Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tot heden mocht de a4 de nieuwe designtaal inluiden, het lijkt dat audi er nu voor kiest die eer te geven aan de a8...zoals bij die andere 2, de 7 en de s en daaarmee de a4 ff blijft visueel ter plaatse trappelen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• De Q2 is misschien ook een indicatie. Die is ontwikkeld door Lichte en wijkt toch vrij fors af van de huidige lijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
        De Q2 is misschien ook een indicatie. Die is ontwikkeld door Lichte en wijkt toch vrij fors af van de huidige lijn.
        Een Q2 is toch heel stevig aan de prijs, in NL kost het basis model vanaf € 28.990,- en dat is voor een kale 3 cilinder met 85 kW.
        Na het aanvingen van een aantal extra's kost hij al ruim 30 ruggen.

De compacte, sportieve Audi Q2 komt in november van dit jaar op de markt. Hij wordt leverbaar vanaf € 28.990*. Diverse varianten zijn binnenkort al te

Comment

• Apart die grote snelheidsmeter in het midden van de virtual cockpit. Dat heb je niet bij de gewone A4.

Comment

• Ik rij nu al een paar dagen met een A4 avant 2.0TDI 150 pk. Positieve punten zijn de motor (hoogtoerige dieselmotor), wegligging, remmen (bijten hard), virtual cockpit (hoog gadgetgehalte maar het oog wil ook wat), smartphone interface (carplay werkt uitstekend), matrix led lampen (bijzonder tevreden van, zelfs heel indrukwekkend op autosnelwegen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
              Ik rij nu al een paar dagen met een A4 avant 2.0TDI 150 pk. Positieve punten zijn de motor (hoogtoerige dieselmotor), wegligging, remmen (bijten hard), virtual cockpit (hoog gadgetgehalte maar het oog wil ook wat), smartphone interface (carplay werkt uitstekend), matrix led lampen (bijzonder tevreden van, zelfs heel indrukwekkend op autosnelwegen).
              En de minpunten?
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                En de minpunten?
                Dat niemand ziet dat het een nieuwe is .

Comment

• In het donker zie je nieuw luchtdesign

Comment

En de minpunten?
                    Ik rijd met iets soortgelijks : een A4 Avant 2.0 TDI. En ik kan die positieve punten alleen maar beamen. Wat nog beter kon tov de vorige versie, is ook verbeterd (stuurbekrachtiging, wegligging, stilte in het interieur, ...). Echt negatieve punten heb ik niet echt kunnen ontdekken. Hij is duur, maar niet duurder dan zijn directe concurrenten. De A4 is een beetje dat jongetje dat vooraan in de klas zit, alles goed doet en een beetje saai is en daardoor weinig aandacht van de meisjes krijgt .

Comment

• Op het einde van't schooljaar gaan die gewoonlijk wel met de fermste meisjes lopen...

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                        Op het einde van't schooljaar gaan die gewoonlijk wel met de fermste meisjes lopen...
                        ... een Giulia Quadrifoglio hé, I know.

Comment

• Ondertussen een goede 2 weken in het bezit van een nieuwe a4 avant 2.0 tdi (150pk) s-tronic.
                          Al 5500 km gereden, vooral autosnelweg.
                          Voorlopig enkel positieve punten:
                          - verbruik is een stuk lager dan de voorganger (gemiddeld 5,3l/100km op laatste 5000 km)
                          - Stronic gaat vlot
                          - Audi Active Lane Assist is een leuke functie, een aanrader!
                          (file assist & ACC ook)
                          - stilte in de wagen, ook aan hogere snelheden
                          - sportzetels zitten goed, ook op lange ritten

minpunt:
                          - van het Audi Sound System had ik meer verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                            minpunt:
                            - van het Audi Sound System had ik meer verwacht
                            Heb geen ervaring met de nieuwe A4, wel met het systeem in de A6 (4G). Die speelt heel 'droog' muziek. Te weinig low & high frequenties. Niet hopeloos opgepompt met bass en voorzien van kunstmatig gegalm en surround effectjes wat de duurdere systemen vaak wel hebben .

