Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In de lease gaat er wel bijna een derde af...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Vriend gaat zijn nieuwe firmawagen bestellen. Komt van een A6. 3 jaar oud en 170k km. Hij heeft met zijn budget gekozen om deze keer te gaan voor een A4.

Geen getinte ruiten jonge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Is een 3 liter V6 een middenklasse voor jou?
        Een A4 is een middenklasser ja. Een supersnelle middenklasser, dat wel.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Een A4 is middenklasse voor mij ja.

Wikipedia vind dat ook: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Middenklasse_(auto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
            Een A4 is middenklasse voor mij ja.

Wikipedia vind dat ook: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Middenklasse_(auto)
            Als ik moest kiezen tussen zo'n uitgeruste en van motor voorziene middenklasser en een blote topklasse met een rammelende 4 cilinder dieselstoof dan zou de keuze snel gemaakt zijn :-)

Comment

• Da's inderdaad een middenklasser, eentje met een kleine koffer.

Comment

• Met middenklasse wordt verwezen naar de omvang van de wagen.

In iedere "klasse" kan je zo duur gaan als je wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                  Denk dat het geen groot geheim is dat Audi qua interieurkwaliteit de andere twee klassieke luxemerken al enige tijd is voorbijgestoken.
                  BMW nog niet vind ik, daarvoor hebben ze een belangrijke optie niet: een lederen dash. Ziet er echt prachtig uit in de BMW 3 reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                    BMW nog niet vind ik, daarvoor hebben ze een belangrijke optie niet: een lederen dash. Ziet er echt prachtig uit in de BMW 3 reeks.
                    Eigenlijk is dat gewoon versiering. Heeft weinig met materiaalkwaliteit en afwerkingsniveau te maken, niet?
                    Een Dacia Logan met een lederen dashboard blijft een Dacia Logan.
                    Maar mooi is het wel.

Comment

• Audi A4

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                      Spijtig dat de rest van het interieur zo middelmatig is bij BMW. Ik vind zelfs de nieuwe Talisman een luxere gevoel geven. Maar goed dat ik de kracht niet van BMW uiteraard, ze blinken uit in andere dingen.

Comment

• Passeer regelmatig aan een firma waar een nieuwe A4 avant staat en zie hem ook regelmatig passeren aan onze firma. vind het in het echt een enorme teleurstelling qua design. Op foto denk je: "mmm knap", in het echt vrij saai, zeker in een goedkopere uitvoering.

Comment

• Voordeel van een A4 is wel dat je na 10 jaar precies nog altijd met een recent model rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Voordeel van een A4 is wel dat je na 10 jaar precies nog altijd met een recent model rijdt.

En het nadeel is dat hij vanaf de eerste moment verouderd is en je er direct op uitgekeken bent omdat je er eigenlijk al 10 jr op kijkt.

Comment

• dat zei cruijff al

Comment

• Een S4, mooi mooi.

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  Een S4, mooi mooi.

Bestaat apart topic voor. ;-)

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                    Bestaat apart topic voor. ;-)

Oei niet meteen gezien, er zal al een tijdje niet in gepost geweest zijn
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Fantastisch samengesteld! Exact zoals ik een A4/S4 zou bestellen.
                                      Hieronder het filmpje waarin deze te zien is:

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Fantastisch samengesteld! Exact zoals ik een A4/S4 zou bestellen.
                                        Hieronder het filmpje waarin deze te zien is:

Scubablauw met zwart interieur?
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik denk eerder aan maneschijnblauw.

Comment

Working...
                                          X