Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4
Collapse
X
-
Het zit en rug gedeelte is vrij gelijk. Alleen bij de OR en RS stoelen, zijn de wangen veel geprononceerder.
Het zitgedeelte is dan weer verstelbaar, enkel bij de OR en RS stoelen, geloof ik. (Correct me if I'm wrong)
Trouwens, verder vond ik de A4 wel zeer aangenaam rijden. De 20 tdi is zeer lineair en zeker ook stiller dan de D3 in de Volvo.
Ik ben ook wel geen fan van het standaard Audi dashboard, maar het steekt absoluut degelijk in elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenDie discussie is hier ook al elders eens gevoerd dacht ik. Het is nu niet dat er in een xc60 een super goede zetel in zit. Dat is ergonomisch een héél goede standaard stoel, waarschijnlijk wel de beste maar een comfortzetel zoals we die kennen uit BMW 5-reeks, MB-E, Audi A6 en alles wat erboven staat...neen zeker en vast niet. Die hebben ze er maar voor het eerst ingezet bij hun XC 90.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een Audi in basistrim is gewoon heel karig uitgerust, zie ook isofix, uitschakelbare passagiersairbag, ...
Motor van de a4 was een pak soepeler en klonk veel beter dan de Volvo viercilinder.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDat en t feit dat VW's en skoda's kwalitatief dicht in de buurt komen voor toch wel wat euri's minder.
Toch zeker in het kleinere tot middensegment.
Een MQB passat is toch een stukje ruimer van binnen dan een B9 A4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
VOOR WIE NIET KAN WACHTEN OP DE RS4
Abt heeft een naam hoog te houden als het om het tunen van Volkswagen-producten gaat en heeft voor vrijwel ieder model aanpassingen in huis. Vind je je nieuwe Audi S4 niet snel genoeg? Ook daar kan wat aan gedaan worden.
Wat betreft de introductie van snelle versies houdt Audi er een duidelijk beleid op na. De S-versie verschijnt tegenwoordig min of meer tegelijkertijd met de reguliere A-variant, terwijl de nog snellere RS doorgaans even op zich laat wachten. Bij de huidige A4 ging dat niet anders. Met de S4 hebben we al gereden, maar de RS4 kwam alleen nog in gecamoufleerde vorm voorbij.
Wie niet kan wachten, kan nu bij Abt terecht. De Duitse tuner krikt het vermogen op van 354 naar naar 425 pk. Het koppel, dat in originele vorm 500 Nm bedraagt, gaat naar 550 Nm. Daarmee wordt 0,2 seconden van de 0-100-tijd afgeschaafd, die daardoor nu 4,7 seconden bedraagt. Aan de buitenzijde blijven de wijzigingen subtiel, maar wie grote zwarte wielen of een extra duistere grille wenst, vindt dat hier.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rizkit Bekijk BerichtenKan er iemand mij confirmeren of het standaard stuur ook standaard met schakelpaddles is bij een TDI S-tronic?
Het zou me verbazen, moest het voor België anders zijn.
Wel anders, is dat in BE het lederen stuur standaard is, in DE niet.
Last edited by Löwe; 07/04/2017, 12:46.
Comment
-
Mijn 3 maand Audi connect loopt straks af, wat zijn jullie bevindingen hiervan? Al bij al, gebruik ik het wel, maar ik denk dat ik evengoed zonder kan, lijkt mij aan de dure kant voor wat het is.- Snelheidsborden update, kaart update? - lijkt mij niet actief te zijn, het stoort me overigens wel dat ik overal nog aanduidigen 90 zie op de map.
- Online reisdoel - ok, maar niet onoverkomelijk als het er niet is
- Bestemmingen ingeven via website - ok, maar niet ononverkomelijk als het er niet is
- Verkeersinfo - allicht wel ok, maar moeilijk te vergelijken wat TMC zou gedaan hebben, om het hiervoor te behouden, weet het niet echt, in stad komt het ook wel wat achter
- Google earth - mooi als overlay maar verder functioneel brengt het niets bij
Comment
Comment