Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door romariooo Bekijk Berichten
    Kan iemand me uitleggen waarom een AMG pak door bijna iedereen hier als een 'must have' optie wordt beschouwd voor een C220?

Is een Avantgarde uitvoering in combinatie met andere opties (Automaat, Xenon, Comand etc...) niet voldoende?
    Voor velen van dit forum moet een auto bijna plat tegen de grond liggen. De auto moet er vanbuiten sportief en chique eruit zien... Als de meesten mochten kiezen tussen een nuttige optie zoals GPS of een optie die alleen maar is voor de streling van het oog zoals een AMG pack, dan kiezen de meeste hier het AMG pack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Voor velen van dit forum moet een auto bijna plat tegen de grond liggen. De auto moet er vanbuiten sportief en chique eruit zien... Als de meesten mochten kiezen tussen een nuttige optie zoals GPS of een optie die alleen maar is voor de streling van het oog zoals een AMG pack, dan kiezen de meeste hier het AMG pack.
      Sowieso

Tomtoms come cheap these days
      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Zoals op deze foto vraag ik mij toch af of deze rode en grijze C nergens tegenaan stoten, als men deze op onze mooie vlakke wegen vervoert
        Merk op: de enorm verbeterde zijspiegels

Comment

• Idd! Zou dat een optie zijn? Dacht enkel standaard op de Blue Efficiency-versie. Tenzij dit zo'n versie is natuurlijk...

Net nu ik de gewone spiegels begin te appreciëren
          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
            Idd! Zou dat een optie zijn? Dacht enkel standaard op de Blue Efficiency-versie. Tenzij dit zo'n versie is natuurlijk...

Net nu ik de gewone spiegels begin te appreciëren
            Als je op de Duitse CC er eentje configureert krijg je zelfs op een C320 CDI en C350 deze spiegels, dus ik vermoed dat ze nu op alle C's zitten

Comment

• Damn
              nls2000

Comment

• De spiegels van de BE worden standaard op alle c-klasses vanaf productie Augustus en dtit omdat ze aerodynamischer zijn en minder geruis even....

Comment

• Dat van die spiegels heeft alles te maken met regeltjes door Europa opgelegd...eerst moesten ze groter zijn (cfr amerikaans formaat(?)) en dus begonnen ze met die grote spiegels...en nu is het plotseling niet meer nodig en beginnen ze in Duitsland terug de kleinere spiegels te monteren...(dixit de dealer...)

Comment

• Blauwgroene kracht van C 250 CDI
                    10 september 2008 · Tekst Alexander Inia
                    Mercedes-Benz heeft een nieuw dieselijzer in het vuur: de C 250 CDI BlueEfficiency. Deze koppelt flinke prestaties aan een aangenaam verbruik, belooft het merk.
                    De C 250 CDI heeft een 2,2-liter viercilinder twinturbodiesel onder de kap. Het blok is goed voor 204 pk en 500 Nm koppel. De diesel heeft een gemiddelde CO2-uitstoot van 138 gram en in de C-klasse bedraagt het gemiddelde verbruik 5,2 liter per 100 kilometer. Dit zijn betere waarden dan zescilinder diesels met hetzelfde vermogen halen, dus op termijn vervangt deze viercilinder de grotere diesels in het motorenpalet van Mercedes-Benz. Zo vindt de 250 CDI ook zo’n weg naar de volgende generatie E-klasse.
                    De BlueEfficiency-aanpassingen leveren ook een belangrijke bijdrage aan het lagere verbruik. Deze C-klasse heeft een gladdere bodem, een zesbak met overdrive, aangepaste buitenspiegels en banden met een lagere rolweerstand. Verder schakelt de stuurbekrachtingspomp zichzelf automatisch uit bij langdurige inactiviteit en een schakelindicator geeft de bestuurder inzicht in welke versnelling hij/zij het best kan rijden.
                    De Mercedes C 250 CDI BlueEfficiency krijgt een B-label mee en staat binnenkort in de showrooms.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• WAUW...........

eindelijk goed nieuws.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                            WAUW...........

Vind ik ook, nu de prijzen nog
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Vind ik ook, nu de prijzen nog

in elk geval een mooie opportuniteit, die Blue Efficiency-versie, voor wie (zich ?) wenst te bewijzen dat hij heel goedkoop rijdt met een wagen van boven de 50.000 euros
                              het verschil in verbruik zal wel van op voorhand geïnvesteerd zijn in opties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                in elk geval een mooie opportuniteit, die Blue Efficiency-versie, voor wie (zich ?) wenst te bewijzen dat hij heel goedkoop rijdt met een wagen van boven de 50.000 euros
                                het verschil in verbruik zal wel van op voorhand geïnvesteerd zijn in opties...
                                Een lage gebruikskost is altijd mooi meegenomen.

Niemand heeft geld teveel me dunkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                  WAUW...........

Inderdaad vet, 204pk uit een 2200cc met zo'n verbruik...

Al heb ik wel m'n bedenkingen bij die banden, schijnt dat die lage rolweerstandbanden toch beduidend minder grip geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten

Al heb ik wel m'n bedenkingen bij die banden, schijnt dat die lage rolweerstandbanden toch beduidend minder grip geven.
                                    en maken meer lawaai...

Comment

• Daarjuist eens een nieuwe C van dichtbij bekeken, die spiegels zijn echt verschrikkelijk lelijk. Veel te groot en dan nog eens 50% van de achterkant bedekt door dat knipperlicht, van Mercedes zou je toch meer verwachten.

Comment

• Daarom dat er nu andere opstaan.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten

Idem dito.
                                          Maar dat zul je wel affabriek eraf kunnen laten vermoed ik

Comment

Working...
                                          X