Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
    Ligt een S80 in dezelfde prijsklasse als een C?
    Ik vind de S80 toch wat meer dan een Cke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
      Ligt een S80 in dezelfde prijsklasse als een C?
      Ja, en de Volvo is dan nog eens completer uitgerust voor dezelfde prijs ook !

http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=21354 --> 't forum is nogal eensgezind als 't over de S80 vs. de C gaat.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• de c is nog nooit zo goedkoop geweest als nu

en een volvo 760gle was vroeger ook even duur als een 190e, de 190 verkocht beter...

nix nieuws onder de zon, alleen hopelijk dat-ie nog steeds beter als de volvo verkoopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          de c is nog nooit zo goedkoop geweest als nu
          Leg uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
            Een S80 is eigenlijk met een E klasse te vergelijken hè. Buiten de prijs dan.

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
            Ja, en de Volvo is dan nog eens completer uitgerust voor dezelfde prijs ook !

http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=21354 --> 't forum is nogal eensgezind als 't over de S80 vs. de C gaat.
            Toch heb ik op de C gestemd

De prijs van de S80 neemt veel van z'n exclusiviteit weg
            nls2000

Comment

• het prijsverschil bij een generatiewissel is zeker niet groter als bij zijn voorgangers, integendeel

ten tijde van de 190 was een 190 1.5 keer de prijs van een audi 80 of een 3
              nu gaat het nog over luttele 4000 euri

dat bespaar je toch op oversized janten, metaalkleur en gekleurde ramen zeker ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

In mijn ogen raakt Volvo nog niet aan de klasse die een Mercedes heeft.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  toch wel, maar op een andere manier

Comment

• De andere merken (BMW en Audi dus) zijn mss nog nooit zo duur geweest.
                    Zo kan je 't ook bekijken natuurlijk.

Comment

• ik vind zelfs volvo zowat de enige die, voor mij een vergelijkbaar 'vriendelijk' imago heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        Al met de nieuwe D5 automaat gereden ?
                        Zoveel moet die niet onderdoen voor een E220 CDI of A6 2.0TDI hoor. Echt niet... in bepaalde opzichten overtreft 'ie ze ook. In andere dan weer niet natuurlijk, maar 't totaalpakket is zéker niet minderwaardig t.o.v. zo'n Audi of MB.

Comment

• Maar 't gaat hier uiteindelijk over de C-klasse natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                            Al met de nieuwe D5 automaat gereden ?
                            Zoveel moet die niet onderdoen voor een E220 CDI of A6 2.0TDI hoor. Echt niet... in bepaalde opzichten overtreft 'ie ze ook. In andere dan weer niet natuurlijk, maar 't totaalpakket is zéker niet minderwaardig t.o.v. zo'n Audi of MB.
                            dat kan allemaal goed zijn en ik geloof dat zelfs, alleen rijdt vooral een benz een beetje a-typisch over de generaties heen

een 123 rijdt zoals een benz, een 264 of zelfs een 760, rijdt in nix vergelijkbaar nog als z'n huidige tegenhanger

Comment

• pfff ik heb hem ook zien rijden, ik moest al goed kijken voor ik doorhad dat het een nieuwe auto was die voorbij kwam, hij is zo onopvallend en gewoon

Comment

• Ik vond hem wat betreft het exterieur wel meevallen, het interieur viel vooral tegen door de toegepaste materialen. Wel vind ik het opklapscherm, en de I-drive achtige bedieningsknop een grote stap voorwaarts.
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Kheb vandaag een Cke gezien, grijs met avantgarde denk ik ( ster op rooster, chrome langs mistlampen ).

Prachtige auto, ik vind em niet lomp ( meer dan concurrentie met de 3, ook zonder AMG pack )

Comment

• Op het eerste zicht is de C niet mis, lijkt het zelfs een kleine (nieuwe) CL.

Vooraan vind ik hem er wel veel knapper uitzien dan achteraan, het is nog wennen aan die kont. Vanbinnen is het weer finesse ten top, vooral het uitklapbaar dvd-scherm kan mij bekoren. Het stuurwiel daarentegen is niet zo mooi, de naven lijken geen geheel te vormen.

Bizar dat ze deze C met twee fronten (logo bovenop OF in de grille) aanbieden. Het logo in de grille vind ik eerder voor de sportieve modellen die boven de E gepositioneerd zijn. Bovendien creëer je zo geen gezicht voor de C (maar twee).

Ik vraag me af waarom Mercedes altijd zo vlug hun nieuwe modellen voorstelt met AMG-pakket. Da's niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten

Hij is inderdaad wel erg prijzig Er stond een zilvergrijze C220 cdi Avantgarde met wat opties zoals panoramischc dak, command, sound systeem, memory op de bestuurderszetel, leder,... redelijk goed uitgerust dus maar toch een dikke 52000,00 EUR Is toch wat teveel van het goede voor zo'n 'kleine' auto...
                                      Wat gaat dan de MB E in 2009 gaan kosten ? Och ja, Mercedes bepaaldt de prijs en "de rest" zet er zich 10% onder.
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddytruiens Bekijk Berichten
                                        Op het eerste zicht is de C niet mis, lijkt het zelfs een kleine (nieuwe) CL.

Vooraan vind ik hem er wel veel knapper uitzien dan achteraan, het is nog wennen aan die kont. Vanbinnen is het weer finesse ten top, vooral het uitklapbaar dvd-scherm kan mij bekoren. Het stuurwiel daarentegen is niet zo mooi, de naven lijken geen geheel te vormen.

Bizar dat ze deze C met twee fronten (logo bovenop OF in de grille) aanbieden. Het logo in de grille vind ik eerder voor de sportieve modellen die boven de E gepositioneerd zijn. Bovendien creëer je zo geen gezicht voor de C (maar twee).

Ik vraag me af waarom Mercedes altijd zo vlug hun nieuwe modellen voorstelt met AMG-pakket. Da's niet nodig.
                                        Ik vind dat wel goed voor mensen die een C willen met AMG pakket. Als je het AMG-pakket pas na een half jaar aanbiedt, dan zul je veel teleurgestelde C-kopers hebben vrees ik.

Een AMG pakket maakt de C ook knapper, en als merk wil je je wagens toch zo mooi mogelijk denk ik.
                                        nls2000

Comment

• Ik ben er gisteren nog eens gaan inzitten, en ik vind de kwaliteit van het interieur toch best nog meevallen. Het was wel een full option Avantgarde, maar dat mag aan de kwaliteit niet veel veranderen...

Voor de w203 hoeft hij zich zeker niet te schamen kwa afwerking.

Comment

Working...
                                          X