Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Detonator
      Mijn 3 maand Audi connect loopt straks af, wat zijn jullie bevindingen hiervan? Al bij al, gebruik ik het wel, maar ik denk dat ik evengoed zonder kan, lijkt mij aan de dure kant voor wat het is.
      • Snelheidsborden update, kaart update? - lijkt mij niet actief te zijn, het stoort me overigens wel dat ik overal nog aanduidigen 90 zie op de map.
      • Online reisdoel - ok, maar niet onoverkomelijk als het er niet is
      • Bestemmingen ingeven via website - ok, maar niet ononverkomelijk als het er niet is
      • Verkeersinfo - allicht wel ok, maar moeilijk te vergelijken wat TMC zou gedaan hebben, om het hiervoor te behouden, weet het niet echt, in stad komt het ook wel wat achter
      • Google earth - mooi als overlay maar verder functioneel brengt het niets bij
      Ik heb her bij zeer veel klanten al verlengt ze.. het is een echte meerwaarde. Vooral de flitspalen die je kan toevoegen via my audi..

      Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

      Comment


      • There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

        Comment


        • NU EENS GEEN S4 OF RS4

          ABT NEEMT AUDI A4 ONDER HANDEN

          Het Duitse Abt heeft weer een hele set nieuwe krachtmodules gepresenteerd. Ditmaal zijn ze bestemd voor de Audi A4.

          De heren en dames van Abt nemen zoals bekend maar wat graag producten van de Volkswagen Groep onder handen. De een na de andere Audi en Volkswagen wordt door het bedrijf geïnjecteerd met extra vermogen en vandaag zijn enkele reguliere versies van de A4 aan de beurt. Dat is wel opmerkelijk te noemen, Abt heeft van de huidige generatie A4 namelijk vooral de S4 en RS4 afgetraind.

          Abt heeft nu 'powermodules' ontwikkeld voor Audi's met 2.0 TFSI en 2.0 en 3.0 TDI onder de kap. De 252 pk sterke TFSI is na de Abt-behandeling goed voor 330 pk, terwijl het koppel toeneemt van 370 naar 400 Nm. De 190 pk en 400 Nm sterke 2.0 TDI is op te schroeven naar 215 pk en 440 Nm. Voor de 3.0 TDI heeft Abt twee krachtkuurtjes bedacht. De 218 pk en 400 Nm sterke variant is nu 250 pk en 450 Nm sterk, terwijl de 272 pk en 699 Nm sterke variant na de Abt-sleutelsessie goed is voor 325 pk en 660 Nm. Uiteraard is de auto dichter tegen het asfalt te leggen én Abt levert een set spoilers en bumpers voor het model. 20-inch lichtmetaal is eveneens leverbaar.









          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Waarom is de RS4 niet meer te configureren? Heeft dit misschien te maken met de nieuwe uitstootnormen?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
              Waarom is de RS4 niet meer te configureren? Heeft dit misschien te maken met de nieuwe uitstootnormen?
              Inderdaad, WLTP-rules.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • Die WLTP brengt meer miserie dan iets anders, dat komt ervan als ge zaken invoert zonder er bij na te denken.
                In plaats van de tijd er voor te nemen om alles fatsoenlijk uit te werken.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                Comment


                • Ik heb hier 7 jaar geleden al geschreven dat ze de autoconstructeurs vanaf een bepaald jaar moesten verplichten om een Co2/NOx-meter te installeren. Weg zever.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Die WLTP brengt meer miserie dan iets anders, dat komt ervan als ge zaken invoert zonder er bij na te denken.
                    In plaats van de tijd er voor te nemen om alles fatsoenlijk uit te werken.
                    Explain please? Grote vertragingen komen nu gewoon omdat wagens in de praktijk niet voldeden en veel aangepast moeten worden.

                    Ik ga niet zeggen dat het systeem op punt staat, verre van, maar toch al beter dan wat het was...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

                      Inderdaad, WLTP-rules.
                      En gaan ze bij Audi de moeite doen om de RS4 nog te homologeren?

                      Wellicht niet voor de face-lift in november?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                        Explain please? Grote vertragingen komen nu gewoon omdat wagens in de praktijk niet voldeden en veel aangepast moeten worden.

                        Ik ga niet zeggen dat het systeem op punt staat, verre van, maar toch al beter dan wat het was...
                        En waarom voldoen ze niet?
                        Ze willen alles te snel doorvoeren zonder voldoende na te denken en alles goed ye plannen.
                        Toch logisch dat dat allemaal zo snel niet kan gaan.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          En waarom voldoen ze niet?
                          Ze willen alles te snel doorvoeren zonder voldoende na te denken en alles goed ye plannen.
                          Toch logisch dat dat allemaal zo snel niet kan gaan.
                          Euh, op zich is het niet zoveel strenger geworden he... Tis gewoon omdat de autofabrikanten vertikten hun uitstoot fatsoenlijk aan te pakken. Zijn verschillende merken die er geen problemen mee hebben...

                          Comment


                          • Verschillende merken die er geen probleem mee hebben?
                            Zo goed als alle merken hebben bepaalde modellen die momenteel niet meer verkocht mogen worden opdat ze niet in orde zijn.

                            De merken die geen problemen er mee hebben zijn echt wel de uitzondering.

                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                            Comment


                            • Is niet abnormaal met al dat gesjoemel he

                              Comment


                              • Maar als zo goed als alle merken dat probleem hebben, dan wilt dat zeggen dat er iets mis is met de regels en niet andersom.
                                Komt er dus op neer dat ze maar regeltjes maken zonder er bij na te denken.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                Comment


                                • Vind ik een absurde conclusie.

                                  "Alle bedrijven willen minder belastingen betalen, dus is er iets mis met belastingen." Right?

                                  Comment


                                  • Homologatie voor WLTP is op zich een bottleneck tegenwoordig, vandaar dat vele merken met bepaalde modellen vertraagd leveren.
                                    Beter dan dat ze de bestellingen op hold zetten om de klanten niet te misnoegen met ellenlange leveringstermijnen
                                    Bovendien vallen de WLTP verplichtingen samen met de wisseling van jaar/model (2019)
                                    De situatie heeft tijdelijk ook voordelen : de stockmodellen moeten de deur uit, dat betekent forse kortingen op modellen met een lagere gr/km

                                    Comment


                                    • Is de enige juiste conclusie!
                                      Aangezien er van heel jou voorafgaande argumentatie niks klopt.

                                      D'r is idd iets mis met de belastingen, maar dat is een andere kwestie en totaal foute vergelijking.

                                      Een juiste vergelijking is een weg waar je altijd 90 mocht rijden (nu 70), waar ze plots de max snelheid op 50 zetten en waar niemand zich aan die snelheid houd
                                      Dan is er iets mis met die snelheidslimiet en niet met de mensen die zich er niet aan houden!
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                      Comment


                                      • Hoezo der klopt niks van de argumentatie?

                                        Om jouw vergelijking te gebruiken : De wetgeving past zich aan dat een weg waar je 90 mocht, nu 85 wordt. Met wel als grote verschil dat men geen correctie meer toepast van 100km/h maar eentje van 20km/h. En dat is het struikelblok.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten

                                          En gaan ze bij Audi de moeite doen om de RS4 nog te homologeren?

                                          Wellicht niet voor de face-lift in november?
                                          Dat denk ik wel. En misschien wel met meer pk's & lagere Co2 waarden vermoed ik.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X