Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
hoe zit het nu met de geruchten mbt de hybride a4? ging er toch ene komen met diesel en een met benzine. vind dat audi bitter weinig inspanningen doet op dit vlak als je vergelijkt met bmw bvb
hoe zit het nu met de geruchten mbt de hybride a4? ging er toch ene komen met diesel en een met benzine. vind dat audi bitter weinig inspanningen doet op dit vlak als je vergelijkt met bmw bvb
heeft er iemand ervaring met Bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay (wat heel bizar in de configurator omschreven staat als met 7-inch monochroomdisplay met hoge resolutie)
wat verschil is er met het standaard Bestuurdersinformatiesysteem ?
Als navigatie actief is, kun je de combinatie maken met een digitale snelheidsmeter ?
Dit stoort met in de huidige A4 dat bij inschakeling van de navigatie op dashboard, je nergens de digitale snelheid meer kan aflezen.
En hoe praktisch vinden jullie Headlight assistant eigenlijk ?
heeft er iemand ervaring met Bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay (wat heel bizar in de configurator omschreven staat als met 7-inch monochroomdisplay met hoge resolutie)
wat verschil is er met het standaard Bestuurdersinformatiesysteem ?
Als navigatie actief is, kun je de combinatie maken met een digitale snelheidsmeter ?
Dit stoort met in de huidige A4 dat bij inschakeling van de navigatie op dashboard, je nergens de digitale snelheid meer kan aflezen.
En hoe praktisch vinden jullie Headlight assistant eigenlijk ?
Geen idee met BIS-gedoe. In de Q7 kan je volgens mij wel beiden samen oproepen. Zal het eens nakijken voor jou want ik rij daar haast nooit mee.
Headlight assistent zou ik niet meer nemen of het moest in een pack zitten uiteraard.
Wanneer je niet veel/regelmatig in Nederland en/of Frankrijk rijdt ben je er hier niet veel mee.
Werkt wel maar vind dat het een fractie van een seconde net wat te traag reageert.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Heb een 2013 A4 S-line en zat vanmorgen in een A4 2016 in de showroom. Sorry maar das precies plastiek. Dat stuur , lelijk en die blinkende inleg op dat stuur , nog lelijker. Die automatische versnellingspook :LELIJK. Het dashboard lelijk.
Misschien met andere inleg dat het er beter uitziet maar nu is echt minder dan vorig model. Zou het nooit kopen.
Heb een 2013 A4 S-line en zat vanmorgen in een A4 2016 in de showroom. Sorry maar das precies plastiek. Dat stuur , lelijk en die blinkende inleg op dat stuur , nog lelijker. Die automatische versnellingspook :LELIJK. Het dashboard lelijk.
Misschien met andere inleg dat het er beter uitziet maar nu is echt minder dan vorig model. Zou het nooit kopen.
Zelfde gevoel bij mij maar dan meer qua exterieur. Vorig model zag er pakken beter uit. De nieuwe is veel te klassiek geworden. Voor mij ook geen nieuwe A4 meer...
Zelfde gevoel bij mij maar dan meer qua exterieur. Vorig model zag er pakken beter uit. De nieuwe is veel te klassiek geworden. Voor mij ook geen nieuwe A4 meer...
Idem hier, verschillende audis gehad maar nu niet meer ,qua disign zijn ze echt de weg kwijt.
nieuwe A4, Q7 , A5, ... Trekt allemaal op niks meer, hoog tijd voor een nieuwe look.
Ik ben zelf geëvolueerd van een 2012 A4 naar een 2016 A4. Over smaken kan er niet gediscussieerd worden, maar ik dacht dat vriend en vijand het er intussen over eens waren dat de algemene kwaliteitsindruk van het interieur in die klasse onovertroffen is. 't Is inderdaad wel flink anders dan de vorige A4, maar mijns inziens toch een pak kwalitatiever. Je moet al ver zoeken om een paneel harde plastiek te vinden. Anderzijds ben ik zelf ook geen zo'n fan van het uiterlijk van de berline, dan vond ik de vorige ook mooier. De break daarentegen is er mijns inziens wel op vooruit gegaan.
