Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In tegenstelling tot de meeste eerste 3 series die ik zag, lijken me de C's toch beter uitgerust, of t toch beter te kunnen wegsteken dat ze niet zo goed uitgerust zijn.
Quasi elke C die ik al zag was voorzien van xenons, navi, geen al te kleine velgen, ...
In tegenstelling tot de meeste eerste 3 series die ik zag, lijken me de C's toch beter uitgerust, of t toch beter te kunnen wegsteken dat ze niet zo goed uitgerust zijn.
Quasi elke C die ik al zag was voorzien van xenons, navi, geen al te kleine velgen, ...
En tot nu toe nog maar 2 classic, al de rest waren avantgardes (in mijn geval toch)
Maar zijn er technische verschillen? Turbo, inspuiting, koppeling,...?
Vroeger was het dacht ik 1 balansas extra voor de 220 en een andere intercooler. Mogelijk ook andere turbo.
Koppeling e.d. in geval van manuele is denk ik ook anders?
Toink! Zelf ik kan nog geen 320d samenstellen voor dat bedrag en dan nog incl Navi Pro...
Dan nog bloody hell ... zoveel geld.
Ik zal het nooit kunnen/willen betalen vermoed ik.
Dan heb je een vette C220 CDI, die nog voorbijgeraasd wordt door een Grande Punto ( om maar iets te zeggen ) en die binnen een 4 tal jaar nog een kleine 20k waard is waarschijnlijk.
Dan heb je een vette C220 CDI, die nog voorbijgeraasd wordt door een Grande Punto ( om maar iets te zeggen ) en die binnen een 4 tal jaar nog een kleine 20k waard is waarschijnlijk.
Mja, tis een trend he bij mercedes, waarschijnlijk proberen ze nu hun winst zo op te krikken, i.p.v. zoals vroeger de kwaliteit te laten slippen.
kijk naar de s-klasse, zo'n dure auto, en zelfs nog geen navigatiesysteem.
ze hebben daar ook direct duizenden euro's bijgelapt op de basisprijs hé, of niet ?
Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Idem hier. Ik heb dat gevoel bij al die 'hogere' middenklassers (C-klasse, A4, 3-serie). Je betaalt hier al dik 40000 euro voor (en in dit geval zelfs 50000) als je een model wilt dat een beetje is uitgerust. Terwijl als je iets in de richting van de Mondeo, Vectra gaat je een veel grotere auto hebt die veel beter is uitgerust is en die kost je dan iets van een 30000 euro. Je hebt dan wel minder 'prestige' of hoe de merklovers het ook zullen omschrijven maar qua design en kwaliteit moeten deze echt niet meer onderdoen voor de C-klasse, A4, 3-serie.
Idem hier. Ik heb dat gevoel bij al die 'hogere' middenklassers (C-klasse, A4, 3-serie). Je betaalt hier al dik 40000 euro voor (en in dit geval zelfs 50000) als je een model wilt dat een beetje is uitgerust. Terwijl als je iets in de richting van de Mondeo, Vectra gaat je een veel grotere auto hebt die veel beter is uitgerust is en die kost je dan iets van een 30000 euro. Je hebt dan wel minder 'prestige' of hoe de merklovers het ook zullen omschrijven maar qua design en kwaliteit moeten deze echt niet meer onderdoen voor de C-klasse, A4, 3-serie.
Comment