Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de doppen van de laatste uitverkoop c, die je nou opeens vaak ziet vind ik ook mooi !

het hoeft niet te lijken op alu, dan heb ik liever alu dat lijkt op metaal, zoals op mijn clk kon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik denk dat 'ie staal liever ziet. En een volle wieldop die écht een wieldop lijkt, niet een wieldop die op een alu velg wil lijken.
      just !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Waarom rijdt hij dan zelf met alu velgen?
        omdat ze standaard kwamen + tis een okkasie, dus ik had ni te kiezen

Comment

• Die typische 190-velgen dan, da's de oplossing. Is volgens mij toch knapper dan wieldoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten

Staat de prijslijst in feite al online ?
            yep! je kan hem downloaden op de mercedes-site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Die typische 190-velgen dan, da's de oplossing. Is volgens mij toch knapper dan wieldoppen.

als je daar kettingen oplegt rij je ze naar de wrat, en daar maak ik zonde van, want het zijn mijn lievelingsvelgen aller tijde

mb moet basisdoppen hebben, simpel

Comment

• Ja, zeer mooi. De basis alu-velgen van de W140 facelift vond ik ook knap. Zeker die veel te kleine 16" velgjes onder die dikke auto ... 't had iets. 'k Kan het niet uitleggen.

Die velgen van de 190 vond je trouwens ook in massa's onder de W124.

Comment

• duitsers willen velgen voor de kettingen daar komt het op neer denk ik dat ze het basismodel zo aanbieden

een german legt geen kettingen op alu's
                  zelfs de ossies niet

Comment

• True.

Voor de BMW E46 heeft BMW zelfs een stalen velg in 17" gemaakt (voor de 330i en 330d facelift). Aangezien er geen wieldop voor bestaat hebben ze dan zelfs zo'n chroom naafdop gemaakt zoals vroeger.

Zo lelijk en daarom zo verdomde knap.

Comment

• WIL IK ZIEN

sorry

Comment

• tis hardstikke ot

maar heeft er al iemand pics van die doppen van die nieuwe c !??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          WIL IK ZIEN

sorry
                          Ja, ik eigenlijk ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Die velgen van de 190 vond je trouwens ook in massa's onder de W124.
                            is die et-waarde trouwers identiek ?

Comment

is die et-waarde trouwers identiek ?
                              No idea.

Comment

WIL IK ZIEN

sorry
                                Coming right up. Momentje.

Comment

• Het spijt me maar ik vind er niet meteen eentje van die velgen, gemonteerd op een auto.

Er staat wel een Luxemburgse 330i touring (E46) erg vaak in de Patijntjestraat in Gent (als je voor 't station Gent St.-Pieters staat, rechts weg richting Watersportbaan), en die heeft er nu zulke liggen. M'n vriendin zit daar niet ver vandaan op kot, als ik vrijdag in Gent ben en 'ie staat er, neem ik 'es enkele fotootjes, goed?

Comment

• Wel eentje gevonden in 16". Mededeling van de maand : 17" is dus nog een maatje groter.

Comment

• machtig !
                                      levert bmw geen stalen velgen meer anders ?

Comment

• Jawel, op de basis '3-reeksjes (niet op de touring). Euhm. En de basis '1-tjes. En dat is het zowat, denk ik. Niet op de '5, '6, '7, X3, X5 of Z4, neen.

De vorige '7, de E38, kon je ook met stalen velgen en doppen krijgen.

Comment

• blijkbaar een afdanker van de vorige serie
                                          niet specifiek

Comment

Working...
                                          X