Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem geslaagd, die velgen van die AMG zijn hier wel te klein, daar moet minstens een maatje bij imo.

Comment

• Mercedes C-klasse

Kom de nieuwe c-klasse al regelmatig tegen op de baan en vind het toch echt een geslaagd model! Vind dat hij duidelijk meer klasse uitstraalt ten opzichte van bmw3/a4/... Moet wel toegeven, zou hem nooit in elegance of classic nemen want dan staat hij precies te hoog op z'n poten maar in avantgarde... WAW! Zou het direct weten!

Comment

• In elegance valt het wel goed mee , Classic is vrij kaal
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
          In elegance valt het wel goed mee , Classic is vrij kaal
          zoals altijd bij MB

Comment

• mja, dat is het spijtige e, maar persoonlijk vind ik dat een w203 beter staan in Classis dan nog dan een W204.

Avantgarde is mooi en sportief, maar persoonlijk vind ik eigenlijk dat op een Mercedes limousine de ster op de motorkap moet. (elegance)
            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• de C 63 amg wow, die ziet der zalig uit én sneller dan de nieuwe M3 coupe... alleen nog jammer genoeg wachte tot 2008 tot hij misschien op de weg gespot wordt

Comment

• Volgens ING Lease is de nieuwe C-klasse helemaal niet gewild. Om de lease-contracten toch wat van de grond te helpen, geeft Mercedes-Benz vandaag tot 19% korting (ik herhaal: negentien procent) op de C-klasse. En dan nog is 't geen succes.

Prijs? Looks? Cockpit-feeling en afwerking binnenin? Wie zal 't zeggen...

Comment

• Geen succes? Dat verwondert mij eigenlijk. Het is me vandaag echt opgevallen hoeveel van deze wagens al rondrijden...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• idd, ik zie ze echt al veel rondrijden ( en geen met garageplaten op )

Comment

• Ik zeg maar wat ik vernam van ING Lease, hè. Ik maak géén persoonlijk statement.

Wel 'n persoonlijk statement: 'k vind 'm niet mooi, binnenin is 'ie om te huilen, en 'ie is veel te duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Ik zeg maar wat ik vernam van ING Lease, hè. Ik maak géén persoonlijk statement.

Wel 'n persoonlijk statement: 'k vind 'm niet mooi, binnenin is 'ie om te huilen, en 'ie is veel te duur.
                        Vind je de materiaalkeuze ook om van te huilen?
                        Afwerkingskwaliteit zou zeer goed zijn volgens verschillende autojournalisten...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• ik vind persoonlijk ook het interieur zeer pover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                            ik vind persoonlijk ook het interieur zeer pover

Unless

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Geen succes? Dat verwondert mij eigenlijk. Het is me vandaag echt opgevallen hoeveel van deze wagens al rondrijden...
                              Is mij dit weekend ook opgevallen, en de meeste zijn avantgardes die dan nog mooi uitgerust zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                Is mij dit weekend ook opgevallen, en de meeste zijn avantgardes die dan nog mooi uitgerust zijn.
                                I know

Ik heb echt zo'n geluk dat ik nog niet aan een nieuwe auto toe ben want anders was ik weer bijna blut geweest.

Comment

• Dit ga je mss niet geloven.

Maar deze wagen viel mij een paar weken pas voor het eerst op Het was een bruinachtige en ... hij zag eruit zoals een goeie oude Mercedes eruit moet zien! Daarom viel die mij op.

Ik wist dus - toen ik em daar voor het eerst zag - niet eens over welk model het juist ging

De nieuwe c dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Volgens ING Lease is de nieuwe C-klasse helemaal niet gewild. Om de lease-contracten toch wat van de grond te helpen, geeft Mercedes-Benz vandaag tot 19% korting (ik herhaal: negentien procent) op de C-klasse. En dan nog is 't geen succes.

Prijs? Looks? Cockpit-feeling en afwerking binnenin? Wie zal 't zeggen...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ik zeg maar wat ik vernam van ING Lease, hè. Ik maak géén persoonlijk statement.

Daar zeg je het zelf, veel te duur voor een leasewagen. Vergelijkbare wagens van andere premiummerken zijn een stuk goedkoper (niet echt veel, maar voor de prijs van een C heb je een '3 met al wat opties) en er worden betere voordelen gegeven.

Comment

• quasi elke C die ik al gezien heb, heeft van die zilver bedekte zijspiegels (audi S-style)
                                      betekent dit dat het allemaal AMG's zijn, dat er versies zijn die dit standaard hebben of is dat ook als optie te krijgen?

Comment

• 'k heb vandaag de eerste keer een nieuwe C gezien, en ik vraag me af wat er misgelopen met de kont.