Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat is wel goed van Mercedes. De klanten die pas een Mercedes gekocht hebben krijgen een uitnodiging maar degenen die misschien overwegen van een nieuwe te kopen (zoals ik) krijgen niets. Goed bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat is wel goed van Mercedes. De klanten die pas een Mercedes gekocht hebben krijgen een uitnodiging maar degenen die misschien overwegen van een nieuwe te kopen (zoals ik) krijgen niets. Goed bezig.
Wat ben je van zin kaiser?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTriestig, dat wel.
Wat ben je van zin kaiser?
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendoe jij je auto bij de dealer binnen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat is wel goed van Mercedes. De klanten die pas een Mercedes gekocht hebben krijgen een uitnodiging maar degenen die misschien overwegen van een nieuwe te kopen (zoals ik) krijgen niets. Goed bezig.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKomt mss nog hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe klanten die pas een Mercedes gekocht hebben krijgen een uitnodiging maar degenen die misschien overwegen van een nieuwe te kopen (zoals ik) krijgen niets. Goed bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmoest ik nu een nieuwe benz kopen dan kies ik resoluut voor de E klasse
ik kan er maar niet aan gewoon worden aan dat design, die kont oogt veel te plomp voor z'n tengere lijfje, da's net alsof ik met de kont van Margriet Hermans anno 1985 zou rondlopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenJa tegenwoordig heb je een pak minder werk aan haar zeker?
wat we niet van deze Benz kunnen zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenWij hebben vandaag een uitnodiging in de bus gekregen.
Die velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWij gisteren en verdomme, zoals 'ie op die kaart staat issie echt wel
Die velgen
Maar ik heb 'm nu al live gezien ... en behalve die éne met AMG Pack en 18" vond ik ze één voor één véél te hoog op hun poten staan, en ze lijken daardoor te kort.
En dan die prijzen en dat belabberde interieur. Ik vrees er een beetje voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk BerichtenTer info: ik heb al 8 jaar mijn volvo maar voor iedere lancering van een nieuw model (C30, S80) of iedere promotie (zoals actueel de maartcondities) krijg ik een mailing op naam. Bij MB zal men eerder arrogant zijn kwestie van "wij hoeven niet zo nodig te verkopen, de mensen komen sowieso bij ons"
@gTa, het zal wennen worden, was net hetzelfde met de E90.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten@gTa, het zal wennen worden, was net hetzelfde met de E90.
Vrij spel voor Audi, dus. En te zien aan de A5 in welke richting ze opgaan : oppassen MB en BMW !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe E90 is een muffe bak, tenzij met vette uitrusting. Sad to say dat de nieuwe C-klasse even muf is, tenzij met vette uitrusting.
Vrij spel voor Audi, dus. En te zien aan de A5 in welke richting ze opgaan : oppassen MB en BMW !!!
Comment
-
Comment