Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker Bekijk Berichten
    heb gisteren uitnodiging gekregen
    donderdag 29 maart voorstelling in "Caré" te Willebroek
    zaterdag 31 maart voor de klanten
    vanaf 1 april (geen graptje) voor iedereen
    Dat is wel goed van Mercedes. De klanten die pas een Mercedes gekocht hebben krijgen een uitnodiging maar degenen die misschien overwegen van een nieuwe te kopen (zoals ik) krijgen niets. Goed bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Dat is wel goed van Mercedes. De klanten die pas een Mercedes gekocht hebben krijgen een uitnodiging maar degenen die misschien overwegen van een nieuwe te kopen (zoals ik) krijgen niets. Goed bezig.
      Dat is inderdaad niet netjes.

Comment

Triestig, dat wel.

Wat ben je van zin kaiser?

Comment

doe jij je auto bij de dealer binnen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Triestig, dat wel.

Wat ben je van zin kaiser?
            Tja, niet veel maar als iemand zijn auto 6 jaar wordt en zeker als je een Mercedes hebt, toch een merk waar de eigenaars nogal eens vaker vlug van auto wisselen dan zou het toch best kunnen dat ik echt geïnterresseerd was. Ik ben dan ook echt geïnterresseerd maar immo komt nu op de eerste plaats (weer eens word ik geconfronteerd met het idee dat mijn vriendin best niet meeleest op het forum)

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            doe jij je auto bij de dealer binnen ?
            Ja, ik ben er nog wel maar een 4-tal keren geweest (groot onderhoud, 2 keer voor een nieuw lampje en voor de remmen) maar toch.

Comment

Komt mss nog hè
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                Komt mss nog hè
                Inderdaad maar hopelijk zullen jullie zondag ook zien wat ik zie en dat is dat mijn auto voor zijn 6 jaar er nog heel goed uitziet.

Comment

Inderdaad maar hopelijk zullen jullie zondag ook zien wat ik zie en dat is dat mijn auto voor zijn 6 jaar er nog heel goed uitziet.
                  Sowieso!

Ik kijk er al naar uit
                  nls2000

Comment

De klanten die pas een Mercedes gekocht hebben krijgen een uitnodiging maar degenen die misschien overwegen van een nieuwe te kopen (zoals ik) krijgen niets. Goed bezig.
                    Ter info: ik heb al 8 jaar mijn volvo maar voor iedere lancering van een nieuw model (C30, S80) of iedere promotie (zoals actueel de maartcondities) krijg ik een mailing op naam. Bij MB zal men eerder arrogant zijn kwestie van "wij hoeven niet zo nodig te verkopen, de mensen komen sowieso bij ons"

Comment

• Ik krijg toch wel altijd info via de post als de Mercedes-days eraan komen.
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Wij hebben vandaag een uitnodiging in de bus gekregen.
                        nls2000

Comment

• moest ik nu een nieuwe benz kopen dan kies ik resoluut voor de E klasse

ik kan er maar niet aan gewoon worden aan dat design, die kont oogt veel te plomp voor z'n tengere lijfje, da's net alsof ik met de kont van Margriet Hermans anno 1985 zou rondlopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            moest ik nu een nieuwe benz kopen dan kies ik resoluut voor de E klasse

ik kan er maar niet aan gewoon worden aan dat design, die kont oogt veel te plomp voor z'n tengere lijfje, da's net alsof ik met de kont van Margriet Hermans anno 1985 zou rondlopen
                            Ja tegenwoordig heb je een pak minder werk aan haar zeker?

Comment

Ja tegenwoordig heb je een pak minder werk aan haar zeker?
                              haar "ik weeg me in het slachthuis" periode is inderdaad voorbij

wat we niet van deze Benz kunnen zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                Wij hebben vandaag een uitnodiging in de bus gekregen.
                                Wij gisteren en verdomme, zoals 'ie op die kaart staat issie echt wel

Die velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Wij gisteren en verdomme, zoals 'ie op die kaart staat issie echt wel

Die velgen
                                  Dat is 't 'm net : in sportief livrei, met 18" velgen (of groter), en fél verlaagd, is 'ie best mooi. Zeer mooi zelfs, vanuit sommige hoeken.

Maar ik heb 'm nu al live gezien ... en behalve die éne met AMG Pack en 18" vond ik ze één voor één véél te hoog op hun poten staan, en ze lijken daardoor te kort.

En dan die prijzen en dat belabberde interieur. Ik vrees er een beetje voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                    Ter info: ik heb al 8 jaar mijn volvo maar voor iedere lancering van een nieuw model (C30, S80) of iedere promotie (zoals actueel de maartcondities) krijg ik een mailing op naam. Bij MB zal men eerder arrogant zijn kwestie van "wij hoeven niet zo nodig te verkopen, de mensen komen sowieso bij ons"
                                    Zoals nls vandaag al zei hebben wij vandaag ook een uitnodiging gekregen op naam van m'n oudste broer, en hij heeft ook geen Mercedes. (En nooit een nieuwe gekocht)

@gTa, het zal wennen worden, was net hetzelfde met de E90.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      @gTa, het zal wennen worden, was net hetzelfde met de E90.
                                      De E90 is een muffe bak, tenzij met vette uitrusting. Sad to say dat de nieuwe C-klasse even muf is, tenzij met vette uitrusting.

Vrij spel voor Audi, dus. En te zien aan de A5 in welke richting ze opgaan : oppassen MB en BMW !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        De E90 is een muffe bak, tenzij met vette uitrusting. Sad to say dat de nieuwe C-klasse even muf is, tenzij met vette uitrusting.

Vrij spel voor Audi, dus. En te zien aan de A5 in welke richting ze opgaan : oppassen MB en BMW !!!
                                        Eerlijk gezegd, bij het zien van de nieuwe saaie A5 zou ik het omgekeerde zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          saaie A5
                                          Zot

Comment

Working...
                                          X