Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenOk, nu is 't zeker... de ster in 't rooster a.u.b..
lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSter op rooster is idd beter.
Het is niet verwonderlijk dat de C dezelfde kritiek als de 3 krijgt.
Beiden zijn zowel meer dan vroeger op de Amerikaanse en de Aziatische markt afgestemd.
Ze dragen een Amerikaans front met een Aziatisch gat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk denk toch dat zowel Amerikanen als Aziaten bewust voor een Europees model kiezen om zijn typische Europees(Duits) karakter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmooie wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo in dat donkerbruin op die veelspaakvelgen
jummieen dan ook nog dat klassiek open dak.
Spijtig dat je hem nog niet gezien hebt met wieldoppen.
Comment
-
Hoe meer ik 'm zie, hoe zaliger ik 't front vind !
http://www.xelopolis.com/photos/inde...&spgmFilters=t --> nog een pak foto's van de nieuwe C !Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenHoe meer ik 'm zie, hoe zaliger ik 't front vind !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDuidelijke familieband met de nieuwe CL, wat enerzijds een goede zaak is maar anderzijds...de achterkant is niet bepaald geslaagd te noemen. En het is alsof mercedes het zelf weet, als je ziet hoeveel persfoto's er zijn van de voorkant...
Comment
Comment