Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Foto's ?

Uitgebreider testverslag à-la-gTa misschien ?
    Neen en neen. 'k Doe dat al lang(er) niet meer. Voor sommigen een reden om aan m'n uitspraken te twijfelen, nou dan twijfelen ze maar. Ik heb noch zin noch tijd om nog die verslagen te gaan schrijven waarop dan doorgaans een stormvloed PM's volgt gaande van "hé mag ik de volgende keer mee" over "hoe regel je dat altijd" tot "hé zeikerd ga ergens anders stoefen". Of PM's van mensen die niet akkoord zijn met m'n mening en me dat 'es effe willen komen inpeperen. En foto's, 't gebeurt dat ik er 'es eentje neem ja, maar niet bij auto's van familie, vrienden of kennissen. De auto waarvan sprake is de nieuwe auto van 'n vrouwelijk familielid, en ik heb 'm een toertje van 15 minuten gereden, en 't was donker.

Zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Neen en neen. 'k Doe dat al lang(er) niet meer. Voor sommigen een reden om aan m'n uitspraken te twijfelen, nou dan twijfelen ze maar. Ik heb noch zin noch tijd om nog die verslagen te gaan schrijven waarop dan doorgaans een stormvloed PM's volgt gaande van "hé mag ik de volgende keer mee" over "hoe regel je dat altijd" tot "hé zeikerd ga ergens anders stoefen". Of PM's van mensen die niet akkoord zijn met m'n mening en me dat 'es effe willen komen inpeperen. En foto's, 't gebeurt dat ik er 'es eentje neem ja, maar niet bij auto's van familie, vrienden of kennissen. De auto waarvan sprake is de nieuwe auto van 'n vrouwelijk familielid, en ik heb 'm een toertje van 15 minuten gereden, en 't was donker.

Zo.
      azijnpisser

Comment

• Op 15 minuten is die motor wel nog niet volledig warm eh, autobeul

Comment

• Was nagenoeg zo. Allez, pakt 10 minuten eer 'ie goed warm was. Heb 'm wel niet à fond geduwd, wel goed gas gegeven maar eigenlijk vooral "normaal" mee gereden. 't Lag ook nat en 't was koud genoeg om glad te zijn, dus ook geen zotte bochten.

En toch rijdt 'ie hemels.

Comment

• Ik zie regelmatig vrachtwagens rijden geladen met nieuwe C-klasses. Het valt me op dat er veel een AMG-pakket nemen...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En een witte

Comment

• Inderdaad, ook wit is nog steeds 'in'...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ja. Miljaar toch wat bezielt die mensen.

Dat je grapjes maakt over "het is een taxi", oké, maar dat je ook practical jokes uithaalt door 'm nog 'es in 't wit te gaan bestellen, vind ik erover.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                    Effe mezelf nog is quoten

Wit is dé kleur voor de C-klasse in combinatie met z'n AMG pack.

En zéker dat designo Mysticweiss 2 metallic waarin de C63 tentoongesteld stond op de IAA.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• I disagree. 't Is mooi op foto, of voor een showmodel, maar ik zou er niet mee willen rijden. En ik vrees dat dat een argument contra is nadien, als je 'm wil verkopen.

Zelfs zilver, AMG-kleur bij uitstek, vind ik veel knapper. Ik zou 'm in een donkere kleur willen, echter.

Comment

• Check het!

Comment

• Veel beter als de sedan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten

Veel beter als de sedan
                            Both are lovely!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Both are lovely!
                              Ik vind dat ze bij de sedan net iets te veel moeite hebben gedaan, waardoor hij er wat gedrong uitziet.

De break is minder aflopend achteraan dan de vorige, back to basics!

Comment

Both are lovely!
                                Maar verkies wel de ster OP de motorkap Nu niet dat de ster op de gril lelijk is, maar vind het persoonlijk mooier passen op Coupé versies!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Maar verkies wel de ster OP de motorkap Nu niet dat de ster op de gril lelijk is, maar vind het persoonlijk mooier passen op Coupé versies!
                                  Is er dan al sprake van een coupe?

Comment

Ja de CLK en de C Sportcoupé toch

SLK, CLK, CL, SL,.... vind ik de ster goed(mooi) staan in de gril. Uiteraard op een SUV ook

Comment

ja, de oude Coupé met de neus en kont van de nieuwe ( = gaat misbaksel worden )

Comment

• Ik vind dat de nieuwe C niet zonder het AMG-pack kan ..

Luxeprobleem ? Ja inderdaad, ik vind hem té wannabe-Bmw zonder dat pack, kan het niet echt uitleggen.. :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat de nieuwe C niet zonder het AMG-pack kan ..

Luxeprobleem ? Ja inderdaad, ik vind hem té wannabe-Bmw zonder dat pack, kan het niet echt uitleggen.. :s
                                          Het kan aan mij liggen maar ik zie er niet veel BMW-kenmerken in zene. Zoals ik al zei, het kan aan mij liggen, ik ben niet direct een BMW-liefhebber dus ik kijk er niet veel naar.

Comment

Working...
                                          X