Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen en neen. 'k Doe dat al lang(er) niet meer. Voor sommigen een reden om aan m'n uitspraken te twijfelen, nou dan twijfelen ze maar. Ik heb noch zin noch tijd om nog die verslagen te gaan schrijven waarop dan doorgaans een stormvloed PM's volgt gaande van "hé mag ik de volgende keer mee" over "hoe regel je dat altijd" tot "hé zeikerd ga ergens anders stoefen". Of PM's van mensen die niet akkoord zijn met m'n mening en me dat 'es effe willen komen inpeperen. En foto's, 't gebeurt dat ik er 'es eentje neem ja, maar niet bij auto's van familie, vrienden of kennissen. De auto waarvan sprake is de nieuwe auto van 'n vrouwelijk familielid, en ik heb 'm een toertje van 15 minuten gereden, en 't was donker.
Neen en neen. 'k Doe dat al lang(er) niet meer. Voor sommigen een reden om aan m'n uitspraken te twijfelen, nou dan twijfelen ze maar. Ik heb noch zin noch tijd om nog die verslagen te gaan schrijven waarop dan doorgaans een stormvloed PM's volgt gaande van "hé mag ik de volgende keer mee" over "hoe regel je dat altijd" tot "hé zeikerd ga ergens anders stoefen". Of PM's van mensen die niet akkoord zijn met m'n mening en me dat 'es effe willen komen inpeperen. En foto's, 't gebeurt dat ik er 'es eentje neem ja, maar niet bij auto's van familie, vrienden of kennissen. De auto waarvan sprake is de nieuwe auto van 'n vrouwelijk familielid, en ik heb 'm een toertje van 15 minuten gereden, en 't was donker.
Was nagenoeg zo. Allez, pakt 10 minuten eer 'ie goed warm was. Heb 'm wel niet à fond geduwd, wel goed gas gegeven maar eigenlijk vooral "normaal" mee gereden. 't Lag ook nat en 't was koud genoeg om glad te zijn, dus ook geen zotte bochten.
Dat je grapjes maakt over "het is een taxi", oké, maar dat je ook practical jokes uithaalt door 'm nog 'es in 't wit te gaan bestellen, vind ik erover.
I disagree. 't Is mooi op foto, of voor een showmodel, maar ik zou er niet mee willen rijden. En ik vrees dat dat een argument contra is nadien, als je 'm wil verkopen.
Zelfs zilver, AMG-kleur bij uitstek, vind ik veel knapper. Ik zou 'm in een donkere kleur willen, echter.
Ik vind dat de nieuwe C niet zonder het AMG-pack kan ..
Luxeprobleem ? Ja inderdaad, ik vind hem té wannabe-Bmw zonder dat pack, kan het niet echt uitleggen.. :s
Het kan aan mij liggen maar ik zie er niet veel BMW-kenmerken in zene. Zoals ik al zei, het kan aan mij liggen, ik ben niet direct een BMW-liefhebber dus ik kijk er niet veel naar.
Comment