Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet niet.

Die C320CDI van die kennis van mij (zie foto hierboven) kost ook zoiets, en dat is nu eenmaal de prijs van eentje die af is.

Voor dat geld vind je geen gelijkaardige nieuwe wagen imho...

Even kijken wat een 330d kost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ik weet niet.

Die C320CDI van die kennis van mij (zie foto hierboven) kost ook zoiets, en dat is nu eenmaal de prijs van eentje die af is.

Voor dat geld vind je geen gelijkaardige nieuwe wagen imho...

Even kijken wat een 330d kost...
      330d is ook 70.300€
      330i komt op 69.950€

Das nu eenmaal de prijs van een goed uigerustte BMW 3 of Benz C.
      Ff bij audi kijken EDIT: audi zit ook rond die prijs.

Alfa is nog goedkoper denk ik, maar die zitten met FWD of AWD en minder krachtige motoren. En kunnen zoveel opties niet bevatten
      Last edited by ; 02/05/2008, 10:59.

Comment

• Ik wist niet goed waar ik dat kwijt moest. Lijkt mij toch wel interessant

Brabus op de groene toer
        5 mei 2008 · Tekst Sophie van Run
        Tuningbedrijf Brabus introduceert voor de Mercedes CDI-modellen Eco PowerXtra. Zet Brabus met deze tuningpakketten een trend in tunerland?
        Brabus kennen we als tuner of beter gezegd herontwerper van Mercedes, Smart en Maybach. Daarbij zijn we gewend dat ze niet kijken op een litertje meer of minder verbruik. Nu komt daar verandering in: Brabus brengt tuningproducten op de markt voor de Mercedes CDI-modellen en richt zich op een lager brandstofverbruik en minder uitstoot. De Duitse tuner past de Mercedes diesels dusdanig aan dat de motor in het bijzonder bij lage toerentallen maximaal 100 Nm meer koppel levert. Minder toeren betekent een lager verbruik en dus ook minder uitstoot van schadelijke uitlaatgassen. Het extra koppel vergroot tegelijkertijd de trekkracht van de diesels. Afhankelijk van het model levert een door Brabus getunede Mercedes CDI maximaal 53 pk extra vermogen. Brabus komt ook met de D6 Blue performance kit voor de Mercedes E 300 bluetec die ervoor zorgt dat Brabus de eerste autotuner ter wereld is die de strenge Euro 5-norm haalt, die op 1 september 2011 zal gaan gelden voor al bestaande dieselmodellen. De Eco PowerXtra kits zijn te bestellen bij iedere Mercedes dealer en kunnen binnen een uur geïnstalleerd worden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Als dat niet meer zal kosten als een niet-groene-powerbox dan denk ik dat het een schot in de roos is

Komaan groen manne, allemaal naar Brabus met die Vaneo's!
          nls2000

Comment

• Niet alleen Brabus doet dat hoor, al meerdere tuners bieden al een jaar ofzo eco tuning aan

Comment

• just out of curiosity; wat is de gemiddelde levertermijn voor let's say een 220cdi avantgarde (berline) ?
              4 rings driver

Comment

• Hoi,

heeft er iemand screenshots van de Radio 50 APS?
                Ik overweeg de nieuwe C-klasse als bedrijfswagen. (andere kanshebber is bmw 3)
                aangezien ik het liefst met een automatische versnellingsbak rij kan ik dat budgetsgewijs niet combineren met een (al te duur) command systeem.
                vandaar m'n vraag om meer info over het de 50 APS. Op het internet kan ik er haast niets over vinden.

bedankt!

Comment

• 't Is een goed systeem zonder meer, wel geen idee hoe het bij een C uitziet...

Comment

• Wanneer komen die nieuwe dieselmotoren erin? Zoals die C250 cdi?
                    Die werden toch x aantal maand terug voorgesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                      Wanneer komen die nieuwe dieselmotoren erin? Zoals die C250 cdi?
                      Die werden toch x aantal maand terug voorgesteld.
                      Begin volgend jaar
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• klaar om te leveren

rood exterieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          klaar om te leveren

rood exterieur

Wanneer en waar genomen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                            Wanneer en waar genomen ?

gisterennamiddag rond 18 uur ring Brussel

Comment

• Zoals op deze foto vraag ik mij toch af of deze rode en grijze C nergens tegenaan stoten, als men deze op onze mooie vlakke wegen vervoert

Comment

• er zit geen vering tss die 2

Comment

• Die zitten ver genoeg weg van de delen vd vrachtwagen hoor. En nu pas zie ik hoe mooi een C-klasse is in het rood.

Comment

• Laatst ook gezien, een rode C met AMG pack op een vrachtwagen... maar 'ie stond als laatste achteraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      En nu pas zie ik hoe mooi een C-klasse is in het rood.
                                      Echt he, dat rood staat hem wel
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Kan iemand me uitleggen waarom een AMG pak door bijna iedereen hier als een 'must have' optie wordt beschouwd voor een C220?

Is een Avantgarde uitvoering in combinatie met andere opties (Automaat, Xenon, Comand etc...) niet voldoende?

Comment

• Zeker niet luisteren naar die mannen hier...

Uiteraard voldoende, de C kan ik smaken in alle uitvoeringen.

Comment

Working...
                                          X