Gisteren voor het eerst een nieuwe C-klasse break gezien (hier voor de deur), ziet er wel goed uit moet ik zeggen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtenal enig nieuws van de levering van je wagen ?
iemand op t werk die een C200CDI heeft besteld heeft reeds de melding gekregen dat er een maand vertraging is
en idd 4 maand ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk ben in de garage geweest en toen ik informeerde naar de wachttijd om te weten wanneer te bestellen (wagen zou er moeten in januari zijn) vertelde hij mij gemiddeld 4 maand wachten. Maar indien AMG pakket erbij mag je snel rekenen op 7 a 8 maand.
Inderdaad ook maar 17 inch op de amg, maar dat vind ik dan geen mooie velgen terwijl ik de standaard bij avantgarde wel nice vind. Als het bovendien niet samengaat met cognac zal het zeker niks worden want het vrouwke wil zeker geen zwart interieur. Ik neem normaal ook altijd zwart (alhoewel mijn besteld X5 is tabak).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKennis van mij rijdt al 2 maand rond met zijn C 320 CDI-T AMG-pack.
Hoe komt het dat de anderen zo lang moeten wachten eigenlijk? Want veel breaks zie je toch nog niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtener zijn er nochtans al redelijk veel geleverd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenMaar het AMG pakket gaat normaal niet samen met de cognac lederen zetels....
en 4 maand extra wachttijd ???
Die auto's staan gewoon tussen al de andere c's op de band.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtener zijn er nochtans al redelijk veel geleverd
Al de breaks die ik zie zijn nog zonder
Comment
-
Ik heb idd ook nog geen break met AMG pakket zien rijden. En ik heb er al wel wat zien passeren...
Alleen eentje in showroom in mechelen! Echt prachtig, een rode met AMG pakket, de 18'' velgen en een dakrekje, dat staat nog wel mooi op dat roodEcht zomers karretje in die configuratie!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk heb idd ook nog geen break met AMG pakket zien rijden. En ik heb er al wel wat zien passeren...
Alleen eentje in showroom in mechelen! Echt prachtig, een rode met AMG pakket, de 18'' velgen en een dakrekje, dat staat nog wel mooi op dat roodEcht zomers karretje in die configuratie!
Tenorietgrijs en letterlijk full option volgens mij.
En dat rijdt dus verschrikkelijk goed heBeter dan verwacht eigenlijk
Comment
-
Net configurator eens overlopen.
Wat hij niet heeft
- Wegval zijdelings kenteken "line"
- Zij- en achterruiten verduisterd
- Rolgordijnen aan de zijruiten achteraan
- Sierelementen in Esdoornhout (heeft de standaard alu)
- 18" AMG-velgen
Waar ik niet zeker van ben
- Beschermplaat onder carter
- Verwarmd ruitensproeiersysteem
- Easy-Pack Fixkit voor de koffer
- Pre-Safe
- Zijdelingse Airbags achter
Voor de rest zit het er allemaal op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNet configurator eens overlopen.
Wat hij niet heeft
- Wegval zijdelings kenteken "line"
- Zij- en achterruiten verduisterd
- Rolgordijnen aan de zijruiten achteraan
- Sierelementen in Esdoornhout (heeft de standaard alu)
- 18" AMG-velgen
Waar ik niet zeker van ben
- Beschermplaat onder carter
- Verwarmd ruitensproeiersysteem
- Easy-Pack Fixkit voor de koffer
- Pre-Safe
- Zijdelingse Airbags achter
Voor de rest zit het er allemaal op...de rest helaas niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenHeb ik wel...de rest helaas niet
- AMG Pack
- Leder
- COMAND
- Advanced Agility
- Schakelpeddels + Automaat
Ik heb nog niet het budget om alleen het AMG-pack te betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat niet misbaar is imho:
- AMG Pack
- Leder
- COMAND
- Advanced Agility
- Schakelpeddels + Automaat
Ik heb nog niet het budget om alleen het AMG-pack te betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIn het wit zou ik hem nooit kopen. Ik heb er al veel in het zwart en donkergrijs zien rijden met AMG pakketje, zeer geslaagd!
mvg
Echt een kleine CLVollenbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk heb idd ook nog geen break met AMG pakket zien rijden. En ik heb er al wel wat zien passeren...
MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenDie rode C-break is ni mis, alleen vind ik die kleur niet staan op een Benz.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Net eens op de duitse config een C 350T samengesteld voor de fun.
Iets minder dan 70.000€ kostte hij.
650€/maand stond erbij. Dat toch super goedkoop
Edit: laat maar, die 650€ is voor de wagen zonder opties. Met opties is dat 1200/maand, wat al veel realistischer is
Comment
-
.
Comment
Comment