Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Voordeel van een A4 is wel dat je na 10 jaar precies nog altijd met een recent model rijdt.
Bwa, bij Citroën is het erger. De C5 rijders rijden straks al bijna 10 jaar met effectief hetzelfde model Tenzij ze in 2017 al de nieuwe uitbrengen, dan is het 9 jaar.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ik vind het helemaal niets, ook die nieuwe koplamp trend maakt het er niet mooier op.
Intussen hebben we al door dat je niets van Audi mooi vind. Statement made.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ooh, we do love a fast, subtle Audi estate.Check, check and check. This is the new S4 Avant, and well, it’s the definitive fast family wagon, isn’t it? Spangly exhausts and mirrors excepted, you’ve got to be a professional car geek to pick it out from the hordes of 2.0 TDI S-line A4s. The noble art of the Q-car ain’t dead, folks.It’s got unimpeachable Quattro all-wheel drive, an eight-speed paddleshift automatic, and an enormous, supremely appointed interior boasting a 1510-litre boot. Ready those ‘all the car you’ll ever need’ rosettes…
Één van de mooiste Audi's ooit gebouwd, mede door zijn fraaie ASF techniek, die heden ten dagen nog steeds toonaangevend in die klasse zou zijn.
Nooit begrepen dat er nooit een directe opvolger is gemaakt, had zo mooi kunnen zijn met een aluminium ASF body, zou lichter zijn dan alles wat nu op MQB gebouwd wordt.
Bekijk hier de auto-video over de Audi S4 (2012) rijtest
on topic, ik ben om een of andere reden geen Audi man, ook geen fan van de nieuwe A4, maar die S4 ziet er met de vrij subtiele aanpassingen toch wat "warmer" uit. Niet onaardig
Passeer regelmatig aan een firma waar een nieuwe A4 avant staat en zie hem ook regelmatig passeren aan onze firma. vind het in het echt een enorme teleurstelling qua design. Op foto denk je: "mmm knap", in het echt vrij saai, zeker in een goedkopere uitvoering.
Exact hetzelfde gevoel. Waar de nieuwe A3/A6 nog redelijk fris en scherp uit de hoek komen kijk ik bij de nieuwe A4 precies naar een model van 2010. Jammer want van het interieur ben ik dan wel weer fan.
probleem is dat audi een beetje gierig is geweest met de standaardverlichting. het mag dan wel xenon zijn, die dagrijlichten zien er echt niet uit. En het achterlichtdesign ziet er ook een beetje saai uit in standaard uitvoering. Jammer!
Hier op mijn werk is de eerste break geleverd.
20tdi met 16" velgen op en paar bussiness pakketjes op.
Die achterkant vind ik écht geen verbetering tov de vorige versie.
rijden doet hij wel goed volgens de dame in kwestie. (Kwam van een V60 D3 summum)
Berengun, laat jullie gaan. Is iets wat jullie nog niet gehad hebben.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Vind die in het algemeen wel knap, maar die kont...
Gisteren stond er eentje voor mij met nog een wagen tussen, en zei nog tegen m'n vriendin 'Ale wanneer gaat die Leon nu oversteken', en 't was een A4 blijkbaar, zegt genoeg vind ik
Dan m'n vriendin droog als ze die beter zag 'Ik wist niet dat een Leon 4 ringen had'. Nog nooit zo oprecht verschoten dat ik er zo naast zat
Comment