Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hangt dat niet af van de versie? Ik weet niet veel van Mercedes maar ik heb al gemerkt dat bij de E-klasse maar bepaalde versies twee zichtbare uitlaten hebben aan beide kanten.

Heb de voorbije dagen al een paar nieuwe C's gezien en ik moet zeggen dat ze zéér knap zijn, alleen staan ze een pak te hoog op hun poten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Heeft hij niet, 2 uitlaten zijn voor de 6 cilinders !

Toch blijft hij knap met 1 uitlaat, ongeacht hij AMG pack heeft of niet, wat bij jou toch het geval is ?
      Ja, een AMG pack ga ik zeker nemen, en zoasl je zegt, 1 uitlaat is ook niet mis.

Comment

• er zitten volgens mij 2 pijpen in die sjargepijp

(niet te zien op deze foto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

er zitten volgens mij 2 pijpen in die sjargepijp

(niet te zien op deze foto)
          Ik denk dat je gelijk hebt, goed opgemerkt trouwens.

Comment

• ik vond die pijpen 1 van de heel knap subtiele dingen op die clk
            zelfs een 430 kreeg nix meer

nu moet een 2 liter diesel al overdreven pijpen hebben
            en persoonlijk vind ik dat erover, maja...ge moet mee met uwen tijd he

Comment

ik vond die pijpen 1 van de heel knap subtiele dingen op die clk
              zelfs een 430 kreeg nix meer

nu moet een 2 liter diesel al overdreven pijpen hebben
              en persoonlijk vind ik dat erover, maja...ge moet mee met uwen tijd he

Het knapste van al vind ik dat de pijpen weggewerkt zijn, indien niet, dan liever 2, ik hou nogal van symetrie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart456 Bekijk Berichten
                Het knapste van al vind ik dat de pijpen weggewerkt zijn, indien niet, dan liever 2, ik hou nogal van symetrie
                symmetrie, zo dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Hangt dat niet af van de versie? Ik weet niet veel van Mercedes maar ik heb al gemerkt dat bij de E-klasse maar bepaalde versies twee zichtbare uitlaten hebben aan beide kanten.

Heb de voorbije dagen al een paar nieuwe C's gezien en ik moet zeggen dat ze zéér knap zijn, alleen staan ze een pak te hoog op hun poten .

Ja, je hebt gelijk, daaro ipv 16" dan maar 18" genomen + 15 mm verlagen (amg kit + upgrade naar 255/35/1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart456 Bekijk Berichten
                    Ja, je hebt gelijk, daaro ipv 16" dan maar 18" genomen + 15 mm verlagen (amg kit + upgrade naar 255/35/1
                    De AMG heb ik nog niet mogen aanschouwen, maar afgaande op de witte van de reclames vind ik hem niet mooi, hij heeft iig grote velgen nodig .

Comment

• Hoewel ik niet te vinden ben op Mercedes meetings of in Mercedes-Benz countryclubs,
                      heeft Mercedes dit keer puik werk geleverd.
                      Alleen jammer dat de BMW van mijn broer zijn tellerke ook tot 260 gaat. Misschien overkill maar wie weet?
                      PS: Zijn deze standaard velgen of de Mercedes "reclame-velgen"?

Comment

• Auto's die in he echt 240 kunnen, gaan op de teller ook tot 260 hoor...
                        Anders zouden ze in elke motorvariant een andere teller moeten steken .

Comment

• ja maar ik verwacht meer van Mercedessen(tot 170 pk) van 2007 dan van BMW 318's(ong 150 pk) van '97 . Mss had Mercedes hier een krachtigere versie van kunnen uitbrengen. Dit kan aan mij liggen daar ik meer hou van krachtigere dan luxueuzere auto's.
                          Greetz

Comment

• De reclamevelgen zoals jij ze noemt, zijn in het geval van die witte c op de affiches 17" velgen. Je kan ook als optie 18 " nemen, die vullen de kasten beter en hebben volgens mij een veel mooier model. (allebei AMG)

Comment

• Sorry ik ben niet mee met de Sakke .

Comment

• De 220 CDI heeft één pijpje, vandaag nog een nieuwe C220 CDI Avantgarde gezien met zo'n Sattelbraun interieurtje, heel knap... Alleen zonder de GPS ziet dat schermpje er maar lullig uit vind ik

Comment

Anders zouden ze in elke motorvariant een andere teller moeten steken .
                                  dat doen ze dus ook

Comment

dat doen ze dus ook
                                    Dat ze in de AMG een andere teller steken geloof ik maar in elke motorvariant een andere wist ik niet ...

Comment

BTW, dit is echt wel een afschuwelijk lelijke hoek om van de C-klasse een foto te nemen (dat heb je met scoops hè...)

Comment

Dat ze in de AMG een andere teller steken geloof ik maar in elke motorvariant een andere wist ik niet ...
                                        mijn 200-tje zijn teller ging tot 240 dacht ik, een 230 kompressor tot 260, een 430 de zijn zal vast nog verder gaan maar ben ni zeker want nooit echt de moeite gedaan dat te checken

Comment

• Ik denk dat er tegenwoordig overal dezelfde teller inzit, behalve de AMG's dan
                                          In een 200 CDI zit een teller die tot 260 gaat en in een 500 zit dezelfde teller...

Comment

Working...
                                          X