De 3 prefacelift had toch ook van die alu look a like stalen ding zoals Mercedes had op de E classic en S? (die wat bobo zo prachtig vindt)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe 3 prefacelift had toch ook van die alu look a like stalen ding zoals Mercedes had op de E classic en S? (die wat bobo zo prachtig vindt)
Zalig.
En goedkoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa ! Ik heb die als wintervelg !
Zalig.
En goedkoop.
Comment
-
Ze zijn mooi vuil nu. De band en de velg hebben (achteraan) dezelfde stofmodderbeigebruine tint. En vooraan zijn de velgen eerder antracietzwart van het remstof, en de banden hebben dikke modderspatten erop, en de rand naast het loopvlak is in aangedroogde modder.
16" houdt wel geen zakken baan en stuurt zo gevoelloos als een frigide non op rohypnol, vergeleken met de 18" Michelin PS2'tjes.
Ze piepen wel grellig in de bochten. Rond puntje, niet eens snel : *wiiiiiiiiiiiiiii*.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis die et-waarde trouwers identiek ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker Bekijk BerichtenJe kan de nieuwe C-klasse configureren op mercedes.de ,de prijzen zullen niet zoveel verschillen met de prijzen voor de Belgische markt denk ik.
Comment
-
Ja, het zou best eens kunnen dat dit mijn laatste Mercedes is (voor lange tijd) want met mijn geplande bouwwerken behoort zo'n auto niet meer tot de mogelijkheden voor de eerste 10 Ã 15 jaar.
Dit is wat ik na enig inhoudwerk uitgekomen ben:
Nee, ik ben Xenon, parkeersensoren en GPS niet vergeten. Dat zijn allemaal snufjes waar ik niet echt nood aan heb.
C 200 CDI Limousine
Gesamtpreis 42.411,60
Grundpreis 31.892,00
Designlinie: Avantgarde 2.118,20
Lack: Tenoritgrau metallic 880,60
Polster: Leder schwarz 1.939,70
Sitzheizung Vordersitze 368,90
Radio Audio 20 CD mit integriertem 6-fach CD-Wechsler 1.190,00
Wegfall Typkennzeichen auf Heckdeckel 0,00
Panorama-Schiebedach 1.898,05
Sportpaket AMG 2.124,15
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDuuuur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichtenidd. Maar anderzijds dat zijn ze altijd geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichtenen ook een goed uitgeruste concurrent op zelfde niveau kost veel geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZe zijn toch wel hard opgeslagen hoor want de vorige generatie is altijd goekoper geweest dan de Sportcoupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop een classic kan je geen leer krijgen
Comment
-
Comment
Comment