Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    amai, parijs

schoon stad !
    Hoe weet jij dat ik hier in Parijs zit? IP?
    Ach, ik zie dat het links zichtbaar is bij mijn nick, <Location>
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik zou de hoeken van uwen x3 wel eens willen zien
    Refereer je daarmee naar de franse rijstijl en dat ze parkeren op hun gehoor ipv zicht?
    Het klopt dat de meeste wagens er tamelijk geabimeerd uit zien (Fransen hebben geen respect voor wagens), deuken, krassen etc. Zelfs wagens die over de 60k euro kosten. In mijn straat staan er een Cayenne, Range Rover Sport, Mercedes SLK...vol met krassen en een paar deuken.
    Ik woon (momenteel, want kom terug naar Belgie) in het 7de arrond. - 15 min te voet van de Eiffeltoren - maar heb gelukkig een plaats in de ondergrondse garage van mijn flatgebouw.
    In ieder geval, er is nog niets aan mijn wagen.

Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar Mercedes ivm de nieuwe C-Klasse. Hopelijk kan ik in maart al een bestellen.

PS: de nieuwe audi A4 voor eind dit jaar ziet er ook zeer knap uit. Maar daar kan ik niet op wachten.
    Last edited by ; 24/01/2007, 00:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bogusbogus45 Bekijk Berichten
      Hoe weet jij dat ik hier in Parijs zit? IP?
      Ach, ik zie dat het links zichtbaar is bij mijn nick, <Location>

Refereer je daarmee naar de franse rijstijl en dat ze parkeren op hun gehoor ipv zicht?
      Het klopt dat de meeste wagens er tamelijk geabimeerd uit zien (Fransen hebben geen respect voor wagens), deuken, krassen etc. Zelfs wagens die over de 60k euro kosten. In mijn straat staan er een Cayenne, Range Rover Sport, Mercedes SLK...vol met krassen en een paar deuken.
      Ik woon (momenteel, want kom terug naar Belgie) in het 7de arrond. - 15 min te voet van de Eiffeltoren - maar heb gelukkig een plaats in de ondergrondse garage van mijn flatgebouw.
      In ieder geval, er is nog niets aan mijn wagen.

Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar Mercedes ivm de nieuwe C-Klasse. Hopelijk kan ik in maart al een bestellen.

PS: de nieuwe audi A4 voor eind dit jaar ziet er ook zeer knap uit. Maar daar kan ik niet op wachten.
      Kennis van mij denkt eraan om zijn 3-jarige AUDI A4-BREAK quatro (200.000 km) te verkopen en de nieuwe C aan te schaffen. Hij zei dat de katalogen reeds beschikbaar zijn en u kunt hem nu bestellen ... levertijd in April.
      Ik heb hem afgeraden om te veranderen van merk wanneer je er tevreden van bent en zeker indien je alle vertrouwen heeft in de garage.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
        de nieuwe C kan je dacht ik sinds gisteren al bestellen in Duitsland, in Belgïe weet ik niet.

Mijn schoonbroer heeft vorige week al zijn poot onder een bestelbon geplaatst. Levering zou voor april zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
          Kennis van mij denkt eraan om zijn 3-jarige AUDI A4-BREAK quatro (200.000 km) te verkopen en de nieuwe C aan te schaffen. Hij zei dat de katalogen reeds beschikbaar zijn en u kunt hem nu bestellen ... levertijd in April.
          Ik heb hem afgeraden om te veranderen van merk wanneer je er tevreden van bent en zeker indien je alle vertrouwen heeft in de garage.

Het is toch niet omdat je tevreden bent over iets, dat je nooit mag veranderen van merk of garage? Ik vind het een beetje een vreemde redenering.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
            Mijn schoonbroer heeft vorige week al zijn poot onder een bestelbon geplaatst. Levering zou voor april zijn.
            Inderdaad mijn verkoper belde vandaag dat alle gegevens binnen zijn. Prijzen, foto's en catalogi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
              Het is toch niet omdat je tevreden bent over iets, dat je nooit mag veranderen van merk of garage? Ik vind het een beetje een vreemde redenering.
              Ik kan alleen maar spreken over merkgarages in mijn streek over MB, BMW en AUDI. De verhalen die ik hoor en ook mijn eigen ervaringen verteld dat de kans op een goed merk gekoppeld aan een goede garage HEEL klein is om te zeggen nihil. Wanneer je die kombinatie wel gevonden heeft dan moet je die zolang mogelijk benutten.
              Mijn nieuwe wagen is gekocht bij een garage waarvan ik het minst cowboyverhalen van gehoord heb.
              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Belgische prijzen
                C200 CDI (136 pk): 30.613 euro
                C220 CDI (163 of 170 pk): 34.364 euro
                C320 CDI (224 pk): 42.471 euro
                C180 Kompressor (156 pk): 30.613 euro
                C200 Kompressor (184 pk): 33.880 euro
                C230 (204 pk): 36.058 euro
                C280 (231 pk): 37.994 euro
                C350 (272 pk): 47.069 euro

De C350 heeft standaard een zeventraps automaat, in optie verkrijgbaar op de V6-modellen. De andere motoren zijn voorzien van een manuele zesbak of in optie een automaat met vijf versnellingen. In Nederland hebben alle diesels een roetfilter, in België moet alleen de C200 CDI dat item missen.

