Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Ja, zoals de rest van Vlaanderen
    Er rijden meer zwarte wagens dan zilvere, ben daar vrij zeker van.

Comment

• Of alleszinds donkergekleurde zoals donkerblauw, denk het ook ja.
      Maar een Benz is sowieso al héél vaak in't zilver, en ja in't zwart ook. Maar zwart staat gewoon enorm goed.

Comment

• de zwarte zoiezo

wit, lichtgrijs , blauw , oranje, rood .... allemaal wel enorm mooi op een nieuwe auto. maar zwart is imo de enigste kleur waarin een auto ook nog ( even ) mooi is als hij veel ouder is geworden ( gehebt natuurlijk altijd uitzonderingen )
        Last edited by ; 28/11/2007, 18:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zandmannetje Bekijk Berichten
          de zwarte zoiezo

wit, lichtgrijs , blauw , oranje, rood .... allemaal wel enorm mooi op een nieuwe auto. maar zwart is imo de enigste kleur waarin een auto ook nog ( even ) mooi is als hij veel ouder is geworden ( gehebt natuurlijk altijd uitzonderingen )
          Als ge uwen auto goed onderhoud (goed wassen en zo en behandelen van de lak en dergelijke), dan blijft elke kleur mooi, ook als hij ouder word!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Als ge uwen auto goed onderhoud (goed wassen en zo en behandelen van de lak en dergelijke), dan blijft elke kleur mooi, ook als hij ouder word!
            bau, nee kvind niet dat kleur minder mooi wordt, maar wel dat een oude auto in zo'n kleuren vaak veel minder mooier, dan dezelfde auto in het zwart, ik vind dat een auto in het zwart veel minder " gedateerd" uitziet dan bijvoorbeeld in het grijs ( ook al is die nog in perfecte staat )

ale vind ik toch hé

Comment

Daar heb je een Q7 voor nodig!
              Dat is een feit!

Ooit eens een geschift voorbeeld gehad toen Cayenne met mijn auto aan t rijden was.

In principe mocht hij niet door want er stond voor hem een bord dat de weg verhinderde. Geen verkeer van zijn richting toegelaten. Wij komen van de andere kant. meneer staat achter dat hek met zijn Q7...

Raadt eens wie is mogen opschuiven geschift.

Comment

• Gisterenavond het geluk gehad een uitgebreide testrit te kunnen maken met de nieuwe C-Klasse Break.

Echt een fantastische wagen. Heb vooral de ruimte van de koffer wat uitgetest en die is me enorm bevallen... Spijtig genoeg geen foto's want het was donker.

Ik zou in elk geval niet twijfelen moest ik kunnen kiezen uit A4, 3 Reeks of C....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  AMG Pack - Designo Donkergroen - Designo Bruin-beige leder ..

én ik zou wachten op een nieuwe bijkomende V6 diesel, én ik gok dat hij tevens 250cdi gaat heten, soort bluetec voor de C (en ook voor de komende CLK, E, GLK?,.. )

second this

Comment

• Classic
                    Avantgarde
                    AMG

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Die spiegels!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Die spiegels!
                        idd, wat wouden ze daarmee bereiken 8-)
                        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• europesche normen volgen

Comment

• wat houden die dan in? en waarom volgen andere merken die "lelijkheidsnormen" dan niet?

Comment

• wa is er mis met die speigels ?
                              spiegels zijn nu eenmaal nooit mooi eens ge er begint op te letten

Comment

• ik vind nix op goegel

Comment

• ik heb het vooral op dat groot glas/witvlak :s kon dat niet subtieler??

Comment

• form follows function, en ni omgedraaid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Classic
                                      Avantgarde
                                      AMG
                                      De onderste graag met de voorbumper van de middelste en de prijs van de bovenste.

Comment

• Zo'n AMG heeft wel veel coolere koplampen zeg
                                        En motorkap
                                        En spiegels
                                        En bumpers
                                        En motor

Comment

Zo'n AMG heeft wel veel coolere koplampen zeg
                                          En motorkap
                                          En spiegels
                                          En bumpers
                                          En motor
                                          Idd! Maar voorbumper is exclusief koplampen hé.

Wat me stoort aan de voorbumper van AMG zijn de zeer lelijke kieuwen en de veel te grote mistlichten. Dus als je die even zou willen wisselen met de Avantgarde graag!

Comment

Working...
                                          X