Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Ik weet het toch nog altijd niet met die nieuwe C... Maar dit valt wel goed mee
    Ook mijn mening.

Ben wel benieuwd naar de break.

Comment

• Gisteren naar de voorstelling van de nieuwe C-klasse geweest in San Marco Village (Aartselaar).

'k Moet zeggen dat het een hele verbetering is ten opzichte van het vorige model. BMW en Audi gaan moeten opletten, denk ik.

De achterkant valt in IRL ook zeer goed mee, net als de ster in de grill op de Avantgarde-uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
        Gisteren naar de voorstelling van de nieuwe C-klasse geweest in San Marco Village (Aartselaar).

'k Moet zeggen dat het een hele verbetering is ten opzichte van het vorige model. BMW en Audi gaan moeten opletten, denk ik.

De achterkant valt in IRL ook zeer goed mee, net als de ster in de grill op de Avantgarde-uitvoering.

Hé San Marco Village, daar heb ik vanavond galabal van ekonomika. Is dat daar de moeite?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
          Hé San Marco Village, daar heb ik vanavond galabal van ekonomika. Is dat daar de moeite?

Ah, Alex zit daar dan ook

Ja, echt een knap gebouw, met het San Marco plein op kop. De service is daar ook in orde.
          KLIK voor een virtuele rondleiding, want foto's zeggen meer dan woorden

Comment

• Net gaan kijken naar de auto:

mijn indrukken waren:

-interieur valt best zeer goed mee vond ik. Bouwkwaliteit lijkt me ook wel behoorlijk snor te zitten. Alleen te jammer dat sommige materialen er wat goedkoper uitzien. maar al bij al een cockpit waar ik gerust tevreden mee zou zijn.

-Exterieur: man man man
            Toegegeven de modellen die er stonden waren redelijk kaal ( en dat voor de leuke prijs van 40k en meer ). Meer dan ooit leek hij bompa's auto, zelf in avantgarde deed hij me niets.

conclusies:

1. die wagen vraagt een AMG pack, wat de vorige niet doet.
            2. Realistisch als ik ben: een nieuwe C lijkt meer dan ooit een droom, illusie te worden voor laters

Comment

• Ik ben gisteren ook gaan kijken en vind dat de nieuwe C toch wel ietwat conservatief oogt. Het is duidelijk dat Mercedes geen risico's heeft willen nemen en vooral ook dat ze hun vaste (oudere) klanten niet willen verliezen. De wagen oogt wel zeer net, zowel langs binnen als langs buiten.
              De prijs is idd erg hoog voor een dergelijke wagen. Meer dan 40.000 € voor een C 220 CDI met slechts een Avantgarde-pack en een paar kleinere opties, is toch veel. Wat ik voorspelde is uitgekomen: deze wagen kost meer dan een vergelijkbare E90 van BMW. Nu ja, het kleinste kind kon dat in feite al voorspellen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Idd erg dat de nieuwe generatie MB's nóg een stuk duurder worden, reeds begonnen bij de S...
                En zoals het er uitziet voor de C, zit het verschil met de concurrentie niet in een kwaliteitsverschil

Comment

• Ben gisteren ook gaan kijken naar de nieuwe C-klasse. Het interieur ziet er in het echt toch een stuk degelijker uit dan als op de foto. Over het algemeen een geslaagde auto.

Hij is inderdaad wel erg prijzig Er stond een zilvergrijze C220 cdi Avantgarde met wat opties zoals panoramischc dak, command, sound systeem, memory op de bestuurderszetel, leder,... redelijk goed uitgerust dus maar toch een dikke 52000,00 EUR Is toch wat teveel van het goede voor zo'n 'kleine' auto...
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                    Ben gisteren ook gaan kijken naar de nieuwe C-klasse. Het interieur ziet er in het echt toch een stuk degelijker uit dan als op de foto. Over het algemeen een geslaagde auto.

Hij is inderdaad wel erg prijzig Er stond een zilvergrijze C220 cdi Avantgarde met wat opties zoals panoramischc dak, command, sound systeem, memory op de bestuurderszetel, leder,... redelijk goed uitgerust dus maar toch een dikke 52000,00 EUR Is toch wat teveel van het goede voor zo'n 'kleine' auto...
                    Deze ?

1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Deze ?
                      Wanneer ben je daar geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        Wanneer ben je daar geweest?
                        Gisteren, rond 17u.

