Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee hoor, dat heet testen
    Met raggen weet je ook of je een degelijke auto hebt of niet

Comment

• Komt er op basis van deze nu nog een nieuwe sportcoupé? Ik meende gelezen te hebben dat ze dat model gingen beëindigen...nee?

Comment

• de oude zou een nieuwe snuit krijgen

Comment

• In maart zullen we het weten.

Ik kijk er met een bang hart naar tegemoet.

De overhang gaat vooraan te groot zijn in vergelijking met de korte kont. Het was bij deze eigenlijk altijd al op't randje.

Comment

• Haha die ronde knopjes van die airco zijn inderdaad erbarmelijk te noemen voor een wagen van deze klasse, zoals in de filmpjes van gTa.

Ik weet dat gTa soms wel iets kan doorhameren, maar dit had ik niet verwacht

Tis zelfs grappig. Maar ik vraag me af of dit werkelijk bij elke C klasse zo is.

Nuja, ik blijf het een prachtige wagen vinden, zelfs zonder AMG pakket.

Zat onlangs nog achter eentje met dubbele rechte pijp, en vet uitgerust, elegance. Was echt wel statige mooie auto.

Comment

• Alsof ik zou gaan overdrijven met iets dat totaal geen uitstaans heeft met de werkelijkheid, jezus zeg. 'k Heb 't al 1.000 keer gezegd: in tegenstelling tot velen houd ik m'n klep als ik iets niet weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                Het moet dus echt kapot bij jullie e,

Ik draai wat aan de aircoknop, ik tik en wrijf 'es op de deurbekleding, ik leg m'n vingers op de telleromranding (ik moest daar quasi geen kracht voor uitoefenen, 't is écht de Benz die no quality heeft op dat vlak, niet mijn spierkracht). Wat is daar "afbreken" aan?

Als je dat vergelijkt met de abuse dat 'n auto over verschillende jaren heen moet doorstaan...

Comment

• Je krjgt alles stuk als je wil e...

Is het verantwoord om eendert waar (showroom, autosalon) zoiets te gaan doen, ik denk van niet.

Het zijn die mensen die ervoor zorgen dat wagens gedurende een autosalon gesloten blijven, zodat enig autoliefhebber de kans in de toekomst niet meer zal krijgen om in een wagen plaats te nemen.
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                    Komt er op basis van deze nu nog een nieuwe sportcoupé? Ik meende gelezen te hebben dat ze dat model gingen beëindigen...nee?
                    Deze zou inderdaad komen.
                    nls2000

Comment

Je krjgt alles stuk als je wil e...

Is het verantwoord om eendert waar (showroom, autosalon) zoiets te gaan doen, ik denk van niet.

Het zijn die mensen die ervoor zorgen dat wagens gedurende een autosalon gesloten blijven, zodat enig autoliefhebber de kans in de toekomst niet meer zal krijgen om in een wagen plaats te nemen.
                      Kan je dat woord: merkenblindheid?

Tis niet omdat je aan iets draait dat je het kapot maakt he? Zo een knopjes van de airco zijn toch gemaakt op ontelbare keren rond te draaien?

Wat doe jij dan zo op een autosalon? Eens achter het stuur kuipen en je inbeelden dat je aan het rijden bent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        In maart zullen we het weten.

Ik kijk er met een bang hart naar tegemoet.

De overhang gaat vooraan te groot zijn in vergelijking met de korte kont. Het was bij deze eigenlijk altijd al op't randje.
                        Ik denk het juist niet. Ik vind dat de nieuwe C een veel kortere overhang lijkt te hebben dan het vorige model.
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                          Ik denk het juist niet. Ik vind dat de nieuwe C een veel kortere overhang lijkt te hebben dan het vorige model.
                          Cijfers vergelijken hé. Ik kan nu even niet, want ik moet terug aan de slag.

@ KC:
                          Mercedes met een te grote overhang vooraan??? Het zou me verbazen. Moest het nu nog gaan over een wagen met FWD ...
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• De scoopfoto's hebben alleszins een auto getoond met een veel te lange overgang vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Kan je dat woord: merkenblindheid?

Tis niet omdat je aan iets draait dat je het kapot maakt he? Zo een knopjes van de airco zijn toch gemaakt op ontelbare keren rond te draaien?

Wat doe jij dan zo op een autosalon? Eens achter het stuur kuipen en je inbeelden dat je aan het rijden bent?
                              In de wagen plaatsnemen, vooral kijken, misschien eens ergens aankomen, maar toch niet op zo'n manier zoals daar in dat filmpje werd getoond. Heb eens respect voor dat materiaal dat er tentoon gesteld wordt.
                              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

In de wagen plaatsnemen, vooral kijken, misschien eens ergens aankomen, maar toch niet op zo'n manier zoals daar in dat filmpje werd getoond. Heb eens respect voor dat materiaal dat er tentoon gesteld wordt.
                                Zeg eens dat ze moeten zorgen dat hun materiaal wat degelijker moet zijn.

Comment

Ik kan de filmpjes nog steeds niet zien...

Niemand anders met dit probleem?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                    Ik kan de filmpjes nog steeds niet zien...

Niemand anders met dit probleem?
                                    Installeer gewoon quicktime oftewel Gomplayer ( heb je meteen da beste videospeler die echt ALLES afspeelt )

Comment

Comment

• vista doet gta's filmpjes ook niet open

Comment

• 't is een raar formaat en ik ben er ook niet blij mee

Comment

Working...
                                          X