Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart456 Bekijk Berichten
    Bijna € 4000 schreef ik.

Dat is niet zo moeilijk
    Je gaat bij de dealer langs, kiest een model met tamelijk wat opties en vraagt dan je korting op de basisprijs zonder btw, bij mij €3800 en beetje.
    ik twijfel tussen een 3serie en een c 200cdi of een audi a5 2.0tdi=wel coupe
    Bij bmw kreeg ik 8% op de auto zelf en airco gratis.
    Als dat bij de c is zoals je schrijft zal ik daar eens dringend moeten passeren.
    Dat is dan 10% zoals je schrijft op een splinternieuw model.
    Goed bezig.
    Dat zal mijn keuze heel wat gemakkelijker worden of de audi A5 2.0tdi zou scherp
    geprijsd moeten zijn. Toch nog effe wachten,misschien
    Weet je ook iets over de levertermijnen van de C ?
    ik ben geen twijfelaar
    allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dannybrems Bekijk Berichten
      ik twijfel tussen een 3serie en een c 200cdi of een audi a5 2.0tdi=wel coupe
      Bij bmw kreeg ik 8% op de auto zelf en airco gratis.
      Als dat bij de c is zoals je schrijft zal ik daar eens dringend moeten passeren.
      Dat is dan 10% zoals je schrijft op een splinternieuw model.
      Goed bezig.
      Dat zal mijn keuze heel wat gemakkelijker worden of de audi A5 2.0tdi zou scherp
      geprijsd moeten zijn. Toch nog effe wachten,misschien
      Weet je ook iets over de levertermijnen van de C ?
      Mocht ik jou zijn, kies de C!

Tenzij je echt de A5 wil ( dat is een coupé natuurlijk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
        Idd !!!

heb hem hierjuist eens proberen te verlagen ( op een foto hé ) en ik vind hem imho er veeel beter uitzien als hij verlaagd is
        Ja maar het gekke was dat hij er perfect uitzag toen ik hem zag aankomen, exact degene van op uw foto van de Mercedes-site. Het was een taxi en hij zag er perfect uit omdat hij vogeladen was met mensen en bagage, toen de mensen uitstapten ging de auto terug hoog op z'n poten en vond ik het al héél wat minder...

Comment

• das komfort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            das komfort
            De C-Klasse is toch vooral gemaakt om met de 3-Reeks te concurreren hè, kopers van een 3-Reeks vinden het meestal niet zo erg dat de auto wat hard is en verkiezen rijplezier en looks boven comfort, niet?

Comment

• Een gewone C-klasse is inderdaad iets te zacht afgeveerd. De mijne met zijn sportonderstel zelfs. Ik had wel graag gehad dat de mijne iets meer zoals de SLK van mijn broer was: beenhard maar toch kan je met een gerust hart een verkeersdrempel tegen 40 nemen.

Comment

• kc houdt ook van sm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Een gewone C-klasse is inderdaad iets te zacht afgeveerd. De mijne met zijn sportonderstel zelfs. Ik had wel graag gehad dat de mijne iets meer zoals de SLK van mijn broer was: beenhard maar toch kan je met een gerust hart een verkeersdrempel tegen 40 nemen.
                  zachte vering!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart456 Bekijk Berichten
                    Bijna € 4000 schreef ik.

Dat is niet zo moeilijk
                    Je gaat bij de dealer langs, kiest een model met tamelijk wat opties en vraagt dan je korting op de basisprijs zonder btw, bij mij €3800 en beetje.
                    Tegenwoordig kennen ze bij mercedes ook het woord korting. Toen ik in 2000 de ML bestelde kreeg ik 500 euro korting op een wagen die bijna 50.000 euro kostte (das dus 1%)

Comment

• Bij Mercedes Europa staat een C 220 Avantgarde met AMG pakket (in het wit) voor +-38000€. Prachtige wagen !!!
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Uw signature

So not true but at least we're better than BMW lovers.

Comment

So not true but at least we're better than BMW lovers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Uw signature is ook mooi Phil

Comment

Uw signature is ook mooi Phil
                              Merci Basil.

Comment

• dit was een prachtige MB:

Comment

• Comment

• Shit

Zo zou ik hem genomen hebben ook nog.

Comment

• Omnium, so who cares...
                                      Nog een bordeaux, wit of amertto-leder interieur en ge moogt hem hier afzetten, en ni eerder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                                        Omnium, so who cares...
                                        Nog een bordeaux, wit of amertto-leder interieur en ge moogt hem hier afzetten, en ni eerder...
                                        Dat weet ik toch niet hoor.

Mijn vader heeft ook altijd een nieuwe wagen gekocht en heeft nog nooit omnium genomen. Hij is zo arrogant om te zeggen dat hij zelf toch nooit een ongeval zou veroorzaken (hij heeft tot nu toe altijd al gelijk gehad) en als er iets klein aan gebeurd is het volgens hem zo klein dat de franchise altijd meer is dan het totaalbedrag.

Comment

Dat weet ik toch niet hoor.

Mijn vader heeft ook altijd een nieuwe wagen gekocht en heeft nog nooit omnium genomen. Hij is zo arrogant om te zeggen dat hij zelf toch nooit een ongeval zou veroorzaken (hij heeft tot nu toe altijd al gelijk gehad) en als er iets klein aan gebeurd is het volgens hem zo klein dat de franchise altijd meer is dan het totaalbedrag.
                                          Wij hebben een omniumverzekering zonder franchise... Maar ik begrijp je vader wel hoor. Maar op een nieuwe C-klasse zou ik toch ook omnium nemen, ik weet natuurlijk niet met wat uw vader rijdt thuis hé.

Comment

Working...
                                          X