Heb je topic net bekeken, en idd er stond heel wat moois!
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Deze ?

Dat is 'em ja. Zag er (buiten de kleur) wel goed uit maar blijf het enorm veel geld vinden voor zo'n auto.
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Gisteren, rond 17u.

Heb je topic net bekeken, en idd er stond heel wat moois!
                            Ah owkey, blijkbaar was er meer volk dan zaterdag, te zien of uw foto...

Die SLR en Maybach stonden wel vrij ver naar achteren, een beetje verscholen, wat ik wel raar vond. Waarschijnlijk om de aandacht niet af te leiden van de C.
                            Wij waren al 10 minuten foto's aan het trekken van die Evo toen we opmerkten dat er een SLR stond

Comment

• gisteren ééntje met Z platen zien rijden, een zilveren

wowfactor 0,0 IRL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                gisteren ééntje met Z platen zien rijden, een zilveren

wowfactor 0,0 IRL
                                heeft een standaard 3'tje met 16'ers een wowfactor?

Feit is dat je voor de C vér in de optielijst zal moeten zoeken om hem mooi aan te kleden, en je dan een erg dure wagen krijgt, die qua prijs dan niet meer zover zit van de in mijn ogen toch nog veel edelere, elegantere en knappere E.

En een BMW wordt, vooral uiterlijk dan, veel sneller knap aangekleed dan een Benz. De meeste Benz-rijders interesseren zich niet in 18" velgen en spoilers rondom...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  heeft een standaard 3'tje met 16'ers een wowfactor?

Feit is dat je voor de C vér in de optielijst zal moeten zoeken om hem mooi aan te kleden, en je dan een erg dure wagen krijgt, die qua prijs dan niet meer zover zit van de in mijn ogen toch nog veel edelere, elegantere en knappere E.

En een BMW wordt, vooral uiterlijk dan, veel sneller knap aangekleed dan een Benz. De meeste Benz-rijders interesseren zich niet in 18" velgen en spoilers rondom...
                                  deze had wel 17" steken minimum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Idd erg dat de nieuwe generatie MB's nóg een stuk duurder worden, reeds begonnen bij de S...
                                    En zoals het er uitziet voor de C, zit het verschil met de concurrentie niet in een kwaliteitsverschil
                                    Dat is afwachten hè

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    deze had wel 17" steken minimum
                                    Véél te klein!
                                    nls2000

Comment

• Vandaag trouwens de Fleet-TV reportage gezien van de nieuwe C

Een volledig zwarte Avantgarde = knap!

Ook de achterkant viel heel goed mee
                                      nls2000

Comment

• Hmm, in 't zwart stelt 'ie mij eigenlijk serieus teleur.
                                        Toen ik deze morgen naar mijn examen vertrok, stond er eentje langs de straat geparkeerd. Een zwarte Avantgarde 220CDI met Z-plaat, en 'k moest 2x keer kijken voor ik doorhad dat 't om de nieuwe C-klasse ging. In 't zwart is 'ie zó saai en onopvallend, vond ik. Niet lelijk of zo, gewoon, dat ding stond daar maar te wezen en niet te pronken.
                                        Ik denk (neen, 'k ben er zeker van) dat zilvergrijs véél meer zijn kleur is.

Morgen gaan mijn vader en ik eens naar Hermans gaan zien voor de nieuwe C van naderbij te bekijken. 'k Ben benieuwd of 'ie iets tegen de al superknap afgewerkte S80 kan beginnen !
                                        Life's too short. Not to. Live it.
                                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                          Hmm, in 't zwart stelt 'ie mij eigenlijk serieus teleur.
                                          Toen ik deze morgen naar mijn examen vertrok, stond er eentje langs de straat geparkeerd. Een zwarte Avantgarde 220CDI met Z-plaat, en 'k moest 2x keer kijken voor ik doorhad dat 't om de nieuwe C-klasse ging. In 't zwart is 'ie zó saai en onopvallend, vond ik. Niet lelijk of zo, gewoon, dat ding stond daar maar te wezen en niet te pronken.
                                          Ik denk (neen, 'k ben er zeker van) dat zilvergrijs véél meer zijn kleur is.

Morgen gaan mijn vader en ik eens naar Hermans gaan zien voor de nieuwe C van naderbij te bekijken. 'k Ben benieuwd of 'ie iets tegen de al superknap afgewerkte S80 kan beginnen !
                                          Ligt een S80 in dezelfde prijsklasse als een C?
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X