Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
    Wordt die Elegance(?)versie eigenlijk veel verkocht? Ik zie bijna uitsluitend Avantgardes rijden (die imo veel mooier zijn).
    De Avantgarde neus wordt na levering op bijna alle Elegance versies gezet. Is helemaal niet duur
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik vind praktisch toch enkel Classics als ik naar een C200 CDI zoek op Autoscout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Ik vind praktisch toch enkel Classics als ik naar een C200 CDI zoek op Autoscout
        Klopt, ik heb weer te snel gelezen. Het is natuurlijk de Classic die de Avantgarde neus krijgt. Mijn excuses
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wel, die classics die ik vind zijn nochtans ook met de ster op de motorkap ipv in de grille.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Wel, die classics die ik vind zijn nochtans ook met de ster op de motorkap ipv in de grille.
            Ze zullen ook niet allemaal omgebouwd worden hé KC. Ik heb mij laten vertellen bij een dealer dat het rond de 250 euro kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Ze zullen ook niet allemaal omgebouwd worden hé KC. Ik heb mij laten vertellen bij een dealer dat het rond de 250 euro kost.
              Het onderdeel kost dacht ik 150 EUR. Installatie is 5 minuten. Meer dan 200 EUR zou je er dus zeker niet voor mogen betalen, liefst zelfs gewoon de 150. Echter ik heb al verhalen gehoord van mensen die er op gelegd zijn voor 500 EUR (schandalig van de dealer, maar wat een idioten ook - 't is tenslotte maar een stuk plastic).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
                Het onderdeel kost dacht ik 150 EUR. Installatie is 5 minuten. Meer dan 200 EUR zou je er dus zeker niet voor mogen betalen, liefst zelfs gewoon de 150. Echter ik heb al verhalen gehoord van mensen die er op gelegd zijn voor 500 EUR (schandalig van de dealer, maar wat een idioten ook - 't is tenslotte maar een stuk plastic).
                Zo weten wij weer meer zie. Bedankt voor de info MrTC

Comment

• Al vind ik de ster op de motorkap toch iets meer stijl hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Al vind ik de ster op de motorkap toch iets meer stijl hebben.
                    Stijlvol, mja... Maar ik vind de sportiviteit van de Avantgarde toch meer aansluiten bij mijn persoonlijke smaak .

Comment

• Ja de avantgarde ligt ook dichter bij mijn smaak maar het moet idd gezegd die ster boven op de motorkap heeft ook wel iets.

Thuis rijden we met E-klasse en heeft toch een apart gevoel constant die ster in uw blikveld. Kwestie van er constant aan herinnerd te worden dat je Mercedes rijdt en dat vind ik wel iets hebben!! ;-)

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                        Ja de avantgarde ligt ook dichter bij mijn smaak maar het moet idd gezegd die ster boven op de motorkap heeft ook wel iets.

Thuis rijden we met E-klasse en heeft toch een apart gevoel constant die ster in uw blikveld. Kwestie van er constant aan herinnerd te worden dat je Mercedes rijdt en dat vind ik wel iets hebben!! ;-)

greetz
                        Dat is zo fantastisch!

Comment

• zelfs zonder ster rijdt een benz als een benz

Comment

• Radio: audio 50 APS

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

is de radio audio 50 APS met een kaartnavigatie of juist een pijl die toont rechtdoor of links of zie je echt zoals een tomtom de kaart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Berre-b Bekijk Berichten
                              is de radio audio 50 APS met een kaartnavigatie of juist een pijl die toont rechtdoor of links of zie je echt zoals een tomtom de kaart?
                              Voor zover ik het gezien heb bij een kameraard is het een mix van beiden. Aan de kruispunten zie je kleine kaartjes (niet zo groot als de kaarten van de comand) en voor de instructies krijg je pijlen

Comment

• bleutooth zit standaard erin? en als je nu een kit neemt voor u telefoon in vast te klikken in de middenconsole, kan je dan twee telefoons aansluiten: 1 via de middenconsole en 1 via bleutooth?

Comment

• Ledjes voor de liefhebber ( voor en achter )

Comment

• Ziet er goed uit.

Comment

• Achteraan heeft hij bij Avantgarde toch standaard leds maar vooraan toch niet???
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                        Achteraan heeft hij bij Avantgarde toch standaard leds maar vooraan toch niet???
                                        Nee dat dacht ik ook. Is mss sinds kort veranderd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                          Achteraan heeft hij bij Avantgarde toch standaard leds maar vooraan toch niet???
                                          Volledig juist. Maar dit lijkt me toch een echte foto dus wellicht zit er iets aan te komen.

Comment

Working...
                                          X