Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I'm in love.

En definately de elegance grill op een avantgarde voor mij aub

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Nu hebben Mercedes rijders er weer een moeilijke keuze bij; welke grille?? Ik moet eerlijk zeggen ik zou het nog niet weten. Een donkere met de grille met grote ster ziet er niet slecht uit. Knappe velgen wel bovenstaand! Mssn moet ik de wagen eerst in reality zien om er een echte mening over te kunnen vormen!
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        I'm in love.

En definately de elegance grill op een avantgarde voor mij aub

Ik ben al blij dat ik sommige aan het twijfelen heb kunnen brengen en hier daar toch kan overtuigen om niet te kiezen voor de verkeerde Avantgarde rooster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Nu hebben Mercedes rijders er weer een moeilijke keuze bij; welke grille?? Ik moet eerlijk zeggen ik zou het nog niet weten. Een donkere met de grille met grote ster ziet er niet slecht uit. Knappe velgen wel bovenstaand! Mssn moet ik de wagen eerst in reality zien om er een echte mening over te kunnen vormen!
          Is dat dan een moeilijke keuze? Ster op kap, zo hoort het gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Ik ben al blij dat ik sommige aan het twijfelen heb kunnen brengen en hier daar toch kan overtuigen om niet te kiezen voor de verkeerde Avantgarde rooster

Geef mij ook maar het rooster met de ster, maar voor zij die iets sportiever willen snap ik de keuze wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              Geef mij ook maar het rooster met de ster, maar voor zij die iets sportiever willen snap ik de keuze wel.
              Ik vind net de ster in het rooster sportiever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Ik vind net de ster in het rooster sportiever.

Ja mijn zin was niet zo goed geformuleerd, ik wou zeggen dat je mij de gewone rooster mag geven met de ster op motorkap.

De mensen die de C liever iets sportiever willen kunnen dan beter kiezen voor de ster in de lamellen zelf. Goed initiatief vind ik, zo wordt de diversiteit onderling wat groter (statige C - wat ie altijd al wat was - sportieve variant voor evt. 3 reeks kopers?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                  Ja mijn zin was niet zo goed geformuleerd, ik wou zeggen dat je mij de gewone rooster mag geven met de ster op motorkap.

De mensen die de C liever iets sportiever willen kunnen dan beter kiezen voor de ster in de lamellen zelf. Goed initiatief vind ik, zo wordt de diversiteit onderling wat groter (statige C - wat ie altijd al wat was - sportieve variant voor evt. 3 reeks kopers?)
                  Je kan een Classiek of Elegance uitvoering volledig sportief uitrusten met sportzetels, sportonderstel, sportvelgen, AMG,.... en dit met behoud van zijn klasvolle ster op de motorkap(dus niet Avantgarde rooster) !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                    Hopelijk lijkt de E wat op dit:

't Sluit in ieder geval wel aan met de huidige stijl.
                    Het is een gekende impressie, het is te mooi om waar te zijn als ze die zo zouden uitbrengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Dat vind ik dus absoluut niet.

Van mijn part mogen alle diesel mercedessen een naar beneden gekromde pijp hebben. Liefst zoals vroeger weggewerkt achter de bumper.

Anders krijgen die Diesel-rijders een te hoge dunk van hun wagen...
                      Alle 4 cyl. ongeacht diesel of benzine krijgen een rechte dubbele uitlaat. Vanaf 6 cyl. ongeacht diesel of benzine krijgen zowel links als rechts een rechte uitlaat.

Comment

Alle 4 cyl. ongeacht diesel of benzine krijgen een rechte dubbele uitlaat. Vanaf 6 cyl. ongeacht diesel of benzine krijgen zowel links als rechts een rechte uitlaat.
                        En dat staat me dus niet aan.

Ik pleit voor de her-invoering van de onderdrukking van diesels in de maatschappij!

Comment

En dat staat me dus niet aan.

Ik pleit voor de her-invoering van de onderdrukking van diesels in de maatschappij!
                          Mercedes en diesel zijn niet meer weg te denken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Lelijk is de wagen zeker niet, maar ik mis toch de dynamische lijnen van het vorige model.
                            De praktijk heeft mij geleerd te wachten met een definitief oordeel tot ik de wagen in real life heb gezien.
                            De vorige vond ik allesbehalve dynamisch, met zijn ouwbollige koplampen en dikke spiegels... Deze ziet er best wel goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Mercedes en diesel zijn niet meer weg te denken...
                              Spijtig genoeg niet neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                De vorige vond ik allesbehalve dynamisch, met zijn ouwbollige koplampen en dikke spiegels... Deze ziet er best wel goed uit.
                                Voor mij de mooiste C-Klasse ooit.

Ik herinner mij nog goed toen de vorige C-Klasse werd voorgesteld en ik zag hem staan(tijdschriften en rl. getest) dat dat liefde was op het eerste zicht, en dat was toen in een Avantgarde uitvoering met de Amethisvilolet kleur

Had ik toen geen 8 maanden moeten wachten op de C-Klasse, dan had ik toen geen BMW gekocht (deze 325Ci).

Al had ik dan ook spijt gehad (indien ik voor de C-Klasse had gekozen) dat ik geen BMW had genomen.

Zo zie je, keuze's zijn soms moeilijk in het leven, nietwaar

Comment

• De mooiste C-klasse (met die naam alleszins) blijft de W202.

De W203 was een serieuze misvatting qua styling in mijn ogen, en met deze doen ze beter, maar ze hebben nog een model nodig met gelijkaardige vooruitgang om op gelijke hoogte te komen.

Comment

• Spijtig van de avantgarde velgen
                                    nls2000

Comment

De mooiste C-klasse (met die naam alleszins) blijft de W202.

De W203 was een serieuze misvatting qua styling in mijn ogen, en met deze doen ze beter, maar ze hebben nog een model nodig met gelijkaardige vooruitgang om op gelijke hoogte te komen.
                                      Ni mis Carlito

Maar smaken verschillen

Voor mij de W203 graag, met zijn sportievere lichten

Comment

Je kan een Classiek of Elegance uitvoering volledig sportief uitrusten met sportzetels, sportonderstel, sportvelgen, AMG,.... en dit met behoud van zijn klasvolle ster op de motorkap(dus niet Avantgarde rooster) !

Mogelijk, maar een Classic zou ik nooit kiezen.

Voor mij dan de combinatie luxueus sportief

Comment

• Een foto met de lichten aan

BRON

Comment

Working...
                                          X