Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
    Volledig juist. Maar dit lijkt me toch een echte foto dus wellicht zit er iets aan te komen.
    Een kleine update he. Zoals bij de spiegels een tijd geleden.

Edit: Inderdaad een update

Onderaan in het artikel staat ook dat de C55 AMG terugkeert.
    Last edited by ; 29/08/2009, 10:20.

Comment

• Dat de C32 AMG eens terugkeerde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
        Een kleine update he. Zoals bij de spiegels een tijd geleden.

Edit: Inderdaad een update

Onderaan in het artikel staat ook dat de C55 AMG terugkeert.
        Was te verwachten en inderdaad ook nodig om bij te blijven met de rest. Ziet er wel goed uit
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Vervangt de C55 de 63 dan?

Enerzijds begrijpelijk maar ik zou het wel spijtig vinden moest de nieuwe AMG minder krachtig zijn...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• als men nu bestelling plaatst krijg je dan al de facelift geleverd ?
            heb de indruk dat de wagens al op transport staan naar de dealers
            zien er mij geen testwagens of prototypes meer uit

Comment

• Wat zou de elegance dan krijgen? 2 ronde lampjes, of ook leds?

Comment

• De nieuwe C-klasse is nog niet zo lang geleden aan ons voorgesteld. Maar het lijkt er op dat daarvan alweer een facelift in de maak is. Dat wordt dus het 2011 model. Kan iemand het nog bijhouden?
                Echt schokkend zijn alle updates aan de C-Klasse nou niet te noemen. Dit is duidelijk een typische ‘facelift’ in de marge om de C-klasse weer even bovenaan het nieuws lijstje van de autopers te krijgen. Zo hebben de Duitser er aan de voorkant bijdetijdse LED dagverlichting opgeplakt. Aan de achterkant zien we dat de achterlichten helemaal hip de friemel zijn geworden dankzij LED’jes. Ook de achterbumper kreeg wat botox toegediend maar lijkt minimaal te zijn gewijzigd.
                Motorisch zal het meeste bij het oude blijven en kunnen we onder anderen de 250 CGI BlueEFFICIENCY onder de motorkap verwachten. Mercedes heeft het bij dit zuinige blokje niet over downsizing maar over ‘rightsizing’. Right! Verder blijft het allemaal speculatief wat de facelift betreft, wellicht zien jullie nog meer SCHOKKENDE wijzigingen?

bron: Worldcarfans)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dienen die leds dan ook als afslagverlichting en mistlamp ?

Comment

• Het gaat dus inderdaad over een modeljaar wijziging. Deze foto is te zien op de Duitse configurator

http://www.mercedes-benz.de/content/...tH%3A13uk95iil

Al een impressie van de facelift (2011).

http://www.autobild.de/artikel/auto-...09_962844.html
                      Last edited by Jocar; 13/09/2009, 14:55.

Comment

• Misschien dat de C 55 AMG naast de C 63 AMG zal bestaan want er was toch sprake om het vermogen van de C 63 te verhogen naar ongeveer 520 PK.

Dan lijkt het mij al logischer de lichte (wellicht goedkopere) C 55 AMG 422 pk en dan de top C 63 AMG +/- 520 pk

al weet ik niet of twee amg-versies per model echt nodig zijn.... afwachten dus

greetz

Comment

• Weet er eigenlijk iemand of er veel verschil is tussen de ophanging (veercomfort) van een avantgarde en avantgarde met amg-pakket...

Ik vind het amg-pakket razend knap maar zou toch liever niet té veel inboeten op gebied van comfort!!

Dus moesten er mensen zijn die al én avantgarde én avantgarde met amg-pakket getest hebben, alvast bedankt voor jullie antwoord

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                            Weet er eigenlijk iemand of er veel verschil is tussen de ophanging (veercomfort) van een avantgarde en avantgarde met amg-pakket...

Ik vind het amg-pakket razend knap maar zou toch liever niet té veel inboeten op gebied van comfort!!

