Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind de performance 100-200 echt niet indrukwekkend voor dat vermogen ....
Zijn er dan gelijk(w)aardige anderen met pakken betere performance?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Tgoh ik schat een C43AMG toch iets hoger in dat een gewone 340i zonder M Performance...
Ik ook... maar met de ppk zal het wel een bommetje zijn... Onlangs een filmke gezien op youtube, van Autotop.nl waarin ze een 435i met ppk aanbevolen boven een M3.
alhoewel het toch niet zoveel afwijkt (uit zonlicht in ieder geval)
Zo'n A4 ziet er nu al uit als een zwaar gedateerde bejaarde auto, er is echt niets te vinden dat aantoont, dat het hier om een moderne nieuwe auto gaat.
Zo'n A4 ziet er nu al uit als een zwaar gedateerde bejaarde auto, er is echt niets te vinden dat aantoont, dat het hier om een moderne nieuwe auto gaat.
Toch wel, ik heb een online configurator gevonden voor deze auto Iceman, toch teken dat het om een nieuwe auto gaat. Heeft overigens maar een moeilijke instap voor een bejaarde auto.
Toch wel, ik heb een online configurator gevonden voor deze auto Iceman, toch teken dat het om een nieuwe auto gaat. Heeft overigens maar een moeilijke instap voor een bejaarde auto.
Zou het niet weten, totaal geen behoefde om showroom tijd te verdoen aan deze auto, er zijn überhaupt geen Audi's waar ik showroom tijd aan wil besteden, ze zijn in mijn ogen de tijd niet waard.
Maar dat geld voor 98% van auto's heden ten dagen.
Zou het niet weten, totaal geen behoefde om showroom tijd te verdoen aan deze auto, er zijn überhaupt geen Audi's waar ik showroom tijd aan wil besteden, ze zijn in mijn ogen de tijd niet waard.
Maar dat geld voor 98% van auto's heden ten dagen.
Het kan aan de auto's liggen inderdaad, of 't kan ook een signaal zijn van een depressie, of 't feit dat uw leven geëvolueerd is in een richting waarbij auto's niet meer zo belangrijk zijn als voordien. Ik ben er -om het op z'n Hollands te zeggen- ook helemaal klaar mee. Enkel de A6 spreekt me aan, die vind ik zelfs van A tot Z nog helemaal top.
Wat ik wel denk is dat deze A4 een heel goeie auto is. Legt de lat binnen z'n segment op een aantal vlakken weer hoger.
Het kan aan de auto's liggen inderdaad, of 't kan ook een signaal zijn van een depressie, of 't feit dat uw leven geëvolueerd is in een richting waarbij auto's niet meer zo belangrijk zijn als voordien. Ik ben er -om het op z'n Hollands te zeggen- ook helemaal klaar mee. Enkel de A6 spreekt me aan, die vind ik zelfs van A tot Z nog helemaal top.
Wat ik wel denk is dat deze A4 een heel goeie auto is. Legt de lat binnen z'n segment op een aantal vlakken weer hoger.
Dat zal het zijn, het interesseert mijn niet zo veel meer waar ik in rond rij, als ik maar van A naar B kom en dat met plezier doe.
De huidige RS6 Avant is in mijn ogen de mooiste Audi van het moment, (gisteren een weergaloos mooie donker blauwe gezien met zwart accenten) als hij nu ook nog verkrijgbaar zou zijn met Handgeschakelde versnellingsbak, dan zou hij bij mijn voor de deur staan.
Ik heb vroeger ook altijd een zwak voor Audi gehad. Maar de laatste 5, 10 jaar, neen bedankt.
Ik heb geen zin om mij nog eens een onbetrouwbare ouderwetse olieboot te kopen en mij elke keer bedrogen te voelen als ik hem ga terughalen na een onderhoud.
Ik heb vroeger ook altijd een zwak voor Audi gehad. Maar de laatste 5, 10 jaar, neen bedankt.
Ik heb geen zin om mij nog eens een onbetrouwbare ouderwetse olieboot te kopen en mij elke keer bedrogen te voelen als ik hem ga terughalen na een onderhoud.
Straf, ik heb net het zelfde gevoel bij/met Mercedes. Ondanks die toch wat moois in hun gamma hebben steken.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Toen bij ons in Amsterdam het nieuwe Audi centrum in gebruik werd genomen steeg het uurloon gelijk van € 85,- naar € 120,-
Een lampje vervangen kost 60 tientjes.
Tja, blijkbaar doen ze het met iedereen, ben je niet door een Nederlander in't zak gezet, is het teken dat ie het vergeten is.
Toch ben ik blij dat ze bij jullie bedragen bij naam noemen, hier werkt dat nog met punten. Je moet dan gaan speuren voor wat/hoeveel die punten staan.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Als het waar is dat de A4/A5 de laatste van 'zijn generatie' is en dat Audi een nieuwe designrichting gaat inslaan onder Lichte, dan ben ik benieuwd wat er zal komen.
Als het waar is dat de A4/A5 de laatste van 'zijn generatie' is en dat Audi een nieuwe designrichting gaat inslaan onder Lichte, dan ben ik benieuwd wat er zal komen.
Comment