Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    Ik denk eerder aan maneschijnblauw.
    Zoals op mijn bestelbon dus. Thanks!

Helaas is de motor wel wat minder.
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Vind die in het algemeen wel knap, maar die kont...
      Gisteren stond er eentje voor mij met nog een wagen tussen, en zei nog tegen m'n vriendin 'Ale wanneer gaat die Leon nu oversteken', en 't was een A4 blijkbaar, zegt genoeg vind ik
      Dan m'n vriendin droog als ze die beter zag 'Ik wist niet dat een Leon 4 ringen had'. Nog nooit zo oprecht verschoten dat ik er zo naast zat
      Awel, ik heb gisteren exact hetzelfde zitten denken toen ik achter ene reed

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Hier op mijn werk is de eerste break geleverd.
        20tdi met 16" velgen op en paar bussiness pakketjes op.
        Die achterkant vind ik écht geen verbetering tov de vorige versie.

rijden doet hij wel goed volgens de dame in kwestie. (Kwam van een V60 D3 summum)
        16 inch velgen zijn echt te klein voor de A4, spijtig genoeg meestal verplicht door de leasemaatschappijen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Hier op mijn werk is de eerste break geleverd.
          20tdi met 16" velgen op en paar bussiness pakketjes op.
          Die achterkant vind ik écht geen verbetering tov de vorige versie.

rijden doet hij wel goed volgens de dame in kwestie. (Kwam van een V60 D3 summum)
          beter dan een 16tdi met 20"
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik ga de mijne volgende week halen. Staat al geruime tijd bij de garage maar de leasemaatschappij heeft heel wat tijd nodig om de papieren in orde te maken. Zou toch wel wat efficiënter mogen verlopen

Comment

• Nu je de nieuwe S4 hebt, de C43AMG, waar blijft BMW met een performence model van de 3 reeks? Of is de 340i voldoende performant? In Duitsland kun je PPK laten instaleren met M-sportuitlaat zodat je op 360pk en 500nm komt, maar een performence model zoals de S4 of C43AMG is veel meer dan alleen maar pk's en nm...

Comment

• zoals je zegt, de 340i Mpack,en Jaguar ook de XE S...het zit hem gewoon in de badge
                Bij Mercedes is de C43AMG ook niet veel meer dan een gerebadgete C400

Maar ik geef 100% toe dat Audi historisch gezien veel consistenter is in de benaming (elke nieuwe A4 heeft een performance model S4 gehad), wat het model ook in mijn ogen meer "waarde" geeft...
                Last edited by berengun; 18/06/2016, 08:50.
                Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                    zoals je zegt, de 340i Mpack,en Jaguar ook de XE S...het zit hem gewoon in de badge
                    Bij Mercedes is de C43AMG ook niet veel meer dan een gerebadgete C400

Maar ik geef 100% toe dat Audi historisch gezien veel consistenter is in de benaming (elke nieuwe A4 heeft een performance model S4 gehad), wat het model ook in mijn ogen meer "waarde" geeft...
                    De C43 AMG is meer dan een gerebadgete C400 met AMG pack. De remmen zijn groter, de ophanging is die van de C63, en je hebt een andere uitlaatlijn die veel beter klinkt.
                    Ook zijn er binnen en buiten AMG accenten die typisch zijn voor de C43 waardoor 'm ook visueel zich duidelijk onderscheidt.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat dacht ik ook dat de c43 meer was dan een geredebadgete 400. Maar de vraag blijft of BMW geen kans mist? Is de 340i zo performant dat er geen M-performance model nodig is van de 3 reeks. Ik wacht vol ongeduld op een of andere video waarin de S4, C43amg en de 340i het tegen elkaar opnemen...

Comment

• ja. een top of the line BMW die geen M is heeft veel meer oog voor performance gekregen dan een top of the line mercedes. dat hebben ze bij mercedes wel ingezien de laatste jaren en gezien ze steeds meer mikken op sportiviteit + dat de AMG badge verkoopt is die 43 AMG een logische keuze.
                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                          Dat dacht ik ook dat de c43 meer was dan een geredebadgete 400. Maar de vraag blijft of BMW geen kans mist? Is de 340i zo performant dat er geen M-performance model nodig is van de 3 reeks. Ik wacht vol ongeduld op een of andere video waarin de S4, C43amg en de 340i het tegen elkaar opnemen...
                          Een Alpina B3 is eigenlijk hetgeen je beschrijft. Al staat die qua performance wel nog een trapje boven een C43 en S4. Is natuurlijk niet van BMW zelf en niet zo gekend bij het grote publiek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Een Alpina B3 is eigenlijk hetgeen je beschrijft. Al staat die qua performance wel nog een trapje boven een C43 en S4. Is natuurlijk niet van BMW zelf en niet zo gekend bij het grote publiek.
                            Alpina is inderdaad DE performante 3 reeks, maar spreekt met totaal niet aan. Ik vind het persoonlijk te opzichtig. Een c43 en S4 zijn meer schapen in wolfskleren. Mocht ik op dit moment willen kopen in dit segment zou het waarschijnlijk een C43 worden, prachtkar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                              Een c43 en S4 zijn meer schapen in wolfskleren.
                              Wolven in schaapskleren bedoel je waarschijnlijk? Each to his own, ik vind dat jammer als een auto zich niet meer weet te onderscheiden van het instapmodel. Dat vind ik net zo fijn aan een M3/4, aangepast exterieur, unieke kleuren, carbon dak, andere zetels, andere ophanging, unieke wielen, ... er is zoveel aangepast en verbeterd dat ik het elke euro dubbel en dik waard vind, dan heb je niet meer het gevoel van in een 'gewone' dreier te zitten.

Een Alpina vind ik nipt onderscheidend genoeg, 'k heb dat zeker overwogen, maar zo opzichtig is 'em toch niet?

Comment

• inderdaad, moet mijn mening herzien. Maar zelf zal ik nooit een alpina kopen....

Comment

• Tgoh ik schat een C43AMG toch iets hoger in dat een gewone 340i zonder M Performance...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Wolven in schaapskleren bedoel je waarschijnlijk? Each to his own, ik vind dat jammer als een auto zich niet meer weet te onderscheiden van het instapmodel. Dat vind ik net zo fijn aan een M3/4, aangepast exterieur, unieke kleuren, carbon dak, andere zetels, andere ophanging, unieke wielen, ... er is zoveel aangepast en verbeterd dat ik het elke euro dubbel en dik waard vind, dan heb je niet meer het gevoel van in een 'gewone' dreier te zitten.

Een Alpina vind ik nipt onderscheidend genoeg, 'k heb dat zeker overwogen, maar zo opzichtig is 'em toch niet?
                                    Je hebt een punt.
                                    Vroeger kon je sterkere varianten nog onderscheiden door hun grotere remmen, andere uitlaten, grilletjes, chroom lijsten,... . Nu kan je een 316 met de juiste opties eruit laten zien als een 340. En een M3/M4 onderscheidt zich dan inderdaad wel duidelijk van de gewone vol aangeklede 3.

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• In de link van GG is veel meer te zien.

Die commentaar achteraf op autojunk...altijd lachen met die Nederlanders...

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                          In de link van GG is veel meer te zien.

Die commentaar achteraf op autojunk...altijd lachen met die Nederlanders...

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                                          Is ook enkel een teaser voor de rijtest van morgen...

Comment

Working...
                                          X