Enkel de extra speakers zijn altijd welkom, maar goed, wat ik wou zeggen, je kan bijvoorbeeld je muziek afspelen via software (iPhone/Android) met een uitgebreide equalizer functie. Omdat je daarmee wat meer controle hebt, meer in detail het geluid kan manipuleren (low & high), kwam dat systeem in de A6 nog verrassend goed uit de hoek. Achteraf nog de bedenking gemaakt dat het alcantara interieur allicht ook hielp om het gegalm onder controle te houden, waardoor de muziek prima weerklonk. Je kan dat eens proberen, maar of het op de A4 iets uithaalt weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              ... een Giulia Quadrifoglio hé, I know.
                              Sh*t, over het hoofd gezien!
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Heb geen ervaring met de nieuwe A4, wel met het systeem in de A6 (4G). Die speelt heel 'droog' muziek. Te weinig low & high frequenties. Niet hopeloos opgepompt met bass en voorzien van kunstmatig gegalm en surround effectjes wat de duurdere systemen vaak wel hebben .

Enkel de extra speakers zijn altijd welkom, maar goed, wat ik wou zeggen, je kan bijvoorbeeld je muziek afspelen via software (iPhone/Android) met een uitgebreide equalizer functie. Omdat je daarmee wat meer controle hebt, meer in detail het geluid kan manipuleren (low & high), kwam dat systeem in de A6 nog verrassend goed uit de hoek. Achteraf nog de bedenking gemaakt dat het alcantara interieur allicht ook hielp om het gegalm onder controle te houden, waardoor de muziek prima weerklonk. Je kan dat eens proberen, maar of het op de A4 iets uithaalt weet ik niet.
                                Klopt! Het mankeert in de huidige A6 aan een goede equalizer maar ik zou het Audi Sound Systeem nu ook weer niet bagger noemen, verre van zelfs.
                                Hangt inderdaad ook af van de bron want via de online aanbieder Aupeo bvb klinkt het allemaal toch wel wat beter. Benieuwd of het in een A4/S4 ook zo zou zijn.

Comment

En de minpunten?
                                  Weinig en vrij onbelangrijk: rolgeluiden bij hoge snelheden (geen acoustisch glas), hoofdsteunen niet veel instelbaar, als je in carplay zit muziek te luisteren en de verkeersinformatie van de radio springt ertussen dan moet je nadien terug op play drukken, middenarmsteun mocht wat langer zijn, bij het schakelen raak je soms onbedoeld het touchpad van de mmi joystick aan, enz ...

Verbruik en prijs boeien mij niet echt aangezien het bedrijfswagen is.
                                  Last edited by ; 06/07/2016, 14:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                    Weinig en vrij onbelangrijk: rolgeluiden bij hoge snelheden (geen acoustisch glas), hoofdsteunen niet veel instelbaar, als je in carplay zit muziek te luisteren en de verkeersinformatie van de radio springt ertussen dan moet je nadien terug op play drukken, middenarmsteun mocht wat langer zijn, bij het schakelen raak je soms onbedoeld het touchpad van de mmi joystick aan, enz ...

Verbruik en prijs boeien mij niet echt aangezien het bedrijfswagen is.
                                    Rolgeluiden niet belangrijk ??
                                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                    current : BMW 330D F30

Comment

• Bij hoge snelheid...in be bij 120 zal het toch wel meevallen zeket

Comment

• Blijkbaar hebben ze hier onbedacht het A4 & S4 topic samengebracht.
                                        Voor de geïnteresseerden, sinds vandaag is de configurator voor een S4 actief. Voorlopig nog wel even alleen op de Duitse site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                          Blijkbaar hebben ze hier onbedacht het A4 & S4 topic samengebracht.
                                          Voor de geïnteresseerden, sinds vandaag is de configurator voor een S4 actief. Voorlopig nog wel even alleen op de Duitse site.

http://www.audi.de/de/brand/de/neuwa.../s4-avant.html
                                          Das ook dom..

Waarom gebeurt zoiets?

Worden alle m en amg modellen ook samen gezet me de gewone types?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X