Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Als ik voor mercedes zou kiezen, zou wit toch zeker overwegen!
    Ik ook. Prachtbak gewoon

Comment

• Waarom is er eigenlijk geen C 280 CDI te krijgen? Ik verwachtte dat eigenlijk wel bij het nieuwe model.

Comment

• Die zal nog wel komen.

Evenals in de CLS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
          Vandaag mijn wagen bij Mercedes Aalst binnengestoken voor onderhoud B (39.800 km)

Er stonden heel wat nieuwe C en C break.

Er was er maar 1 die er uitsprong, was een witte C met panoramadak en AMG pakket. (mooi, maar om praktische redenen zou ik deze weer in Irridium zilver nemen)

Zo staat er een identieke in Tienen maar ik rijd niet meer langs daar want anders kan ik 2 broeken meenemen om te gaan werken. Als dat wit nu eens dat parelmoer van Alfa was

Comment

• Ik zie de C klasse al superveel rijden. Nog maar weinig Classics gezien ( ofwel pakken die allemaal ster in de motorkap ).

Veel C's met de AMG-velgen op en zeeeeer veel avantgardes.
            Ik vind dat echt zo een prachtbakken he

Comment

• Heel veel met AMG pakket ook is me opgevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Heel veel met AMG pakket ook is me opgevallen.
                idd, het AMG-pak is zoo vet.

Aan AB-lease stonden er deze week een 8 C's naast elkaar, er stond ook een witte AMG-pakket bij ( duuh ). Had wel iets

Comment

• In het wit zou ik hem nooit kopen. Ik heb er al veel in het zwart en donkergrijs zien rijden met AMG pakketje, zeer geslaagd!

mvg

Comment

• Geef mij maar een zwarte avantgarde .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                      In het wit zou ik hem nooit kopen. Ik heb er al veel in het zwart en donkergrijs zien rijden met AMG pakketje, zeer geslaagd!

mvg
                      Oorspronkelijk wou ik m'n nieuwe wagen ook in Tenorietgrijs nemen, maar toen ik zo'n model zag staan in de garage kreeg ik toch het gevoel dat alles een vrij saaie indruk gaf...heb dan maar een zwarte besteld....

Comment

• Vandaag mijn eerste oude C-klasse met nieuwe neus erop gezien. Voorkant was echt mooi, tot ik het profiel zag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                          Vandaag mijn eerste oude C-klasse met nieuwe neus erop gezien. Voorkant was echt mooi, tot ik het profiel zag...
                          Kan ik mij wel voorstellen ja
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                            Vandaag mijn eerste oude C-klasse met nieuwe neus erop gezien. Voorkant was echt mooi, tot ik het profiel zag...
                            zoiets als een SL met een facelift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                              zoiets als een SL met een facelift
                              Of een CLC
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Mercedes werkt aan C140 K met 143 pk en 200nm. Dat is goed nieuws voor mij, dan kan ik een fiscaal vriendelijke Benz naft kopen. Ideaal voor mij want ik doe bijna alleen korte afstanden.

Comment

• Tja,de tijd van de grote motoren is spijtig genoeg wel echt over.
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                    Tja,de tijd van de grote motoren is spijtig genoeg wel echt over.
                                    Waarom is dat spijtig?
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Waarom is dat spijtig?
                                      groter---> meestal meer vermogen--->leuker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        Tja,de tijd van de grote motoren is spijtig genoeg wel echt over.
                                        onzin.

grote longinhoud wil niet noodzakelijk zeggen meerverbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          onzin.

grote longinhoud wil niet noodzakelijk zeggen meerverbruik.
                                          Klopt, maar als je met een kleinere longinhoud dezelfde prestaties kan hebben => dan gaat die kleine winnen denk ik

Comment

Working...
                                          X