Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze zullen ook niet allemaal omgebouwd worden hé KC. Ik heb mij laten vertellen bij een dealer dat het rond de 250 euro kost.
Het onderdeel kost dacht ik 150 EUR. Installatie is 5 minuten. Meer dan 200 EUR zou je er dus zeker niet voor mogen betalen, liefst zelfs gewoon de 150. Echter ik heb al verhalen gehoord van mensen die er op gelegd zijn voor 500 EUR (schandalig van de dealer, maar wat een idioten ook - 't is tenslotte maar een stuk plastic).
Het onderdeel kost dacht ik 150 EUR. Installatie is 5 minuten. Meer dan 200 EUR zou je er dus zeker niet voor mogen betalen, liefst zelfs gewoon de 150. Echter ik heb al verhalen gehoord van mensen die er op gelegd zijn voor 500 EUR (schandalig van de dealer, maar wat een idioten ook - 't is tenslotte maar een stuk plastic).
Zo weten wij weer meer zie. Bedankt voor de info MrTC
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Ja de avantgarde ligt ook dichter bij mijn smaak maar het moet idd gezegd die ster boven op de motorkap heeft ook wel iets.
Thuis rijden we met E-klasse en heeft toch een apart gevoel constant die ster in uw blikveld. Kwestie van er constant aan herinnerd te worden dat je Mercedes rijdt en dat vind ik wel iets hebben!! ;-)
Ja de avantgarde ligt ook dichter bij mijn smaak maar het moet idd gezegd die ster boven op de motorkap heeft ook wel iets.
Thuis rijden we met E-klasse en heeft toch een apart gevoel constant die ster in uw blikveld. Kwestie van er constant aan herinnerd te worden dat je Mercedes rijdt en dat vind ik wel iets hebben!! ;-)
is de radio audio 50 APS met een kaartnavigatie of juist een pijl die toont rechtdoor of links of zie je echt zoals een tomtom de kaart?
Voor zover ik het gezien heb bij een kameraard is het een mix van beiden. Aan de kruispunten zie je kleine kaartjes (niet zo groot als de kaarten van de comand) en voor de instructies krijg je pijlen
bleutooth zit standaard erin? en als je nu een kit neemt voor u telefoon in vast te klikken in de middenconsole, kan je dan twee telefoons aansluiten: 1 via de middenconsole en 1 via bleutooth?
Comment