Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZo is ie wel knap:
Toch wel erg mooi zo vind ik... een beetje een mini cl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenZo is 'ie inderdaad erg geslaagd
Vraag me alleen of hoeveel zulke we zullen zien rondrijden ... een goudkleurige classic met wieldoppen is al direct heel wat anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenZo is 'ie inderdaad erg geslaagd
Vraag me alleen of hoeveel zulke we zullen zien rondrijden ... een goudkleurige classic met wieldoppen is al direct heel wat anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenZelfde kan men stellen voor een 3 in basis uitvoering en de standaard A4 velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenHoop dat Audi toch beter doet met zijn A4. Hopelijk wordt het een auto die in wat minder uitgedoste livrij toch ook mooi kan genoemd worden.
De trend die BMW en MB nu aanhouden is gewoonweg smerig. Als ik zie wat je nu krijgt voor 35kschandalig gewoon.
Maar ik vrees dat Audi hen ook zal volgen ...
Hoe dan ook een nieuwe C die vet uitgerust is is net zoals een BMW 3 M met de nodige addenda overdreven lekker;
die zullen wel goedkoop blijven, maar ze blijven ook Renault, al hoop ik van niet.
dealer zei me onlangs dat ze groot deel van de vernieuwingen geschrapt hadden in laguna wegens te riskant van betrouwbaarheid :S
al goe begin :SVive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Ik heb 'm vandaag ook eens in de verte gezien. De achterkant (achterlichten) bevallen mij al iets beter dan op de foto's, dit omwillen van de koffer die toch feller afloopt dan verwacht. Best wel knap dus.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Het is een verbetering tegenover het huidige model dat ga ik niet ontkennen, maar ze hebben er zooo lang aan gewerkt? Ik had er meer van verwacht..
BMW komt met de nieuwe 3, audi brengt een opgefriste A4 uit en ondertussen zaten ze te wachten bij Mercedes.. nu is hij er maar nu gaat Audi met een volledig nieuwe A4 komen..
Volgens mij heeft Audi het toch het slimste van de drie bekeken.. je ziet dan ook meer A4's rondtoeren dan 3 reeksen
Maar het zal vast wel een succes worden deze wagen en de kwaliteit zal ook weer onberispelijk zijn
Comment
-
Ik weet het toch nog altijd niet met die nieuwe C... Maar dit valt wel goed mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenWaarom moet mercedes in de spiegels zo'n grote pinkerunit integreren? Een dun lijntje (zie Audi TT) is toch zoveel stijlvoller en vloekt veel minder hard...Kijk eens wat een resultaat dat geeft op donkere lak zeg...
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenbrabus heeft dat mooi opgelost:
nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenDe foto is niet zichtbaar, maar ik raad iedereen aan dit toch te bekijken op volgende link:
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment