Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag ben ik dus eindelijk gaan zien naar de nieuwe Mercedes C

awel ik vind hem zeer mooi en goed afgewerkt ...
    ik heb er mij direkt ene doen samenstellen met de belangrijkste opties.

een avantgarde uitvoering 320 CDI(165KW)

indium zilver
    leder zwart
    automatische 7-traps versnellingsbak
    panoramisch schuifdak
    xenonlampen
    sportpakket AMG
    optionele 18" velgen AMG
    Sound system HARMAN KARDON LOGIC7

prijskaartje 55.900€ alstublieft

Comment

• Evenveel als een 330d met M pack en al die opties !

Dan liever de C voor mij ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        Ik ben er gisteren nog eens gaan inzitten, en ik vind de kwaliteit van het interieur toch best nog meevallen. Het was wel een full option Avantgarde, maar dat mag aan de kwaliteit niet veel veranderen...

Voor de w203 hoeft hij zich zeker niet te schamen kwa afwerking.
        Astamblief seg! Voor zulke zotte prijzen zou je al iets mogen hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          Evenveel als een 330d met M pack en al die opties !

Dan liever de C voor mij ..
          moet bekennen dat ik het AMG pakket van Mercedes sjieker vind dan het Mpakket van BMW
          in juni komt er ene binnen bij garage woestijn in kortrijk met AMG pakket ( voor klant
          ze bellen mij dan op , ben benieuwd voor die in real-life te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            moet bekennen dat ik het AMG pakket van Mercedes sjieker vind dan het Mpakket van BMW
            in juni komt er ene binnen bij garage woestijn in kortrijk met AMG pakket ( voor klant
            Ja, ik heb het nog mogen ondervinden dat ze bij mijn garage voor iemand met een BMW 3-serie meer moeite doen dan voor iemand die al een auto gekocht heeft bij hen. Ik zal volgende week eens een afspraak gaan maken voor een onderhoud bij mijn garage als ik de Alfa GT bij heb en eens vragen of ik geen testrit krijg met de C-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Ja, ik heb het nog mogen ondervinden dat ze bij mijn garage voor iemand met een BMW 3-serie meer moeite doen dan voor iemand die al een auto gekocht heeft bij hen. Ik zal volgende week eens een afspraak gaan maken voor een onderhoud bij mijn garage als ik de Alfa GT bij heb en eens vragen of ik geen testrit krijg met de C-klasse.
              de testrit is ook aangevraagd met de C ( een 320CDI )

de verkoper wist mij te vertellen dat Mercedes toch wel een serieus trapje hoger is dan BMW

dat moest hij niet gedaan hebben, als verkoper breek je geen ander merk af

al bij al kijk ik uit naar de testrit

oja dit nog ... dat panoramisch schuifdak is echt een must

Comment

vandaag ben ik dus eindelijk gaan zien naar de nieuwe Mercedes C

awel ik vind hem zeer mooi en goed afgewerkt ...
                ik heb er mij direkt ene doen samenstellen met de belangrijkste opties.

een avantgarde uitvoering 320 CDI(165KW)

indium zilver
                leder zwart
                automatische 7-traps versnellingsbak
                panoramisch schuifdak
                xenonlampen
                sportpakket AMG
                optionele 18" velgen AMG
                Sound system HARMAN KARDON LOGIC7

prijskaartje 55.900€ alstublieft

ik kreeg wel maar 4% op de nieuwprijs zonder opties
                weinig ? normaal ?
                1ste maal dat ik naar Mercedes ben geweest voor een offerte.

Comment

de testrit is ook aangevraagd met de C ( een 320CDI )

de verkoper wist mij te vertellen dat Mercedes toch wel een serieus trapje hoger is dan BMW

dat moest hij niet gedaan hebben, als verkoper breek je geen ander merk af

al bij al kijk ik uit naar de testrit

oja dit nog ... dat panoramisch schuifdak is echt een must
                  Vandaag heb ik het nog eens mogen ondervinden en het panoramisch schuifdak is idd echt genieten. Wist die verkoper met wat voor een auto je daar was? Bij Volvo wist men vandaag niet met wat voor een auto ik daar was en mijn vader zei dat het tussen de Volvo en een Mercedes ging en het enige dat die verkoper zei was dat hij nu een betere keuze had gemaakt (met de glimlach) maar dat Mercedes inderdaad een merk is waar hij zelf ook veel bewondering voor heeft. Dat vond ik wel fijn om te horen eigenlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  ik kreeg wel maar 4% op de nieuwprijs zonder opties
                  weinig ? normaal ?
                  1ste maal dat ik naar Mercedes ben geweest voor een offerte.
                  Ik heb nog maar 1 offerte laten opmaken bij Mercedes en dat was voor een C Sportcoupe en toen kreeg ik 8 procent op de auto zonder opties en 10 procent op de totaalprijs als ik een stockmodel kocht (praktisch allemaal met enkel lichtmetalen velgen, metaalkleur en radio-CD als enige opties).

Dat je nu slechts 4% kreeg heeft volgens mij te maken met het feit dat het een nieuw model betreft. Ik heb gehoord dat Mercedes op hun nichemodellen zoals SLK, SL, CL, ML nooit korting geeft als die pas uitkomen.

Comment

• op mijn werk hangt er al een grote poster van de nieuwe C
                    wat een prachtige wagen
                    BMW E10 1600ti 1967
                    BMW E10 2002tii 1973
                    BMW E30 325i sedan 1986
                    BMW E36 318is cabrio 1995
                    BMW E36 320i cabrio 1994
                    BMW E91 318d touring 2006
                    MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

Vandaag heb ik het nog eens mogen ondervinden en het panoramisch schuifdak is idd echt genieten. Wist die verkoper met wat voor een auto je daar was? Bij Volvo wist men vandaag niet met wat voor een auto ik daar was en mijn vader zei dat het tussen de Volvo en een Mercedes ging en het enige dat die verkoper zei was dat hij nu een betere keuze had gemaakt (met de glimlach) maar dat Mercedes inderdaad een merk is waar hij zelf ook veel bewondering voor heeft. Dat vond ik wel fijn om te horen eigenlijk.

Ik heb nog maar 1 offerte laten opmaken bij Mercedes en dat was voor een C Sportcoupe en toen kreeg ik 8 procent op de auto zonder opties en 10 procent op de totaalprijs als ik een stockmodel kocht (praktisch allemaal met enkel lichtmetalen velgen, metaalkleur en radio-CD als enige opties).

Dat je nu slechts 4% kreeg heeft volgens mij te maken met het feit dat het een nieuw model betreft. Ik heb gehoord dat Mercedes op hun nichemodellen zoals SLK, SL, CL, ML nooit korting geeft als die pas uitkomen.
                      ja de verkoper wist met welke auto ik daar was , en was toen dat hij vertelde dat Mercedes een klasse hoger is dan BMW

ivm die korting ...
                      bij de aankoop van mijn E90 heb ik 6% gekregen op de totaalprijs en vond daarom die 4% een beetje weinig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                        op mijn werk hangt er al een grote poster van de nieuwe C
                        wat een prachtige wagen
                        ja he BMWFREAK

Comment

In Diest staat er ne AMG pack in de showroom met de ster op* de motorkap

*

Comment

• in NL een C gezien van 83.000€
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ben je geïnteresseerd?

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              in NL een C gezien van 83.000€
                              In België kost die wss zo'n 70 000 EUR dan?
                              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                in NL een C gezien van 83.000€
                                Zou wel is kunnen met die prijzen in Nederland...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

Wie een SLK, SL, CL of ML koopt zonder minimum 6% korting is een ezel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    Wie een SLK, SL, CL of ML koopt zonder minimum 6% korting is een ezel
                                    Ondertussen zijn daar ook serieuze kortingen op maar toch nooit als die pas uitkomen.

Ik ben hem daarnet gaan bekijken bij VDH in Diest en hij is heel imposant geworden moet ik zeggen. Daartegen vergeleken stelt mijn auto niets voor.

Het interieur is ronduit schitterend. Zelfs het plastiekerige materiaal rond de tellerpartij is helemaal niet zo lamentabel van kwaliteit als de foto's deden vermoeden.

Er stond een zilveren Elegance met AMG-pack maar die was al verkocht en een grijze avantgarde en ik moet zeggen dat de normale rooster me beter meeviel dan gedacht.

Comment

Ondertussen zijn daar ook serieuze kortingen op maar toch nooit als die pas uitkomen.
                                      Toch wel hoor

Comment

ja de verkoper wist met welke auto ik daar was , en was toen dat hij vertelde dat Mercedes een klasse hoger is dan BMW
                                        zoiets zeg je niet, hooguit denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                          Ben je geïnteresseerd?

In België kost die wss zo'n 70 000 EUR dan?
                                          gewoon curieus naar de nieuwe C klasse nls....

en intussen een testrit versierd met de 320 CDI

Comment

Working...
                                          X