Ik vind hem geslaagd, die velgen van die AMG zijn hier wel te klein, daar moet minstens een maatje bij imo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Mercedes C-klasse
Kom de nieuwe c-klasse al regelmatig tegen op de baan en vind het toch echt een geslaagd model! Vind dat hij duidelijk meer klasse uitstraalt ten opzichte van bmw3/a4/... Moet wel toegeven, zou hem nooit in elegance of classic nemen want dan staat hij precies te hoog op z'n poten maar in avantgarde... WAW! Zou het direct weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenIn elegance valt het wel goed mee, Classic is vrij kaal
Comment
-
mja, dat is het spijtige e, maar persoonlijk vind ik dat een w203 beter staan in Classis dan nog dan een W204.
Avantgarde is mooi en sportief, maar persoonlijk vind ik eigenlijk dat op een Mercedes limousine de ster op de motorkap moet. (elegance)MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Volgens ING Lease is de nieuwe C-klasse helemaal niet gewild. Om de lease-contracten toch wat van de grond te helpen, geeft Mercedes-Benz vandaag tot 19% korting (ik herhaal: negentien procent) op de C-klasse. En dan nog is 't geen succes.
Prijs? Looks? Cockpit-feeling en afwerking binnenin? Wie zal 't zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zeg maar wat ik vernam van ING Lease, hè.Ik maak géén persoonlijk statement.
Wel 'n persoonlijk statement: 'k vind 'm niet mooi, binnenin is 'ie om te huilen, en 'ie is veel te duur.
Afwerkingskwaliteit zou zeer goed zijn volgens verschillende autojournalisten...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenik vind persoonlijk ook het interieur zeer pover
Unless
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGeen succes? Dat verwondert mij eigenlijk. Het is me vandaag echt opgevallen hoeveel van deze wagens al rondrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs mij dit weekend ook opgevallen, en de meeste zijn avantgardes die dan nog mooi uitgerust zijn.
Ik heb echt zo'n geluk dat ik nog niet aan een nieuwe auto toe ben want anders was ik weer bijna blut geweest.
Comment
-
Dit ga je mss niet geloven.
Maar deze wagen viel mij een paar weken pas voor het eerst opHet was een bruinachtige en ... hij zag eruit zoals een goeie oude Mercedes eruit moet zien! Daarom viel die mij op.
Ik wist dus - toen ik em daar voor het eerst zag - niet eens over welk model het juist ging
De nieuwe c dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVolgens ING Lease is de nieuwe C-klasse helemaal niet gewild. Om de lease-contracten toch wat van de grond te helpen, geeft Mercedes-Benz vandaag tot 19% korting (ik herhaal: negentien procent) op de C-klasse. En dan nog is 't geen succes.
Prijs? Looks? Cockpit-feeling en afwerking binnenin? Wie zal 't zeggen...Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zeg maar wat ik vernam van ING Lease, hè.Ik maak géén persoonlijk statement.
Wel 'n persoonlijk statement: 'k vind 'm niet mooi, binnenin is 'ie om te huilen, en 'ie is veel te duur.
Comment
-
Ik zie ze ook bitter weinig, in tegenstelling tot anderen die hier al vertelden dat je 'm veel ziet. En ik ben nochtans véél op baan, 'k zit dagelijks meerdere tientallen kilometers in m'n auto (streek Brugge-Ieper-Menen-Kortrijk-Deinze-Aalter). De auto is nu toch al eventjes leverbaar, en je ziet 'm bitter weinig.
Dat sluit toch aan bij wat ik vernam van ING Lease, namelijk dat 'ie inderdaad niet meteen aanslaat. Vandaar ook de monsterkortingen tot 19% natuurlijk (en dat komt niet van ING Lease maar heb ik afgelezen van een offerte die 'n kennis van me heeft aangevraagd).
Afwachten of 't beter wordt!
Comment
Comment