Comment

• daarom dat er zo'n serjeus verschil tss de 200 en de 220 zit

Comment

• Onbegrijpelijk vind ik dat...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Spijtig, maar zal toch maar een andere wagen bestellen want is minstens 6 maanden wachten alvorens het ten vroegste geleverd kan worden.
                      Voor de rest vind ik dat ze maar karig zijn met info.
                      Veel kans dat ik zal opteren voor BMW 320d Touring.
                      Last edited by ; 29/01/2007, 00:14.

Comment

• Op basis van dat beslis je om een andere wagen te bestellen? Geduld zal beloond worden!
                        nls2000

Comment

• Zo gekke prijzen! Een 320d kost 4000 euro minder.

Comment

• Da's dan ook een heel andere klasse hè!

j/k (subiet een ban vast )
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              Da's dan ook een heel andere klasse hè!

j/k (subiet een ban vast )
                              Nee, je hebt gelijk, de nieuwe komt aardig in de buurt.

Als zelf ik er met kan leven ...

Comment

• Bron: Autoblog.nl

Nieuwe spypics + video van de C63 AMG

Voor het filmpje moet je hier zijn.

In de wintersport-regionen is vorige week eindelijk een goed pak sneeuw gevallen, reden voor wouter en mijzelf om de snowboards weer uit de schuur te halen. Eenmaal cruisend op de autobahn kregen we een leuke verrassing.
                                Ik heb niet eerder een afgeplakt testmodel zien rijden, dus dat was al grappig om mee te maken. Het was hierbij al snel duidelijk dat het ging om de nieuwe C-klasse en de vier uitlaatjes plus aangepaste voorbumper deden een AMG-versie vermoeden.

Gelukkig was onze geliefde cameraman ook aanwezig en hij heeft alles op video weten op te nemen. Terwijl we naast-, voor- en achter de testauto reden om eea digitaal vast te leggen leek het alsof de bestuurder met ons aan het spelen was. Beetje gas geven om ons te laten volgen, dan weer remmen en achter ons rijden, etc. Had Djivy dan toch gelijk? Rijden dit soort auto’s alleen op de openbare weg om nieuwsgierige autoliefhebbers te teasen, in de hoop op extra publiciteit?
                                Na een klein kwartier hadden we het wel gezien en gaven we gas om onze reis te vervolgen. Maar nog geen 10 minuten later kwamen we een tweede afgeplakte C-klasse tegen.

Deze keer zagen de uitlaatjes er wat meer productieklaar uit. Nadat we ook deze auto van diverse kanten hadden opgenomen werd de videocamera weggelegd en wilden we wederom afscheid nemen. Maar de bestuurder van de afgeplakte C-klasse kwam op dat moment naast ons rijden en deed z’n raam omlaag, hij gebaarde ons hetzelfde te doen. Zouden we te ver zijn gegaan door alles op video te zetten? Was de man geïrriteerd? Ik deed het raam naar beneden en zag een op Boris Becker lijkende persoon naar ons schreeuwen. Mijn Duits is slecht maar het was snel duidelijk dat het iets met onze koplampen te maken had. Het begon al te schemeren dus ik vroeg aan Wouter of de verlichting wel aan stond, uh nee… Dus. Met een vriendelijk gebaar bedankte ik de man. Boris deed z’n raam weer dicht en gaf vol gas, dit resulteerde in een geweldige V8 roffel. In koor schreeuwden we: C63!!!

Comment

• Zaaaalig!
                                  nls2000

Comment

• Ik overweeg ook de aankoop van een nieuwe C-klasse. Best een knappe wagen als je het mij vraagt... In avantgarde versie met eventueel sportpakket want ik zoek toch een ietwat sportief ogende wagen.

Ik twijfel nog tussen een 200CDI en 220CDI, waarschijnlijk zal het een 220 worden maar ik vraag me af of het verschil in prestatie tussen de twee wel de hogere prijs waard is.

Bij deze mijn eerste post op dit forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maljers Bekijk Berichten
                                      Ik overweeg ook de aankoop van een nieuwe C-klasse. Best een knappe wagen als je het mij vraagt... In avantgarde versie met eventueel sportpakket want ik zoek toch een ietwat sportief ogende wagen.

Ik twijfel nog tussen een 200CDI en 220CDI, waarschijnlijk zal het een 220 worden maar ik vraag me af of het verschil in prestatie tussen de twee wel de hogere prijs waard is.

Bij deze mijn eerste post op dit forum
                                      Eerst een vooral welkom!

Het verschil is er zeker en je zal het goed voelen, of het dat die +-4k waard is dat beslis je zelf.

Beiden eens testrijden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Eerst een vooral welkom!

Het verschil is er zeker en je zal het goed voelen, of het dat die +-4k waard is dat beslis je zelf.

Beiden eens testrijden ...
                                        Alvast bedankt voor de reply

Zou ze ook graag eens testrijden maar ik denk niet dat er de eerste maanden hier in België al wagens zullen beschikbaar zijn. Zou graag deze maand nog mijn bestelling plaatsen... Mss eens het huidige model testrijden, dan krijg ik ook al wel een idee.

Comment

• Die 4k extra omvat ook nog een dieselpartikelfilter, 4 16" alu velgen i.p.v. wieldeksels, een radio-CD-speler met Bluetooth en Aux-In, en uitlaateindstukken in gepolijste inox.
                                          Life's too short. Not to. Live it.
                                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                          X