Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
    wij wonen in Zele en mijn vader gaat naar Aalter waar onze 2de zaak is en het is tenslotte zen geboortestreek... en die man kent hij van jongsaf... werkte vroeger bij een mercedesdealer en is op zichzelf begonnen.. kgeloof dat hij maar een kleine 20 euro vraagt / uur en dat het bij de dealer dus 52 was... je mag er ook bij je wagen blijven.. dat geeft vertrouwen.. hij is zeer vriendelijk.. kent erg veel van mercedes.. meestal vindt hij iets in een paar minuutjes waar ze bij de dealer een uur op zoeken en alles eens verprutsen. ( de garage is trouwens : 'garage Ludwig in Aalter' in de
    Venecolaan... niet ver van de Campina melk
    wij gaan nu in Wuustwezel, de naam ontglipt me.

Dit is ook een punt van kritiek op de garage, als we uit de auto stapten hadde een dieselgeur, en onder de auto als die lang had stilgestaan was er soms een vettig plekske op de grond (diesel dus). Mee naar die kleine garage geweest, we waren toen pas juist overgeschakeld, en wat bleek. De merkgarage was te gierig geweest om een nieuw spanringske te gebruiken en daardoor lekte er diesel, die man heeft direct een nieuw spanringske er rond gedaan, en problem solved

maar ondertussen gaan we eigenlijk wel offtopic...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichten
      wij gaan nu in Wuustwezel, de naam ontglipt me.

Dit is ook een punt van kritiek op de garage, als we uit de auto stapten hadde een dieselgeur, en onder de auto als die lang had stilgestaan was er soms een vettig plekske op de grond (diesel dus). Mee naar die kleine garage geweest, we waren toen pas juist overgeschakeld, en wat bleek. De merkgarage was te gierig geweest om een nieuw spanringske te gebruiken en daardoor lekte er diesel, die man heeft direct een nieuw spanringske er rond gedaan, en problem solved

maar ondertussen gaan we eigenlijk wel offtopic...
      idd. terug naar de Nieuwe C-klasse!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
        De ingebouwde radio is een grote afknapper vind ik.Omwille van dat alleen al zou ik een bepaalde wagen niet kopen. Ik heb een hekel aan ingebouwde radio's omdat je dan "verplicht" bent om die radio te nemen, en ik heb liever een radio die ik zelf kies.
        Bij bmw, audi, mercedes, peugeot, renault,... gaan ze toch dezelfde richting uit. 'K vrees dat je binnen x-aantal jaren de modellen met de 1-DIN uitspraring op één hand gaat kunnen tellen.

Persoonlijk vind ik dat positief, alles mooi geïntegreerd, ideaal zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Mwoa, dat zou ik toch niet zo snel zeggen, toyota's worden ook vaak hard gereden door jonge snotters
          En de benzjes zien ook veel autostrade km's en niet alleen in België

Feit is, 't zou sowieso niet mogen, maar Mercedes is niet het enige Duitse merk die er last van heeft...
          Hoeveel modellekes zijn er te koop voor jonge snotters? Deze niet sportieve auto's vallen niet zo in de smaak hoor. Het zijn meer familie auto's of zondagwagens die Toyota's. Oudere mensen zien men er ook vaak mee.

Nee ik vind het eigenljk geen vergelijk

Comment

• Een Corolla of Yaris vind toch vaak genoeg zijn weg naar de jeugd hoor

Comment

• Ik ga misschien morgen eens kijken

Comment

• nog paar pics:

MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• ik moet m'n mening wijzigen... in avantgarde ziet hij er echt lekkerder uit...hmmm

alleen de prijs

Comment

• 2 laatste pics zijn prachtig...

Comment

• Daarnet ben ik even langs Mercedes Mechelen gestopt. Vrij triestig, slechts één C-klasse in de showroom.

Buiten stond een zwarte elegance die me niet zoveel deed, maar de Avantgarde binnen vond ik schitterend.
                      nls2000

Comment

• Grijze is een Avantgarde e, die zwarte Elegance?

Comment

• Yep!
                          nls2000

Comment

• Gisteren reed ik terug naar huis en ineens zag ik deze staan. Jammer van mijn vinger en die toerist op de laatste foto...

Comment

• Ik vind het ne mooie wagen de nieuwe C.

@ NLS: heb die 2 C-klasses 2 weken geleden zien staan bij Mercedes-Mechelen toen ik op onderhoud ging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                Gisteren reed ik terug naar huis en ineens zag ik deze staan. Jammer van mijn vinger en die toerist op de laatste foto...

parkeren op z'n BMW's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                  parkeren op z'n BMW's
                                  Ik stond nog slechter voor die foto's te nemen hoor

Maar ik vind hem hoe meer ik de foto's bekijk steeds mooier en mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                    Net als op de A5 : wat een reuzespiegels

Comment

• Afgelopen zondag voor 't eerst "live" gezien, er reed er eentje mee in de publi-karavaan van de Ronde van Vlaanderen. Echt een mooie wagen, grote verbetering t.o.v. vorig model. Heeft bij mij streepje voor op de 3 van BMW. Enkel die prijs hè, geen spek voor mijn bek.

Comment

• op www.directlease.be zijn de lease-tarieven bekend
                                        zoals te verwachten valt dit goed mee (dankzij de herverkoopwaarde en de restwaarde) zodat deze haalbaar wordt voor lager kader

Comment

• Mercedes toont nogal graag een model met AMG-bodykit, wat zeer knap is, maar zonder vind ik hem niet geweldig!

Comment

Working...
                                          X