Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    En bij die eerste zijn ze de achteritkijkspiegel vergeten.
    Ja ook al

Ik denk dat deze foto's uit een spel komen 'zoek de verschillen'

Comment

• vin die achterkant maar lelijk
      voorkant is wel geslaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Neeneeneenee

Had Mercedes de Avantgarde uitvoering nooit met die rooster uitgebracht, en had later iemand deze rooster erop gezet van een Coupé type, dan had hij gegarandeerd in topic "verkeerde tuning" gestaan
        De kans is klein, maar bestaande

Puur om het feit dan dat het nooit zo uitgebracht (OEM) geweest is.
        nls2000

Comment

• Ai ai, dit is dus niet hoe het moet. Er klopt iets niet aan de verhoudingen van deze nieuwe C-klasse. Ook het interieur is erg wennen. Ik hoop niet dat de nieuwe E-klasse hierop gaat lijken, dat zou zonde zijn. Wel positief: de dubbele uitlaat op mindere versies.
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Ai ai, dit is dus niet hoe het moet. Er klopt iets niet aan de verhoudingen van deze nieuwe C-klasse. Ook het interieur is erg wennen. Ik hoop niet dat de nieuwe E-klasse hierop gaat lijken, dat zou zonde zijn. Wel positief: de dubbele uitlaat op mindere versies.
            Hopelijk lijkt de E wat op dit:

't Sluit in ieder geval wel aan met de huidige stijl.
            Bijgevoegde Bestanden
            nls2000

Comment

Ai ai, dit is dus niet hoe het moet. Er klopt iets niet aan de verhoudingen van deze nieuwe C-klasse. Ook het interieur is erg wennen. Ik hoop niet dat de nieuwe E-klasse hierop gaat lijken, dat zou zonde zijn. Wel positief: de dubbele uitlaat op mindere versies.
              Dat vind ik dus absoluut niet.

Van mijn part mogen alle diesel mercedessen een naar beneden gekromde pijp hebben. Liefst zoals vroeger weggewerkt achter de bumper.

Anders krijgen die Diesel-rijders een te hoge dunk van hun wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Anders krijgen die Diesel-rijders een te hoge dunk van hun wagen...
                Met rede

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Met rede
                  énkel het topmodel mag zichtbare uitlaten hebben imho.

Bij de W220 deden ze dat nog goed, enkel de 600 en de AMG's hadden uitlaten die je zag zitten.

Dat zouden ze overal moeten doen...

Zo moet het

Comment

énkel het topmodel mag zichtbare uitlaten hebben imho.

Bij de W220 deden ze dat nog goed, enkel de 600 en de AMG's hadden uitlaten die je zag zitten.

Dat zouden ze overal moeten doen...

Zo moet het
                    Wat dan met al die sportpacks?

Comment

• Ik heb dit al maar als achtergrond ingesteld, kan ik er al wat aan wennen, want binnenkort gaan ze de straten ermee plaveien met deze bak

Comment

Ik heb dit al maar als achtergrond ingesteld, kan ik er al wat aan wennen, want binnenkort gaan ze de straten ermee plaveien met deze bak
                        ik zie enkel een kruisje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          Wat dan met al die sportpacks?
                          Ook onzin.

@Nemo: is een foto van de C-klasse Avantgarde met AMG pakket in het zilver.

Wou eerst eentje van een classic, maar daar kon ik niet naar kijken...

Comment

• Ik denk dat de huidige diesels voldoende potentieel hebben voor een dubbele uitlaat. Het komt de symmetrie van de auto ten goede, en het ziet er lekker dik uit. Valt me wel op dat Mercedes met een schuin oog naar BMW heeft gekeken, getuige de I-drive achtige bedieningsknop en de tunnel tussen de voorstoelen. Het interieur heeft veel weg van de ML, de R en de GL; deze hebben allemaal een soortgelijk dash. Ook de deurpanelen lijken veel op die van deze modellen. Ik vind hem nog steeds erg lelijk, de voorkant van die bruine; wat een lelijke grill. Met AMG/ Avantagarde pakket is de voorkant nog wel ok. De achterkant is keihard tegen een muur gereden zo lijkt het.
                            Last edited by iricky; 20/01/2007, 10:42.
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ik denk dat de huidige diesels voldoende potentieel hebben voor een dubbele uitlaat. Het komt de symmetrie van de auto ten goede, en het ziet er lekker dik uit. Valt me wel op dat Mercedes met een schuin oog naar BMW heeft gekeken, getuige de I-drive achtige bedieningsknop en de tunnel tussen de voorstoelen. Het interieur heeft veel weg van de ML, de R en de GL; deze hebben allemaal een soortgelijk dash. Ook de deurpanelen lijken veel op die van deze modellen.
                              Héhé, ik wou het echt niet zeggen of ik zou veroordeeld worden voor partijdigheid, maar het viel me ook op.

Volgens mij hebben ze zelfs voor meerdere zaken links en rechts gekeken bij de C.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Héhé, ik wou het echt niet zeggen of ik zou veroordeeld worden voor partijdigheid, maar het viel me ook op.

Volgens mij hebben ze zelfs voor meerdere zaken links en rechts gekeken bij de C.
                                Haha voor mij is het veilger om dit te zeggen aangezien ik een goot voorstander van Mercedes ben Maar het viel me gewoon op. Niet dat dit slecht is, BMW doet het gewoon erg goed op dit moment en dan mag je best wat mooie features kopieeren. Zolang je dan wel zelf met een aantal andere vernieuwende features komt natuurlijk
                                sigpic

Comment

• Ik ben als fan van het merk misschien bevooroordeeld maar ik vind de wagen er langs alle kanten toch goed uitzien.

Heb vandaag eens grondig gespeeld met:

Comment

• Ik vind hem er wel goed uitzien eigenlijk.

Stoerder dan de vorige maar als je wil ook stijlvoller dan de voorganger.

Hij krijgt trekken mee van de S, Cl wat ik zeker niet beklaag.

Interieur ziet er op de middenconsole nog wat plastiekerig uit maar daar zal de realiteit wel uitsluitsel geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
                                      Ik ben als fan van het merk misschien bevooroordeeld maar ik vind de wagen er langs alle kanten toch goed uitzien.

Heb vandaag eens grondig gespeeld met:

http://www2.mercedes-benz.be/content.../360_view.html

Pff, dat ding heeft 18" nodig om er nog iets of wat normaal uit te zien.

C 350 Elegance
                                      18" Pulaha
                                      Tansanite Blauw
                                      zwart leder
                                      AMG Pianolak

Comment

• Amai, die zijn er dan ook vroeg bij met hun site te updaten !

Donkerrood staat 'm superknap, vind ik !
                                        Al zullen de meesten wel weer dat saaie zilvergrijs kiezen.
                                        Last edited by sibi; 20/01/2007, 12:22.
                                        Life's too short. Not to. Live it.
                                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Lelijk is de wagen zeker niet, maar ik mis toch de dynamische lijnen van het vorige model.
                                          De praktijk heeft mij geleerd te wachten met een definitief oordeel tot ik de wagen in real life heb gezien.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X