De sportieve modellen van Subaru niet meegerekend vind ik dit wel misschien het mooiste model dat ze ooit uitgebracht hebben. Knap !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Subaru Levorg
Collapse
X
-
Gisteren voor het eerst zo een Levorg gezien.
Ziet er goed uit, zo eentje zou ik nog wel zien zitten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenMaar eindelijk een kleinere longinhoud
Nog geen Levorg gezien irl.
Comment
-
Ze zijn dun gezaaid. Hopelijk verandert dat nog.
Comment
-
Knap maar verkopen die nog in EU met hun dikke co2 uitstoot? 190g op een 2liter kost ons hier dikke 3K biv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenKnap maar verkopen die nog in EU met hun dikke co2 uitstoot? 190g op een 2liter kost ons hier dikke 3K biv.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Heb mij dat hier een tijd geleden als eens een keer afgevraagd, hoe kunnen die merken hier overleven? Van die 30 auto's die ze op lichte vracht zetten? Hoe lang nog, maar vooral, wie betaald voor Subaru hun emissie-boeten aan Europa?
Wel zéér jammer natuurlijk want deze break behoord zeker tot de mooieren.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenHeb mij dat hier een tijd geleden als eens een keer afgevraagd, hoe kunnen die merken hier overleven? Van die 30 auto's die ze op lichte vracht zetten? Hoe lang nog, maar vooral, wie betaald voor Subaru hun emissie-boeten aan Europa?
Wel zéér jammer natuurlijk want deze break behoord zeker tot de mooieren.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHet fiscaal stelsel in Wallonië is ook gunstiger voor de Levorg dan in Vlaanderen, dan nog eens het feit dat ze in de Ardennen het merk wel lusten is het blijkbaar nog interessant voor hun
Metaxa die boete valt mee gezien de samenwerking met Toyota.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment