Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, discussie zat, kzal eens proberen zoeken waar de verschillen zitten. Al zullen deze minimaal zijn. Chip tuning kan ik anders wel aanraden. Een gechipte ML 280 Cdi haalt het van een ML 320 Cdi uit fabriek. Ze verbruiken zelfs minder brandstof !!!!!!!!!!! (als uw voet geen baksteen is) Dus waarom zouden we meer betalen als het goedkoper kan ?
Zalige wagen, ik ga hem bestellen in het donkerblauw of zwart met AMG-kit en 18" velgen, heel sober interieur zonder veel franjes en niet overladen met knoppen als bij Audi
Zalige wagen, ik ga hem bestellen in het donkerblauw of zwart met AMG-kit en 18" velgen, heel sober interieur zonder veel franjes en niet overladen met knoppen als bij Audi
Go for white!
Welke motor en opties ga je nemen?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Ik werk in een Mercedes-garage, en ik wou dit gewoon eens kwijt over die grote spiegels.
Welke garage?
Volgens een nieuwe europese norm moet je een kind gehurkt aan je achterwiel zien zitten of zoiets. Vandaar ook die immens lelijke (maar dan ook immens lelijke) spiegels op een 207. bij de c storen ze mij niet zo enorm veel.
veel succes ook met het chippen van jullie cdi'tje
Vandaag mijn wagen bij Mercedes Aalst binnengestoken voor onderhoud B (39.800 km)
Er stonden heel wat nieuwe C en C break.
Er was er maar 1 die er uitsprong, was een witte C met panoramadak en AMG pakket. (mooi, maar om praktische redenen zou ik deze weer in Irridium zilver nemen)
Vandaag mijn wagen bij Mercedes Aalst binnengestoken voor onderhoud B (39.800 km)
Er stonden heel wat nieuwe C en C break.
Er was er maar 1 die er uitsprong, was een witte C met panoramadak en AMG pakket. (mooi, maar om praktische redenen zou ik deze weer in Irridium zilver nemen)
Als ik voor mercedes zou kiezen, zou wit toch zeker overwegen!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment