Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren voor het eerst een nieuwe C-klasse break gezien (hier voor de deur), ziet er wel goed uit moet ik zeggen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
      al enig nieuws van de levering van je wagen ?
      iemand op t werk die een C200CDI heeft besteld heeft reeds de melding gekregen dat er een maand vertraging is

en idd 4 maand ?????
      Heb begin deze week gebeld en het zal al niet voor de 12e mei zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Ik ben in de garage geweest en toen ik informeerde naar de wachttijd om te weten wanneer te bestellen (wagen zou er moeten in januari zijn) vertelde hij mij gemiddeld 4 maand wachten. Maar indien AMG pakket erbij mag je snel rekenen op 7 a 8 maand.

Inderdaad ook maar 17 inch op de amg, maar dat vind ik dan geen mooie velgen terwijl ik de standaard bij avantgarde wel nice vind. Als het bovendien niet samengaat met cognac zal het zeker niks worden want het vrouwke wil zeker geen zwart interieur. Ik neem normaal ook altijd zwart (alhoewel mijn besteld X5 is tabak).
        Ik heb hem tijdens het salon gekocht en hij zou deze maand geleverd moeten worden....met AMG pakket.

Comment

• Kennis van mij rijdt al 2 maand rond met zijn C 320 CDI-T AMG-pack.
          Hoe komt het dat de anderen zo lang moeten wachten eigenlijk? Want veel breaks zie je toch nog niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Kennis van mij rijdt al 2 maand rond met zijn C 320 CDI-T AMG-pack.
            Hoe komt het dat de anderen zo lang moeten wachten eigenlijk? Want veel breaks zie je toch nog niet...
            er zijn er nochtans al redelijk veel geleverd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              De bestellingen gaan mss exponentieel omhoog en de productie lineair ? Productie kan niet meer volgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                Maar het AMG pakket gaat normaal niet samen met de cognac lederen zetels....

en 4 maand extra wachttijd ???
                Dat van die 4 maand extra kan ik moeilijk geloven

Die auto's staan gewoon tussen al de andere c's op de band.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                  Met AMG-pack?

Al de breaks die ik zie zijn nog zonder

Comment

• Ik heb idd ook nog geen break met AMG pakket zien rijden. En ik heb er al wel wat zien passeren...

Alleen eentje in showroom in mechelen! Echt prachtig, een rode met AMG pakket, de 18'' velgen en een dakrekje, dat staat nog wel mooi op dat rood Echt zomers karretje in die configuratie!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                      Ik heb idd ook nog geen break met AMG pakket zien rijden. En ik heb er al wel wat zien passeren...

Alleen eentje in showroom in mechelen! Echt prachtig, een rode met AMG pakket, de 18'' velgen en een dakrekje, dat staat nog wel mooi op dat rood Echt zomers karretje in die configuratie!

Tenorietgrijs en letterlijk full option volgens mij.

En dat rijdt dus verschrikkelijk goed he Beter dan verwacht eigenlijk
                      Last edited by ; 31/05/2008, 17:05.

Comment

• Net configurator eens overlopen.

Wat hij niet heeft

- Wegval zijdelings kenteken "line"
                        - Zij- en achterruiten verduisterd
                        - Rolgordijnen aan de zijruiten achteraan
                        - Sierelementen in Esdoornhout (heeft de standaard alu)
                        - 18" AMG-velgen

Waar ik niet zeker van ben

- Beschermplaat onder carter
                        - Verwarmd ruitensproeiersysteem
                        - Easy-Pack Fixkit voor de koffer
                        - Pre-Safe
                        - Zijdelingse Airbags achter

Voor de rest zit het er allemaal op

Comment

Net configurator eens overlopen.

Wat hij niet heeft

- Wegval zijdelings kenteken "line"
                          - Zij- en achterruiten verduisterd
                          - Rolgordijnen aan de zijruiten achteraan
                          - Sierelementen in Esdoornhout (heeft de standaard alu)
                          - 18" AMG-velgen

Waar ik niet zeker van ben

- Beschermplaat onder carter
                          - Verwarmd ruitensproeiersysteem
                          - Easy-Pack Fixkit voor de koffer
                          - Pre-Safe
                          - Zijdelingse Airbags achter

Voor de rest zit het er allemaal op
                          Heb ik wel...de rest helaas niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                            Heb ik wel...de rest helaas niet
                            Wat niet misbaar is imho:

- AMG Pack
                            - Leder
                            - COMAND
                            - Advanced Agility
                            - Schakelpeddels + Automaat

Ik heb nog niet het budget om alleen het AMG-pack te betalen

Comment

Wat niet misbaar is imho:

- AMG Pack
                              - Leder
                              - COMAND
                              - Advanced Agility
                              - Schakelpeddels + Automaat

Ik heb nog niet het budget om alleen het AMG-pack te betalen
                              De command vond ik te duur, dus heb ik de tussenweg gekozen (Audio 50) en de advanced agility is niet beschikbaar op een 4matic ...zit me er al serieus op te verheugen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                In het wit zou ik hem nooit kopen. Ik heb er al veel in het zwart en donkergrijs zien rijden met AMG pakketje, zeer geslaagd!

mvg
                                De nieuwe C mits goed uitgerust; AMG, Avantgarde en xenon en minstens 18" is echt heel vet! Veel knapper én stijlvoller dan een BMW 3 of audi A4 imo!!
                                Echt een kleine CL Vollenbak

Comment

Ik heb idd ook nog geen break met AMG pakket zien rijden. En ik heb er al wel wat zien passeren...

Die rode C-break is ni mis, alleen vind ik die kleur niet staan op een Benz.
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                    Die rode C-break is ni mis, alleen vind ik die kleur niet staan op een Benz.
                                    Misschien niet, maar ik was onlangs in Duitsland en het viel mij op dat er daar toch redelijk wat rode Benzen rondreden. Moet zeggen, mits mooi proper en de juiste aankleding kan het nog meevallen maar ik zou het persoonlijk ook niet kopen
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Net eens op de duitse config een C 350T samengesteld voor de fun.

Iets minder dan 70.000€ kostte hij.

650€/maand stond erbij. Dat toch super goedkoop

Edit: laat maar, die 650€ is voor de wagen zonder opties. Met opties is dat 1200/maand, wat al veel realistischer is
                                      Last edited by ; 02/05/2008, 10:22.

Comment

• Ik zou nooit 70k euro kunnen geven aan die bak.

Comment

Ik heb vorige week eentje gezien in Hoogstraten een witte met AMG pack en glazen dak .

Comment

Working...
                                          X