Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou je zo'n C63 ook kunnen leasen ? Aan 18% korting ?

Comment

• Wat is het exacte motor-technisch verschil tussen de c200 cdi en 220 cdi?
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
        Wat is het exacte motor-technisch verschil tussen de c200 cdi en 220 cdi?
        Meer koppel, sneller tot 100, hogere top, minimaal hoger verbruik en co2 uitstoot

exacte getallen check mercedes.be

Comment

• In tegenstelling tot de meeste eerste 3 series die ik zag, lijken me de C's toch beter uitgerust, of t toch beter te kunnen wegsteken dat ze niet zo goed uitgerust zijn.

Quasi elke C die ik al zag was voorzien van xenons, navi, geen al te kleine velgen, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            In tegenstelling tot de meeste eerste 3 series die ik zag, lijken me de C's toch beter uitgerust, of t toch beter te kunnen wegsteken dat ze niet zo goed uitgerust zijn.

Quasi elke C die ik al zag was voorzien van xenons, navi, geen al te kleine velgen, ...
            En tot nu toe nog maar 2 classic, al de rest waren avantgardes (in mijn geval toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              Meer koppel, sneller tot 100, hogere top, minimaal hoger verbruik en co2 uitstoot

exacte getallen check mercedes.be
              Maar zijn er technische verschillen? Turbo, inspuiting, koppeling,...?
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• goeie vraag !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                  Maar zijn er technische verschillen? Turbo, inspuiting, koppeling,...?
                  Vroeger was het dacht ik 1 balansas extra voor de 220 en een andere intercooler. Mogelijk ook andere turbo.
                  Koppeling e.d. in geval van manuele is denk ik ook anders?

Comment

• een 200 136 pk is al ruim voldoende in feite

Comment

• fack fack

ik heb dus mijn droom c klasse eens samengesteld zonder al te gek te doen.

hier is mijn config: http://rabbit.ringmeetings.be/DSCPrintPDF.pdf

Fokking heel zoveel geld, en dan zit er nog niet eens een gps is

Ik heb genomen

C220 CDI
                      AMG pack
                      18 inch
                      leder interieur
                      PDC
                      Harman Kardonn
                      Xenon

Dat zal het voornaamste zijn

EDITH schreeuwt me toe dat er toch navi opzit.
                      Last edited by ; 01/11/2007, 14:23.

Comment

fack fack

ik heb dus mijn droom c klasse eens samengesteld zonder al te gek te doen.

hier is mijn config: http://rabbit.ringmeetings.be/DSCPrintPDF.pdf

Fokking heel zoveel geld, en dan zit er nog niet eens een gps is

Ik heb genomen

C220 CDI
                        AMG pack
                        18 inch
                        leder interieur
                        PDC
                        Harman Kardonn
                        Xenon

Dat zal het voornaamste zijn
                        Toink! Zelf ik kan nog geen 320d samenstellen voor dat bedrag en dan nog incl Navi Pro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Toink! Zelf ik kan nog geen 320d samenstellen voor dat bedrag en dan nog incl Navi Pro...
                          Dan nog bloody hell ... zoveel geld.

Ik zal het nooit kunnen/willen betalen vermoed ik.

Dan heb je een vette C220 CDI, die nog voorbijgeraasd wordt door een Grande Punto ( om maar iets te zeggen ) en die binnen een 4 tal jaar nog een kleine 20k waard is waarschijnlijk.

Comment

Dan heb je een vette C220 CDI, die nog voorbijgeraasd wordt door een Grande Punto ( om maar iets te zeggen ) en die binnen een 4 tal jaar nog een kleine 20k waard is waarschijnlijk.
                            Mja, tis een trend he bij mercedes, waarschijnlijk proberen ze nu hun winst zo op te krikken, i.p.v. zoals vroeger de kwaliteit te laten slippen.

kijk naar de s-klasse, zo'n dure auto, en zelfs nog geen navigatiesysteem.
                            ze hebben daar ook direct duizenden euro's bijgelapt op de basisprijs hé, of niet ?
                            Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                            "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

Idem hier. Ik heb dat gevoel bij al die 'hogere' middenklassers (C-klasse, A4, 3-serie). Je betaalt hier al dik 40000 euro voor (en in dit geval zelfs 50000) als je een model wilt dat een beetje is uitgerust. Terwijl als je iets in de richting van de Mondeo, Vectra gaat je een veel grotere auto hebt die veel beter is uitgerust is en die kost je dan iets van een 30000 euro. Je hebt dan wel minder 'prestige' of hoe de merklovers het ook zullen omschrijven maar qua design en kwaliteit moeten deze echt niet meer onderdoen voor de C-klasse, A4, 3-serie.
                              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                                Idem hier. Ik heb dat gevoel bij al die 'hogere' middenklassers (C-klasse, A4, 3-serie). Je betaalt hier al dik 40000 euro voor (en in dit geval zelfs 50000) als je een model wilt dat een beetje is uitgerust. Terwijl als je iets in de richting van de Mondeo, Vectra gaat je een veel grotere auto hebt die veel beter is uitgerust is en die kost je dan iets van een 30000 euro. Je hebt dan wel minder 'prestige' of hoe de merklovers het ook zullen omschrijven maar qua design en kwaliteit moeten deze echt niet meer onderdoen voor de C-klasse, A4, 3-serie.
                                En op vlak van fun?

Comment

• Ik vind een dikke 40k voor een zeer knappe en goed uitgeruste 220CDI toch niet te veel..

Een 320d mét M-pack kost zeker evenveel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Ik vind een dikke 40k voor een zeer knappe en goed uitgeruste 220CDI toch niet te veel..

Een 320d mét M-pack kost zeker evenveel..
                                    Een dikke 40? 51k!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
                                      Ik heb gisteren in de Tijd gelezen dat de C-klasse Lease Car of The Year geworden is.

Toch leuk om te horen voor elke MB-fan.
                                      Staat inderdaad een berichtje over op de website van mercedes.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                                        Staat inderdaad een berichtje over op de website van mercedes.be
                                        Maar als je dan hoort wat ze er voor moeten doen dan moet je je als partikulier toch bij je pietje gepakt voelen.

Comment

• is dat niet altijd bij de aankoop van een mercedes, al dan niet met opties

grapje he, da sterretje is gerust wat waard
                                          Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                                          "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

Working...
                                          X