Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Die nieuwe zijn toch een stuk kleiner hoor... Hopelijk heb je het niet op die want dan vraag ik me af wat je van de oude vind...
    Tjah, ik vind ze nog vrij groot de nieuwe maar dewelke het waren weet ik niet. Zal kijken als hij vanavond nog naast me geparkeerd staat. Zullen wel de oude zijn want ze waren HUGE
    Last edited by dragonfly; 11/09/2008, 16:18.

    Comment


    • they are.... jakkes....

      de nieuwe in combinatie met zwart metallic -> TOP

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Daarjuist eens een nieuwe C van dichtbij bekeken, die spiegels zijn echt verschrikkelijk lelijk. Veel te groot en dan nog eens 50% van de achterkant bedekt door dat knipperlicht, van Mercedes zou je toch meer verwachten.
        Die pinkers nemen net zo'n groot deel van de spiegel in om ze kleiner te doen lijken. Vooral op een zwarte merk je dat goed op.

        2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
          Die pinkers nemen net zo'n groot deel van de spiegel in om ze kleiner te doen lijken. Vooral op een zwarte merk je dat goed op.
          Zijn de nieuw spiegels kleiner geworden? Waren die dan voorheen groter dan dat de EU opgelegd had?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Zijn de nieuw spiegels kleiner geworden? Waren die dan voorheen groter dan dat de EU opgelegd had?
            Naar het schijnt heeft Mercedes met de grote spiegels ingespeeld op een 'komende' wet (net zoals verschillende andere merken), maar nu blijkt dat die wet er toch niet door komt. Terug kleinere spiegels dus.

            2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
              Naar het schijnt heeft Mercedes met de grote spiegels ingespeeld op een 'komende' wet (net zoals verschillende andere merken), maar nu blijkt dat die wet er toch niet door komt. Terug kleinere spiegels dus.
              Met het gevolg dat je er maar mee zit als hij al geleverd is. Heb er alleen nog maar gezien met de flaporen, er rijden er al redelijk wat rond. Had ff interesse maar maar t'is een blok die auto, niets van elegante lijn zoals Audi of BMW.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Met het gevolg dat je er maar mee zit als hij al geleverd is. Heb er alleen nog maar gezien met de flaporen, er rijden er al redelijk wat rond. Had ff interesse maar maar t'is een blok die auto, niets van elegante lijn zoals Audi of BMW.
                Ik vind net dat die auto zeer elegant is. De vloeiende plooi in de flank, de mooi aflopende achterkant,... Alleen de voorkant is idd blokkig, wat ik ook zeker geen nadeel vind.

                2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

                Comment


                • Eindelijk zou ik zo zeggen


                  Verbeterde CDI´s voor Mercedes C-klasse
                  14 oktober 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
                  De komst van de C 250 CDI luidt een nieuw viercilinderdieseltijdperk in bij Mercedes. Voor de C 200 CDI en C 220 CDI staan verbeterde motoren op stapel en de toekomstige E-klasse en E-klasse coupé gaan ook gebruik maken van deze krachtbronnen.
                  In de C 200 CDI en C 220 CDI maakt de huidige motor plaats voor een nieuw exemplaar met twee turbo´s. De C 200 CDI gaat er qua trekkracht flink op vooruit, het koppel stijgt van 270 Nm naar 330 Nm, het vermogen blijft 136 pk. Voor de C 220 CDI staat dezelfde twinturbo op stapel, maar het vermogen bedraagt nog altijd 170 pk en 400 Nm. Toch daalt het verbruik met een liter per 100 kilometer. De huidige C 220 CDI met een enkele turbo verbruikt 6,1 liter per 100 kilometer.
                  Met 204 pk en 500 Nm is de Mercedes C 250 CDI BlueEfficiency het neusje van de zalm op dieselgebied. De 2.2 met twee turbo´s is daarbij ook nog eens zeer zuinig, volgens de fabriek verbruikt hij gemiddeld 5,2 liter diesel per 100 kilometer, wat een CO2-uitstoot van 138 gram per kilometer oplevert. De machine voldoet aan Euro 5 maar heeft ook de potentie om aan Euro 6 emissie-eisen te voldoen, en zelfs aan de strenge BIN 5-normen die in Amerika gelden. De nieuwe motor met verbeterde piëzo-injectoren gaat een belangrijke rol spelen in toekomstige modellen. Zo krijgen de nieuwe E-klasse en de GLK hem ook, en ook de E-klasse Coupé, de CLK-opvolger gaat ervan profiteren. Mercedes verwacht per jaar 700.000 exemplaren van de nieuwe viercilinderdiesel te gaan produceren.
                  Eind volgende week gaan we voor het eerst rijden met de nieuwe diesel, in de C250 CDI BlueEfficiency.

                  Bron : AutoWeek
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                  Comment


                  • Inderdaad, eindelijk de achterstand op de concurrentie ingehaald.

                    Comment


                    • Wow, de 250CDI heeft meer pk's en meer koppel dan onze 280CDI . Qua loopcultuur zal de viercilinder wel een pak inboeten op de V6.
                      sigpic

                      www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        Wow, de 250CDI heeft meer pk's en meer koppel dan onze 280CDI . Qua loopcultuur zal de viercilinder wel een pak inboeten op de V6.
                        Maar voor het overige is het een "winner".

