by ; 16/03/2016, 14:38.

Comment

Ergens in december dacht ik

Comment

Eind oktober.

Comment

• Als je de "sport" editie neemt, zit er dan standaard de digitale airco op? Als ik kijk naar de "opties" van de sport editie staat dit er niet expliciet bij, maar als je naar de interieurfoto's in de carconfigurator kijkt dan toont hij wel plots de ditigale airco met deze editie, en anders niet.

Belachelijk dat de optie digitale arico 675eur kost. Ik verwacht niet dat dit functioneel veel toevoegt maar die knoppen zonder display is echt ongepast op zon premium wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk Berichten
                            Als je de "sport" editie neemt, zit er dan standaard de digitale airco op? Als ik kijk naar de "opties" van de sport editie staat dit er niet expliciet bij, maar als je naar de interieurfoto's in de carconfigurator kijkt dan toont hij wel plots de ditigale airco met deze editie, en anders niet.

Belachelijk dat de optie digitale arico 675eur kost. Ik verwacht niet dat dit functioneel veel toevoegt maar die knoppen zonder display is echt ongepast op zon premium wagen.
                            Er zit een fout in de configurator, ook op de Duitse site. Standaard automatische klimaatregeling met één zone. De klima met drie zones is steeds optioneel. Die voegt niet enkel die mooie regelunit toe maar verder ook:
                            - Ventilatiemonden achteraan (die standaard klima heeft deze niet)
                            - Gelijkmatige ventilatie door het volledige, langwerpige rooster vooraan
                            - Automatische hercirculatie door luchtkwaliteitssensor
                            - Actieve kool- en partikelfilter
                            - Geventileerd handschoenkastje

Comment

Ergens in december dacht ik
                              de grootste rufter leeft nog

Comment

Proficiat ruftbeer
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  Proficiat ruftbeer
                                  bedankt, stuk Aalsters stront

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    de grootste rufter leeft nog
                                    Bedankt, stuk Antwerps stront

Comment

• En hoe rijdt ie?
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ja, hoe rijdt ie?
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Zoals een Audi hoort te rijden: saai, maar comfortabel en voorspelbaar.

Comment

Working...
                                          X