Dus moesten er mensen zijn die al én avantgarde én avantgarde met amg-pakket getest hebben, alvast bedankt voor jullie antwoord

greetz
                            Volgens mij zeer weinig verschil. Een Avantgarde is al iets harder afgeveerd dan een Classic, dus het verschil tussen het avantgardepakket en het AMG pakket is miniem.

Zelfs met AMG pakket nog meer dan comfortabel genoeg!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Het gaat dus inderdaad over een modeljaar wijziging. Deze foto is te zien op de Duitse configurator

http://www.mercedes-benz.de/content/...tH%3A13uk95iil

Al een impressie van de facelift (2011).

http://www.autobild.de/artikel/auto-...09_962844.html
                              Ik veronderstel dat de eerste foto om een modeljaarwissel gaat en de 2de om een faceliftmodel. Allesinds ziet de facelift er heel mooi uit.

En die R-Klasse daar ziet er ook mooi uit

Comment

• IAA Frankfurt 2009

Deze foto op het net gevonden. Was genomen op het IAA Frankfurt 2009.

Er komt een C-Klasse 250 CDI 4MATIC aan. Met 7 gangen automaat. Dus eigenlijk de configuratie uit de GLK. Eindelijk een automaat met 7 gangen op de C met 4 cilinders!

Dit is het AMG body model. En het ILS (lichtpakket) is aanwezig (vandaar de LEDs). Vind ik een zeer geslaagde combinatie.

En bovenop zie je donker leer. Volgens mij een kleur dat nog niet bestaat in de huidige C. Zou het natuurbeige zijn van de nieuwe E / E Coupé? Weet iemand hier meer over.

Mocht het interieur van de C wat opgewardeerd worden (met de komende modeljaar wijziging), en er wordt een paar mooie nieuwe kleurcombinaties aangeboden, dan zou ik een C overwegen (ipv een E).

Maar dan wel de 250 CDI 4MATIC met 7G! En AMG kit en pano natuurlijk.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de mistlichten? Zijn die dan niet te combineren met die ledverlichting?
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Hoe zit het eigenlijk met de mistlichten? Zijn die dan niet te combineren met die ledverlichting?
                                    LEDs worden de daglichten en de mistlampen tergelijk. Zoals in de E Avantgarde.

Comment

• Mis.
                                      Bij de E avantgarde zijn de leds daglichten en die gaan uit als je de mistlampen opzet.
                                      Mistlampen zijn geintegreerd in de koplampen dwz dat de xenonlichten in een andere hoek draaien zodat er mistlicht gecreerd word.
                                      Allez zo is het bij de onze toch

Comment

• Geen facelift maar enkel LED´s voor C-klasse.

Maandag 19 oktober 2009. Op het internet gonst het van geruchten over een facelift voor de Mercedes C-klasse. In en rond Stuttgart worden vele C-klasse´s ´betrapt ´ met in de voorbumper LED-dagrijverlichting. Voor iedereen die vermoed dat het om een facelift gaat hebben wij het antwoord: het zijn enkel LED´s.

Soms kan een klein gerucht tot iets heel groots worden opgeblazen. En dat is bij de Mercedes C-klasse het geval. Een paar weken geleden doken er foto´s op van een stel C-klasse´s die op een trailer tussen diverse andere Mercedessen stonden. In de voorbumper waren in dit geval strookjes met LED-verlichting gemonteerd in plaats van de reguliere mistlampen. En dat riep discussies op. Overal op internet werd gesproken over een facelift voor de C-klasse waarbij die LED-dagrijverlichting een onderdeel was.

Intelligent Light System
                                        Na talloze mailtjes en telefoontjes van jullie blijkt dat het nog steeds leeft. Om het gerucht uit de wereld te helpen kunnen we jullie officieel meedelen dat het geen op stapel staande facelift is, maar dat de LED-dagrijverlichting onderdeel uitmaakt van het Intelligent Light System dat vanaf heden leverbaar is op de C-klasse. Vandaar.

Comment

• Facelift voor de C-klasse komt volgens AMS begin 2011.

Komt de automaat met 7 versnellingen enkel op de C met 4matic of ook op de andere versies?

Comment

Working...
                                          X