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                          Maar voor het overige is het een "winner".
                          Ja, verbruikstechnisch zal die 250 ook wel interessant zijn. Ook niet mis in deze tijden natuurlijk
                          sigpic

                          www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                          Comment


                          • Video Mercedes C 250CDI
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                            Comment


                            • Ik heb der eentje getest.
                              Prachtig machien.
                              Hij rijdt heel aangenaam.
                              Maar of hij zijn prijs waard is...
                              Tov audi & bmw krijg je praktisch geen korting

                              Comment


                              • Hoeveel korting geven ze eigenlijk al op die C"klasses?
                                Dan denk ik aan de 200cdi en de 220cdi, de 200 benzine....
                                De mama begint interesse te vertonen....

                                Comment


                                • Dit word over 25 jaar dezelfde icoon als de 190D.

                                  Mark my words.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Merk op: de enorm verbeterde zijspiegels
                                    Waarom steken ze die oude spiegels wel op de ML/ GL facelift?
                                    sigpic

                                    www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                                    Comment


                                    • Nieuwe motoren en Special Edition Mercedes C.

                                      Woensdag 8 juli 2009. De Mercedes C-klasse en C-klasse Estate gaan modeljaar 2010 niet ongewijzigd in. Mercedes levert de C-klasse modellen voortaan met nieuwe of gewijzigde motoren, past typeaanduidingen aan en bovendien wordt de C-klasse leverbaar als Special Edition.
                                      • C 250 CGI BlueEfficiency vervangt de C 230
                                      • Nieuwe diesel in C 220 CDI BlueEfficiency
                                      • Automaat voor C 250 CDI
                                      • C 280 wordt C 300 en C 320 CDI wordt C 350 CDI
                                      • Komst Special Edition-uitvoering
                                      Het motorengamma van de C-klasse is op tal van punten gewijzigd. Zo wordt de C 230 vervangen door de nieuwe C 250 CGI BlueEfficiency. Hiermee wordt deze zescilinder vervangen door een 1.8 liter viercilinder turbomotor. Standaard wordt de motor gekoppeld aan een automaat. Ondanks het ‘missen’ van twee cilinders weet de 204 pk en 310 Nm krachtige C 250 CGI in 7,4 seconden naar 100 km/h te accelereren en een topsnelheid van 240 km/h te behalen. Het verbruik is met 7,2 l/100 km behoorlijk gunstiger dan bij zijn voorganger (9,1 l/100 km).

                                      Eveneens nieuw is de motor in de C 220 CDI BlueEfficiency. Die beschikt namelijk vanaf modeljaar 2010 over de compleet nieuwe dieselmotor met een inhoud van 2,1 liter. De motor ontwikkelt een vermogen van 170 pk en een koppel van 400 Nm. Met een 0-100 km/h sprint in 8,4 seconden en een topsnelheid van 232 km/h is het opvallend dat het verbruik blijft steken op slechts 4,8 l/100 km. Keurig Mercedes. Standaard levert Mercedes de motor in combinatie met een handgeschakelde zesbak. Dat geldt ook voor de C 250 CDI die over dezelfde motor beschikt maar goed is voor 204 pk. Die is vanaf modeljaar 2010 echter ook leverbaar in combinatie met een automaat. Tot slot wijzigt Mercedes twee typeaanduidingen. Twee typeaanduidingen worden gewijzigd. Zo komt de aanduiding C 300 in plaats van C 280 en C 350 CDI in plaats van C 320 CDI. De technische specificaties blijven ongewijzigd.

                                      Special Edition
                                      De Mercedes-Benz C-Klasse Special Edition is nieuw in het programma. Dit model heeft de AVANTGARDE-uitvoering als basis. De uitstraling wordt daarbij versterkt door de donkere koplampunits, nieuw ontworpen 17-inch lichtmetalen velgen in vijfspaaks design en keuze uit vier metallic kleuren of Calcietwit. Ook het interieur is extra luxueus. Standaard zijn een neerklapbare achterbank voor de Limousine (standaard op de Estate), zwarte hemelbekleding, velours matten en keus uit Artico- of volledig lederen bekleding. Voor alle extra’s die een C-Klasse tot Special Edition maken, factureert de Mercedes-Benz-dealer voor de Limousine-uitvoering slechts € 1.352 (Artico bekleding) of € 3.943 (volledig lederen bekleding). Bij de Estate-uitvoeringen valt de meerprijs nog gunstiger uit. Bij keuze voor Artico-bekleding bedraagt hij € 1.097 (€ 3.698 bij lederen bekleding). De C-Klasse Special Edition is ook leverbaar is in combinatie met de voor de zakelijke markt ontwikkelde Business Class-uitvoering. De Mercedes-Benz C-Klasse Special Edition is te bestellen met alle voor de C-Klasse beschikbare benzine- en dieselmotoren (uitgezonderd C 63 AMG).

                                      De levering van de 2010-modellen van de Mercedes-Benz C-Klasse start per direct.




                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                      Comment






                                      • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                        Comment


                                        • Wordt die Elegance(?)versie eigenlijk veel verkocht? Ik zie bijna uitsluitend Avantgardes rijden (die imo veel mooier zijn).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X