Heb een 2013 A4 S-line en zat vanmorgen in een A4 2016 in de showroom. Sorry maar das precies plastiek. Dat stuur , lelijk en die blinkende inleg op dat stuur , nog lelijker. Die automatische versnellingspook :LELIJK. Het dashboard lelijk.
Misschien met andere inleg dat het er beter uitziet maar nu is echt minder dan vorig model. Zou het nooit kopen.
De nieuwe berline ziet er imho iets 'lomper' uit dan de vorige, die was eleganter. break is idd wel knap. collega heeft er een, 2.0 tdi quattro, ferm machien.
Heb een 2013 A4 S-line en zat vanmorgen in een A4 2016 in de showroom. Sorry maar das precies plastiek. Dat stuur , lelijk en die blinkende inleg op dat stuur , nog lelijker. Die automatische versnellingspook :LELIJK. Het dashboard lelijk.
Misschien met andere inleg dat het er beter uitziet maar nu is echt minder dan vorig model. Zou het nooit kopen.
Zelfde gevoel bij mij maar dan meer qua exterieur. Vorig model zag er pakken beter uit. De nieuwe is veel te klassiek geworden. Voor mij ook geen nieuwe A4 meer...
Geen A4 dan..., hebben jullie iets anders op het oog?
Owv mijn XC60 id garage, heb ik id week met een 20tdi break rond getoerd.
DSG is wel top, vind ik en motor zeer stil en zeker krachtig genoeg ( 150pk versie)
Maar die standaard zetels. Holy cow, wat is dat voor een bagger. Zo'n korte zitting en kaarsrechte rugleuning.
Ik kon me maar geen goede zithouding aangemeten krijgen.
Owv mijn XC60 id garage, heb ik id week met een 20tdi break rond getoerd.
DSG is wel top, vind ik en motor zeer stil en zeker krachtig genoeg ( 150pk versie)
Maar die standaard zetels. Holy cow, wat is dat voor een bagger. Zo'n korte zitting en kaarsrechte rugleuning.
Ik kon me maar geen goede zithouding aangemeten krijgen.
Geloof, me ik heb al in veel verschillende auto's gereden en met mijn 50K per jaar herken ik echt wel een goede en een slechte zetel.
't Is net zoals bij BMW blijkbaar, dat je eerst voor een sportstoel moet bij betalen, om goed zitgerief te krijgen.
Die discussie is hier ook al elders eens gevoerd dacht ik. Het is nu niet dat er in een xc60 een super goede zetel in zit. Dat is ergonomisch een héél goede standaard stoel, waarschijnlijk wel de beste maar een comfortzetel zoals we die kennen uit BMW 5-reeks, MB-E, Audi A6 en alles wat erboven staat...neen zeker en vast niet. Die hebben ze er maar voor het eerst ingezet bij hun XC 90.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Daar sla je dus meteen de nagel op de kop. Bij Volvo heb je al een héél goede "standaard stoel". Terwijl je er in een premium merk als Audi of BMW, dik voor bij moet betalen.
Mijne is trouwens een Ocean race versie, die al standaard met een sportstoel komt.
De comfortzetels uit m'n V70 staan toch minstens op hetzelfde niveau als die uit de F10 van m'n vriendin haar peter.
De comfortzetel is de 1e zetel waar ik na lange ritten geen rugpijn in heb. Met de F10 wel nog niet kunnen testen. De sportzetels in m'n E81 zaten wel goed, maar na langere ritten toch wel wat zeer in de onderrug.
Kan enkel over BMW praten qua standaard stoelen in de E81 / E90, maar da's inderdaad om te bleiten.
Comment