Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt een heerlijk comfortabele auto, die C220 cdi elegance at...

Heb er 'n hoopje km's (ong. duuz't) mee gebold en moet zeggen dat hij veel beter id smaak viel dan verwacht. Zelfs het weggedrag kon me bekoren (17" + standaardchassis)...Elektronische hulpnet beetje te opdringerig voor mij, maar goed voor de beoogde benz rijder. de automaat was zacht en voldoende snel maar 'bonkte' soms terug in z'n één. Ook 't avg verbruik was in D een dikke liter (kleine twee) slechter dan in manuele stand (tot avg: 8.5), blijft in stad wat te lang in z'n één hangen.

Beresterke motor (soms zelfs geen kickdown commando @ 2000rpm), met erg goed gedempte sound (enkel bmw doet stiller imo). Beetje laterale trillingen doorgevend aan de koets in vrijloop en bij lage rpm's... doch niet altijd... bij hoofdpijn lastig om dan tegen headrest aan te leunen.

Wat betreft de afwerking... tja, idd enkeel mindere stukken (platsic rond tellerpartij, 'losse' ac draairingen en knullig naviklappertje. algemeen deurpaneel en db-materialen vond 'k ok). Stoelen erg goed. Hoofdruimte v&a viel wat tegen (had open dak, nvdr).

Testauto had voor 23k euro aan opties...je was wel even zoet om alles uit te testen

Ooit komt er wel een verslagje + piccies.

Comment

• Ik was ook aangenaam verrast ... of neen niet verrast want 'k had 't verwacht, eigenlijk. Ik heb een Elegance met 16" en een Avantgarde met standaardophanging en 17" gereden, en allebei vond ik ze prinsheerlijk rijden.

Comment

• Geen goeie reclame voor Benz me dunkt, zou je toch van hen niet verachten.

Comment

• Wat, dat 'ie zeer goed rijdt? Dat gaat de bompi's niet tegenhouden om 'm te kopen, hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
            Ook 't avg verbruik was in D een dikke liter (kleine twee) slechter dan in manuele stand (tot avg: 8.5), blijft in stad wat te lang in z'n één hangen.

dat vind ik dus ook een minpunt bij de oude in de stad...mss tegen m'n natuur eens zelf proberen te schakelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Wat, dat 'ie zeer goed rijdt? Dat gaat de bompi's niet tegenhouden om 'm te kopen, hoor.
              Nene dat ni afwerking van het interieur, losse knopje ed.

Comment

• Daar heb ik nu eens geen last van dat 'ie in 1 blijft
                Maar manueel schakelen doet niet veel af daaraan, opschakelen doet 'ie wanneer 'ie wil.

Comment

• hij slipt gewoonweg erg veel in 1 en 2, das wel comfy maar energieverslindend
                  met een benzinebenz nooit meegemaakt...dat slippen

Comment

• Ik wou dat ik dat slippen had, in 1 en 2 krijg ik gewoon een bonk
                    In de rest van de versnelling is het wel

Comment

• strange, zouen daar verschillende boiten inzitten ?

Comment

• Lijkt me raar.
                        Op de meeting zullen we moeten vergelijken.

Comment

• ik ben echt kurjeus, alleen ben ik ni zeker dat ik er ga geraken

Comment

• Half dagje vrij nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              dat vind ik dus ook een minpunt bij de oude in de stad...mss tegen m'n natuur eens zelf proberen te schakelen
                              Vandaag ook eens geprobeerd om een hele rit manueel te blijven schakelen.
                              Buiten het feit dat de reactie lekker direct is () , was mijn verbruik wel bijna een liter hoger dan normaal met dezelfde rijstijl

Comment

• Ik heb gisteren in de Tijd gelezen dat de C-klasse Lease Car of The Year geworden is.

Toch leuk om te horen voor elke MB-fan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
                                  Ik heb gisteren in de Tijd gelezen dat de C-klasse Lease Car of The Year geworden is.

Toch leuk om te horen voor elke MB-fan.
                                  'k Heb idd horen zeggen dat de leaseprijs enorm goed zou meevallen.
                                  nls2000

Comment

• Yep, ze geven tot 18% korting om 'm die goeie leaseprijs te kunnen meegeven!

Comment

• Waarom is iedereen zo ?
                                      Nu gaat 'ie nog harder door het leven gaan als leasebak

Comment

• Alle verkoop is goe!

Comment

• Grijs

Comment

Working...
                                          X