Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten'k heb ik thuis ook geen panoramisch dak
Comment
-
Ik vind de Avantgarde uitvoering zoveel mooier dan de Elegance en al helemaal dan de relatief kale Classic. De grille van de Avantgarde is vooral goed geslaagd. Voor mij een C350 Avantgarde met AMG-pack en panorama dakLast edited by iricky; 04/07/2007, 00:30.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHeeft iemand een idee hoe het zit met de verkoop van de nieuwe C?
Ik ben vandaag de hele dag op baan geweest en het is me echt opgevallen hoe dikwijls je al ziet rijden!
Ik maakte me vorige week dezelfde bedenking. En ongeveer de helft zijn Avantgardes. Terecht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor mij de Elegance met het AMG pack, dus de ster OP de motorkap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik koop mezelf geen nieuwe benz, ik vind ze veel te duur
ik heb al m'n hele leven met auto's van maximaal 18000 euro rondgereden, hetzij nieuwe golfkes, hetzij oudere benzen
als m'n schulden aan de bank zijn terugbetaald, nog zo'n 12 jaar, zullen de zaken mss anders liggenAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk maakte me vorige week dezelfde bedenking. En ongeveer de helft zijn Avantgardes. Terecht!
Ik ben vorige week naar een benzdealer geweest.
Deze had al verschillende classics verkocht en de motorkap vervangen door een kap met
avantgardegrill. Dit was goedkoper zei hij en de wagen zag er als een avantgarde uit en alleen een kenner zou het verschil merken. Avantgardevelgen en chroom rond de vensters
zo zou je de avantgardes er uit halen,wat 98 % van de mensen dus niet zouden kunnen.ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichtent'Is makkelijk gezegd maar er steekt veel waarheid in: "ge leef maar één keer".
en ook aan goedkope wagens kun je veel plezier beleven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenawel ja, een auto is maar een klein aspect van het leven, dat mag ni te veel centen koesten, naar mijn mening
en ook aan goedkope wagens kun je veel plezier beleven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dannybrems Bekijk BerichtenOf het allemaal avantgardes zijn ,dat betwijfel ik.
Ik ben vorige week naar een benzdealer geweest.
Deze had al verschillende classics verkocht en de motorkap vervangen door een kap met
avantgardegrill. Dit was goedkoper zei hij en de wagen zag er als een avantgarde uit en alleen een kenner zou het verschil merken. Avantgardevelgen en chroom rond de vensters
zo zou je de avantgardes er uit halen,wat 98 % van de mensen dus niet zouden kunnen.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment