Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Zo is ie wel knap:

Sorry als de foto's hier al staan.
    Het ineterieur valt nog mee, behalve het stuur en het deksel voor het command system

Comment

• Ik begin hem helemaal knap te vinden, vooral mét het AMG-pack dat inclusief 17" velgen niet zo duur is als het M-pack en hem toch een stuk knapper maakt !

De C 220 CDI volstaat, al is de 320 CDI natuurlijk heel wat plezanter, én heel wat duurder !

Comment

• knappe auto, alleen vind ik dat ze wat de opeltoer opgaan met die middenconsole, veel te veel knopjes onder die ventilatiemonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Zo is ie wel knap:

Toch wel erg mooi zo vind ik... een beetje een mini cl

Comment

• Zo is 'ie inderdaad erg geslaagd

Vraag me alleen of hoeveel zulke we zullen zien rondrijden ... een goudkleurige classic met wieldoppen is al direct heel wat anders
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              Zo is 'ie inderdaad erg geslaagd

Vraag me alleen of hoeveel zulke we zullen zien rondrijden ... een goudkleurige classic met wieldoppen is al direct heel wat anders
              Helaas is dat de nagel op de kop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                Zo is 'ie inderdaad erg geslaagd

Zelfde kan men stellen voor een 3 in basis uitvoering en de standaard A4 velgen...

Comment

• Die laatste opmerking vind ik dan ook de 'nagel op de kop'!

Al zullen er meer E90's met M-pack, A4 B7's met S-line rondrijden dan een nieuwe C-klasse mét AMG-pack !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Zelfde kan men stellen voor een 3 in basis uitvoering en de standaard A4 velgen...
                    Inderdaad. We leven in een wrede wereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Hoop dat Audi toch beter doet met zijn A4. Hopelijk wordt het een auto die in wat minder uitgedoste livrij toch ook mooi kan genoemd worden.

De trend die BMW en MB nu aanhouden is gewoonweg smerig. Als ik zie wat je nu krijgt voor 35k schandalig gewoon.

Maar ik vrees dat Audi hen ook zal volgen ...

Hoe dan ook een nieuwe C die vet uitgerust is is net zoals een BMW 3 M met de nodige addenda overdreven lekker;
                      Zet jullie hopen anders op Renault
                      die zullen wel goedkoop blijven, maar ze blijven ook Renault, al hoop ik van niet.
                      dealer zei me onlangs dat ze groot deel van de vernieuwingen geschrapt hadden in laguna wegens te riskant van betrouwbaarheid :S
                      al goe begin :S
                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Ik heb 'm vandaag ook eens in de verte gezien. De achterkant (achterlichten) bevallen mij al iets beter dan op de foto's, dit omwillen van de koffer die toch feller afloopt dan verwacht. Best wel knap dus.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Het is een verbetering tegenover het huidige model dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben er zooo lang aan gewerkt? Ik had er meer van verwacht..

BMW komt met de nieuwe 3, audi brengt een opgefriste A4 uit en ondertussen zaten ze te wachten bij Mercedes.. nu is hij er maar nu gaat Audi met een volledig nieuwe A4 komen..

Volgens mij heeft Audi het toch het slimste van de drie bekeken.. je ziet dan ook meer A4's rondtoeren dan 3 reeksen

Maar het zal vast wel een succes worden deze wagen en de kwaliteit zal ook weer onberispelijk zijn

Comment

• Ik weet het toch nog altijd niet met die nieuwe C... Maar dit valt wel goed mee
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De voorkant (en de zijkant langs de voorkant gezien) vind ik, welke uitvoering dan ook, super.

Het is de achterkant maar dat wennen wordt.
                              nls2000

Comment

• Geloof me guys, Ik was op de Nacht van Exclusief en daar stond de nieuwe C-klasse te pronken.

In het echt, stukken mooier dan op foto. Echt knap.

't was er wel eentje met AMG-pack misschien doet dat ook wel iets.
                                Last edited by ; 28/03/2007, 11:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                  Waarom moet mercedes in de spiegels zo'n grote pinkerunit integreren? Een dun lijntje (zie Audi TT) is toch zoveel stijlvoller en vloekt veel minder hard... Kijk eens wat een resultaat dat geeft op donkere lak zeg...
                                  brabus heeft dat mooi opgelost:

2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                    brabus heeft dat mooi opgelost:

De foto is niet zichtbaar, maar ik raad iedereen aan dit toch te bekijken op volgende link:

nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                      De foto is niet zichtbaar, maar ik raad iedereen aan dit toch te bekijken op volgende link:

k*t, ik dacht het wel dat het nie zou lukken... nu ja, jij hebt de volledige link gegeven, en die is toch de moeite
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Waarvoor dank!
                                        nls2000

Comment

• Die achterspoiler maakt het af. Die breekt de aflopende kont een beetje en dat kan enkel positief zijn. Voor de rest zie ik het gewone AMG-pakket wel liever.

Comment

Working...
                                          X