Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alsof ik zou gaan overdrijven met iets dat totaal geen uitstaans heeft met de werkelijkheid, jezus zeg. 'k Heb 't al 1.000 keer gezegd: in tegenstelling tot velen houd ik m'n klep als ik iets niet weet.
Ik draai wat aan de aircoknop, ik tik en wrijf 'es op de deurbekleding, ik leg m'n vingers op de telleromranding (ik moest daar quasi geen kracht voor uitoefenen, 't is écht de Benz die no quality heeft op dat vlak, niet mijn spierkracht). Wat is daar "afbreken" aan?
Als je dat vergelijkt met de abuse dat 'n auto over verschillende jaren heen moet doorstaan...
Is het verantwoord om eendert waar (showroom, autosalon) zoiets te gaan doen, ik denk van niet.
Het zijn die mensen die ervoor zorgen dat wagens gedurende een autosalon gesloten blijven, zodat enig autoliefhebber de kans in de toekomst niet meer zal krijgen om in een wagen plaats te nemen.
Is het verantwoord om eendert waar (showroom, autosalon) zoiets te gaan doen, ik denk van niet.
Het zijn die mensen die ervoor zorgen dat wagens gedurende een autosalon gesloten blijven, zodat enig autoliefhebber de kans in de toekomst niet meer zal krijgen om in een wagen plaats te nemen.
Kan je dat woord: merkenblindheid?
Tis niet omdat je aan iets draait dat je het kapot maakt he? Zo een knopjes van de airco zijn toch gemaakt op ontelbare keren rond te draaien?
Wat doe jij dan zo op een autosalon? Eens achter het stuur kuipen en je inbeelden dat je aan het rijden bent?
Tis niet omdat je aan iets draait dat je het kapot maakt he? Zo een knopjes van de airco zijn toch gemaakt op ontelbare keren rond te draaien?
Wat doe jij dan zo op een autosalon? Eens achter het stuur kuipen en je inbeelden dat je aan het rijden bent?
In de wagen plaatsnemen, vooral kijken, misschien eens ergens aankomen, maar toch niet op zo'n manier zoals daar in dat filmpje werd getoond. Heb eens respect voor dat materiaal dat er tentoon gesteld wordt.
In de wagen plaatsnemen, vooral kijken, misschien eens ergens aankomen, maar toch niet op zo'n manier zoals daar in dat filmpje werd getoond. Heb eens respect voor dat materiaal dat er tentoon gesteld wordt.
Zeg eens dat ze moeten zorgen dat hun materiaal wat degelijker moet zijn.
Ik kan de filmpjes nog steeds niet zien...
Niemand anders met dit probleem?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment