Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    zoiets zeg je niet, hooguit denken
    Denken, voelen,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      zoiets zeg je niet, hooguit denken

voila

Comment

• niemand geen foto's van een C klasse met AMG pakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          niemand geen foto's van een C klasse met AMG pakket?

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• bedankt Denniske

Comment

bedankt Denniske
              shoone é

Comment

• Dat stuur is niet aan te zien :s
                voor de rest wel veel beter dan de vorige zeker met dat AMG Pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                  shoone é
                  yep arnev....
                  de nieuwe C is er op verbeterd , ziet er sportiever en stoerder uit

jaja Mercedes maakt mooie auto's ( ML , CLS , nieuwe C )

Comment

yep arnev....

ja ze , en int wit en met amg spullekes

Comment

yep arnev....

C Sportcoupé

Comment

• nieuwe C is heel mooi, maar wel in Avantgarde dan
                        Ben deze week hem gaan bewonderen bij Jacobs en die zwarte is magnifiek!!
                        Maar wat ene prijskaartje, 45000eur excl btw!
                        Navi is heel schoon,veel beter dan bij bmw; wegklapbaar scherm vind ik dus een leuke tool

Comment

yep arnev....

idd. Mercedes verbeterde over de hele lijn...
                          Die CLS is echt magnifiek! De S, ML en de nieuwe C mogen er zeker zijn...

Elk model vind ik mooi, behalve de R dan..

Comment

• Hij is wel véél te duur :s pas vanaf 30 000 euro :s Gaat Mercedes hiermee niet zijn eigen ruiten ingooien?

Comment

• De basisprijs is niet zo duur maar ze hebben hem zo uitgerust dat hij duur wordt en dat is veel erger voor mij. Dat is nu eenmaal Mercedes tegenwoordig. Ze lokken klanten met aanvaardbare basisprijzen en ze laten de klant buitengaan met een auto die bijna het dubbele kost door de opties en die nog altijd maar even goed is uitgerust als pakweg een Volvo of Volkswagen die maar de helft kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                De basisprijs is niet zo duur maar ze hebben hem zo uitgerust dat hij duur wordt en dat is veel erger voor mij. Dat is nu eenmaal Mercedes tegenwoordig. Ze lokken klanten met aanvaardbare basisprijzen en ze laten de klant buitengaan met een auto die bijna het dubbele kost door de opties en die nog altijd maar even goed is uitgerust als pakweg een Volvo of Volkswagen die maar de helft kost.
                                Hij zit inderdaad maar magertjes in de uitrusting zonder opties. De prijzen van de modellen op de persfoto's, die logischerwijs natuurlijk quasi full option zullen zijn, zullen ook wel navenant zijn.

Niettemin een prachtige bak, zeker met AMG-pack (is dan ook weer duur!)

Comment

• Daarnet een lichtblauwe C Avantgarde gezien, valt supergoed mee

Ik ben al overtuigd.
                                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                                    nieuwe C is heel mooi, maar wel in Avantgarde dan
                                    Ben deze week hem gaan bewonderen bij Jacobs en die zwarte is magnifiek!!
                                    Maar wat ene prijskaartje, 45000eur excl btw!
                                    Navi is heel schoon,veel beter dan bij bmw; wegklapbaar scherm vind ik dus een leuke tool
                                    zeker in Avantgarde uitvoering en met AMG pakket

maar de prijs is ook de moeite ,
                                    dan zet ge u daar bij de verkoper en zit je moeiteloos zelfs zonder Navi aan 10.000€ opties
                                    deze die ik samengesteld had kost 46.204€ zonder BTW ( 320 CDI)

veel geld voor een C zeker als je voor die prijs al een deftige ML hebt van maximum 6maand oud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                                      idd. Mercedes verbeterde over de hele lijn...
                                      Die CLS is echt magnifiek! De S, ML en de nieuwe C mogen er zeker zijn...

Elk model vind ik mooi, behalve de R dan..
                                      de plaatselijke krantenwinkel uitbater heeft hem zo een R klasse gekocht in dat bruin kleur ( naam ken ik niet )
                                      in de toonzaal stond daar wel een zwarte Rklasse met grotere velgen en verduisterde ramen ... en die vond ik wel zeer mooi

Comment

• Vandaag voor het eerst een zilveren in het echt gezien, en viel beetje tegen, had echt niet het wauw gevoel...

Is gewoon een mooie wagen geworden, die bij me niet echt emoties loswekte...

Comment

de plaatselijke krantenwinkel uitbater heeft hem zo een R klasse gekocht in dat bruin kleur ( naam ken ik niet )
                                          in de toonzaal stond daar wel een zwarte Rklasse met grotere velgen en verduisterde ramen ... en die vond ik wel zeer mooi
                                          daar heb je groot gelijk!

zwart of tansanietblauw ist beste, toch op de R...
                                          grijs staat m niet. De voorkant is lelijk t.o.v de achterkant die meevalt

Comment

Working...
                                          X