Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Subaru Levorg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De sportieve modellen van Subaru niet meegerekend vind ik dit wel misschien het mooiste model dat ze ooit uitgebracht hebben. Knap !

Comment

Gisteren voor het eerst zo een Levorg gezien.
      Ziet er goed uit, zo eentje zou ik nog wel zien zitten.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Die broodjesleverancier bij ons op het werk rijdt ermee. Ik meot toch zeggen dat ik het 1 van de mooiere stations op de markt vind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          Maar eindelijk een kleinere longinhoud
          Cilinderinhoud = 1600cc ... de Impreza Break was 24 jaar geleden ook al verkrijgbaar met een 1600cc.

Nog geen Levorg gezien irl.

Comment

Ze zijn dun gezaaid. Hopelijk verandert dat nog.
            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

in UK wordt er mee geraced in BTCC (met RWD), met redelijk wat succes.

Comment

sportieve voorbode met oog voor gebruiksgemak

subaru toont levorg prototype sti sport

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Steek daar de mesh velgen van de STI sedan onder en het is compleet af!

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Knap maar verkopen die nog in EU met hun dikke co2 uitstoot? 190g op een 2liter kost ons hier dikke 3K biv.
                        Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                          Knap maar verkopen die nog in EU met hun dikke co2 uitstoot? 190g op een 2liter kost ons hier dikke 3K biv.
                          In BE staan ze vaak op lichte vracht ...
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Heb mij dat hier een tijd geleden als eens een keer afgevraagd, hoe kunnen die merken hier overleven? Van die 30 auto's die ze op lichte vracht zetten? Hoe lang nog, maar vooral, wie betaald voor Subaru hun emissie-boeten aan Europa?

Wel zéér jammer natuurlijk want deze break behoord zeker tot de mooieren.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                              Heb mij dat hier een tijd geleden als eens een keer afgevraagd, hoe kunnen die merken hier overleven? Van die 30 auto's die ze op lichte vracht zetten? Hoe lang nog, maar vooral, wie betaald voor Subaru hun emissie-boeten aan Europa?

Wel zéér jammer natuurlijk want deze break behoord zeker tot de mooieren.
                              In het zuiden van ons land hebben ze wel wat meer aanhang denk ik. het aanbod deftige 4x4 is nu ook weer niet zo groot. Zie je bijvoorbeeld ook de 4x4's van Suzuki veel frequenter.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Het fiscaal stelsel in Wallonië is ook gunstiger voor de Levorg dan in Vlaanderen, dan nog eens het feit dat ze in de Ardennen het merk wel lusten is het blijkbaar nog interessant voor hun

Metaxa die boete valt mee gezien de samenwerking met Toyota.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Het fiscaal stelsel in Wallonië is ook gunstiger voor de Levorg dan in Vlaanderen, dan nog eens het feit dat ze in de Ardennen het merk wel lusten is het blijkbaar nog interessant voor hun

Metaxa die boete valt mee gezien de samenwerking met Toyota.
                                  Ha, Toyota heeft zich daar over ontfermt!
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                  X