Wie eerst is maakt niet uit, die van de passat is in de verste verte niet hetzelfde als die van de A4.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk ga nie kijken, want ik heb da nie.
Woon je echter in het zuiden van het land of vertoef je veel in Frankrijk of Nederland op landelijke wegen zal het zijn nut zeer zeker wel hebben.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Deze A4 is dan qua design geen echte evolutie, maar voor de rest toch wel zeer indrukwekkend.
Interieurkwaliteit is toch superieur aan MB en BMW. Dat van de MB ziet er precies speelgoed uit met al dat blinkend plastic in de midden, ook al is het daarom niet minderwaardig qua materiaal. Ook heeft de MB die hoger geplaatste console, en de A4 niet, waardoor je meer ruimtegevoel hebt in die laatste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDeze A4 is dan qua design geen echte evolutie, maar voor de rest toch wel zeer indrukwekkend.
Interieurkwaliteit is toch superieur aan MB en BMW. Dat van de MB ziet er precies speelgoed uit met al dat blinkend plastic in de midden, ook al is het daarom niet minderwaardig qua materiaal. Ook heeft de MB die hoger geplaatste console, en de A4 niet, waardoor je meer ruimtegevoel hebt in die laatste.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVolgens vele die hards hier blijven ze Audi toch wel altijd nog de mindere vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDeze A4 is dan qua design geen echte evolutie, maar voor de rest toch wel zeer indrukwekkend.
Interieurkwaliteit is toch superieur aan MB en BMW. Dat van de MB ziet er precies speelgoed uit met al dat blinkend plastic in de midden, ook al is het daarom niet minderwaardig qua materiaal. Ook heeft de MB die hoger geplaatste console, en de A4 niet, waardoor je meer ruimtegevoel hebt in die laatste.Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVolgens vele die hards hier blijven ze Audi toch wel altijd nog de mindere vinden...Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDenk dat het geen groot geheim is dat Audi qua interieurkwaliteit de andere twee klassieke luxemerken al enige tijd is voorbijgestoken.
Comment
-
Audi A4
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenToen ik 8 jaar geleden overstapte van een 307SW naar een A4 B8 was de interieurkwaliteit het enige waar ik echt vooruitgang merkte. het weggedrag van de A4 heb ik altijd abominabel gevonden (de 307 SW stuurde nauwkeuriger). Voeg daarbij nog de rotslechte service van mijn verdeler en de arrogante verkoper in de toonzaal, en Audi is voor mij een no-go. Maar 't interieur zal waarschijnlijk top zijn, ziet er best ok uit op foto.
't Ja, over dealers kan er veel geschreven worden en is NIET merk gebonden...of juist wel, want slechte dealers vind je overal. Het is kwestie van een goeie te hebben/kiezen en dan zit je toch wel goed veronderstel ik ongeacht wat je merkkeuze ook mag zijn. Maakt mee deel uit van het autokiezen, rijden en merkservice in het algemeen vind ik.Last edited by Metaxa; 08/05/2016, 05:24.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenToen ik 8 jaar geleden overstapte van een 307SW naar een A4 B8 was de interieurkwaliteit het enige waar ik echt vooruitgang merkte. het weggedrag van de A4 heb ik altijd abominabel gevonden (de 307 SW stuurde nauwkeuriger). Voeg daarbij nog de rotslechte service van mijn verdeler en de arrogante verkoper in de toonzaal, en Audi is voor mij een no-go. Maar 't interieur zal waarschijnlijk top zijn, ziet er best ok uit op foto.
Ook op rijgedrag en sturen lijkt Audi toch wel stappen vooruit te hebben gezet. Hij rijdt misschien nog niet als een BMW (is ook moeilijker gezien die laatste RWD) en het stuur is misschien nog niet zo precies, maar de nieuwe A4 lijkt ook op dit vlak stappen vooruit te hebben gezet.
En wat Audidealers betreft, dat is geen argument, bij ieder merk heb je slechte en arrogante dealers, het is gewoon kwestie de juiste te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Jou prediken over MB is ook mantra hé.
Ik heb het hier al eens geschreven, laatst met een 1jaar oude CLA meegereden, nou nou nou....het woord Mercedes onwaardig. Ik verwachte daar iets anders van omdat ik nog te veel mijmerend in het verre verleden leef bij dat merk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Vriend gaat zijn nieuwe firmawagen bestellen. Komt van een A6. 3 jaar oud en 170k km. Hij heeft met zijn budget gekozen om deze keer te gaan voor een A4.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Mag niet als firmawagen. En hij is Audi fanaat sinds jaar en dag. Als je 70k mag uitgeven van je firma, waarom ook niet? Maar blijft het wel enorm duur vinden wat zo'n A4 kost. Trouwens, zowat alle wagens vandaag.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
In de krant stond dat het aantal leasewagens stijgt.
Privé lijkt het mij toch alsmaar minder interessant 70k+ aan een wagen te besteden.
Voor hoeveel gaat deze wagen binnen 4 jaar en 120 000 km, misschien 25000 euro?
Maar zoals je zegt, hij moet nemen wat hij kan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenFerm leasebudget! Ik verdien zelf niet slecht, maar zo'n budget zal ik toch nooit krijgen.
En middenklasse diesel in 5,4s naar 100? Wat!?
Comment
Comment