Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik ga 'm zeker bekijken, want dit ding maakt kans om als volgende in huis te komen. 'k Vind 'm érg knap (op het dashboard na, maar misschien verandert dat nog).

Wij bij Letomski slaapt krijgt meestal een SOA maar jij hebt de vlooien overgenomen van de hond blijkbaar, Tomskitis dus.

Comment

• hoererij ja !

...tomskitis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Yep, moet toch makkelijk uit te rekenen zijn, met de prijslijst erbij? Mocht ik tijd hebben, ik deed 't zelf, maar ik moet dringend door. (echt)

Misschien vanavond.

Tschüss !!
        Ik heb 't zelf ff uitgerekend:

C 220CDI Classic:
        basisprijs: € 34.364
        C 200CDI Classic:
        basisprijs: € 30.613

Opties:
        16" Lichtmetalen velgen 7-spaaksdesign: € 431,97
        Radio Audio 20 RDS met CD-lezer enz.: € 907,50

Totaalprijs: € 31.952,47
        De C 220CDI is dus rekening houdende met de extra opties € 2.411,53 duurder. Daarvoor krijg je dan wel 34 pk, een dieselpartikelfilter en gepolijste inoxen uitlaatjes bij. Die twee laatste zijn overigens niet in de optielijst terug te vinden, waardoor 't pure prijsverschil tussen de motorisaties nog wat kleiner is.
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          Ik heb 't zelf ff uitgerekend:

C 220CDI Classic:

C 200CDI Classic:

De C 220CDI is dus rekening houdende met de extra opties € 2.411,53 duurder. Daarvoor krijg je dan wel 34 pk, een dieselpartikelfilter en gepolijste inoxen uitlaatjes bij. Die twee laatste zijn overigens niet in de optielijst terug te vinden, waardoor 't pure prijsverschil tussen de motorisaties nog wat kleiner is.
          Toch redelijk aanvaardbaar lijkt me. Door die radio wordt het verschil inderdaad wat kleiner dan op het vorige model
          Last edited by ; 30/01/2007, 21:25.

Comment

• -edit-
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Wij bij Letomski slaapt krijgt meestal een SOA maar jij hebt de vlooien overgenomen van de hond blijkbaar, Tomskitis dus.
              Neen hoor.

Het rijtje mogelijke opvolgers van Babs heeft er gewoon één telg bijgekregen.

Het rijtje luidt als volgt :
              • Volvo C30 D5 Geartronic (not likely, gezien de ruimte en toegankelijkheid van de koffer)
              • Lexus IS220d Sport
              • BMW E46 320Cd Coupé (liefst titaniumzilver, met M Pack)
              • BMW E91 320d touring (not likely, aangezien 'k 'm niet zo knap vind als de E46)
              • BMW E92 320d Coupé (not likely, wegens nog 'n klein aanbod Halbjahreswagen in september/oktober)
              • BMW X3 2.0d (not likely, wegens zo'n 10.000 EUR duurder dan de E46 coupé, als ik 'm neem zoals ik 'm wil)
              En sinds kort dus ook :
              • nieuwe C 220 CDI Avantgarde (afwachten wat de Halbjahreswagenmarkt brengt, tegen september/oktober)

Dat lijstje is, op de C-klasse na, al enkele maanden exact hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                Staat de partikelfilter niet op de optielijst? Was 'n tijdje terug wel zo bij enkele andere Benz-modellen, dacht ik. Kostte dat ding toen niet iets van een 600 EUR?

Dan zou dat betekenen dat de extra pk's van de 220 op ongeveer 1.800 EUR berekend worden. Gesteld dat de 200 en de 200 technisch gezien identiek zijn (koppeling, turbo, intercooler, balansas, remmen, enz...).

Niet goedkoop, maar evenmin een exuberant prijsverschil.

Comment

• Op de 220CDI zit ook de lichtmetalen velg al standaard, terwijl de 200CDI nog een wieldeksel heeft

Comment

• er staat hier nog geeneen pic van die dop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                      Op de 220CDI zit ook de lichtmetalen velg al standaard, terwijl de 200CDI nog een wieldeksel heeft
                      erg een auto die zoveel kost en dan nog een stalen velg

Comment

• staal is sterker als dat rot-alu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          staal is sterker als dat rot-alu
                          maar wel goedkoper en veeeeeel lelijker

Comment

staal is sterker als dat rot-alu

De verscheidenheid maakt dit forum toch zo mooi hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

De verscheidenheid maakt dit forum toch zo mooi hé!
                              jep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                maar wel goedkoper en veeeeeel lelijker

dat vindt jij

ik vind het mooier
                                maar ik weet niet veel met mij

alleen dat het nog steeds mensen geen ruk uitmaakt, en bij benzers zijn er dat hopelijk nog steeds veel, al begin ik daaraan te twijfelen en dat vind ik erg
                                Last edited by bobo; 31/01/2007, 19:00.

Comment

dat vindt jij

ik vind het mooier
                                  maar ik weet niet veel met mij

alleen dat het nog steeds mensen geen ruk uitmaakt, en bij benzers zijn er dat hopelijk nog steeds veel, al begin ik daaraan te twijfelen en dat vind ik erg
                                  Het velgdesign gaat er bij benz precies op vooruit ja, hoewel het eerder dronkemans 1 stap vooruit en 2 stappen achteruit toestanden zijn

Comment

• En sinds kort dus ook :
                                    • nieuwe C 220 CDI Avantgarde (afwachten wat de Halbjahreswagenmarkt brengt, tegen september/oktober)

Dat lijstje is, op de C-klasse na, al enkele maanden exact hetzelfde. [/quote]

gTa, heb je je C 220 CDI al samengesteld gelijk je hem graag zou willen ?

Staat de prijslijst in feite al online ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Het velgdesign gaat er bij benz precies op vooruit ja, hoewel het eerder dronkemans 1 stap vooruit en 2 stappen achteruit toestanden zijn
                                      Da's nog altijd achteruit he.

@ bobo

Is het systeem van Opel dan iets voor u?
                                      Een wieldop in exact dezelfde vorm als de stalen velg en die er dan opgeplaatst wordt precies alsof je lichtmetalen velgen hebt?

De voordelen van een stalen velg dus met de look van een alu exemplaar.

Comment

• Ik denk dat 'ie staal liever ziet. En een volle wieldop die écht een wieldop lijkt, niet een wieldop die op een alu velg wil lijken.

Comment

• Waarom rijdt hij dan zelf met alu velgen?

Comment

Working...
                                          X