Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Knappe C Buckie. Welke opties hebben jullie genomen ?

Avantgarde ziet er toch wel goed uit .
    Is van mijn nonkel

Zo goed als alles zit erop buiten xenon en gps (omdat hij een tomtom heeft)

Ik vind wel dat hij xenon mist

Comment

• Panoramisch dak en AMG-pakket mis ik toch ook nog hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Panoramisch dak en AMG-pakket mis ik toch ook nog hoor.
        Ik zei bijna alles, ken de optielijst niet van buiten sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
          Ik zei bijna alles, ken de optielijst niet van buiten sorry
          Nee, ik bedoel dat IK dat mis. Het was niet bedoeld als kritiek want Mercedes kennende zal die auto van uw nonkel bijlange niet full option zijn.

Comment

Nee, ik bedoel dat IK dat mis. Het was niet bedoeld als kritiek want Mercedes kennende zal die auto van uw nonkel bijlange niet full option zijn.
            Hij heeft mij de de meerprijs van de opties gezegd en dat was toch een pak boven op de prijs
            Ik denk dat voor het grootste deel alles er toch op zit

Comment

Hij heeft mij de de meerprijs van de opties gezegd en dat was toch een pak boven op de prijs
              Ik denk dat voor het grootste deel alles er toch op zit
              Een full option 220 CDI zou iets van een 70000 Euro moeten kosten

Comment

Een full option 220 CDI zou iets van een 70000 Euro moeten kosten
                Nee idd daar zit hij toch nog een stuk vanaf
                Denk dat ze in de garage ook mooie praatjes kunnen verkopen

Comment

Nee idd daar zit hij toch nog een stuk vanaf
                  Denk dat ze in de garage ook mooie praatjes kunnen verkopen
                  Ze zullen dat zo inkleden dat als uw auto leder, airco, metaalkleur, xenons, alarm en GPS heeft dat hij full option is. Zo doen ze dat overal omdat dat de meest genomen opties zijn.

Comment

• Maar ja zo een Panoramisch dak en AMG-pakket zal de prijs wel hard laten stijgen hé

Comment

• Iets meer dan 4000 Euro voor die 2 samen maar het zijn wel opties die hun geld waard zijn volgens mij in tegenstelling tot parkeersensoren, verwarmde zetels, xenons, LED-achterlichten, een duurdere stereo dan die je thuis staan hebt enzovoort.

Comment

• dat dak wel, die amg-rotzooi ni, mijn visie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          dat dak wel, die amg-rotzooi ni, mijn visie
                          Liever een BMW met wieldoppen dan?

Comment

Iets meer dan 4000 Euro voor die 2 samen maar het zijn wel opties die hun geld waard zijn volgens mij in tegenstelling tot parkeersensoren, verwarmde zetels, xenons, LED-achterlichten, een duurdere stereo dan die je thuis staan hebt enzovoort.
                            AMG pakket vind ik ook wel knap maar mijn nonkel zeker niet, verschiet er al van dat hij een avangarde heeft genomen want zijn smaak was vroeger altijd elegance

Een Panoramisch dak vind ik persoonlijk maar niets, zou ik geen geld aan geven

Comment

Omgekeerde visie

Comment

Een Panoramisch dak vind ik persoonlijk maar niets, zou ik geen geld aan geven
                                Tot je het hebt. Ik zei dat ook in het begin toen ik mijn auto kocht. "Daar zou ik toch geen 2000 Euro aan kunnen geven" maar nu zou ik het niet meer kunnen missen. Ik heb het al zeker meer gebruikt dan mijn airco.

Het maakt de auto ook mooier vind ik, zo'n doorlopende lijn in glas.

Comment

Tot je het hebt. Ik zei dat ook in het begin toen ik mijn auto kocht. "Daar zou ik toch geen 2000 Euro aan kunnen geven" maar nu zou ik het niet meer kunnen missen. Ik heb het al zeker meer gebruikt dan mijn airco.

Het maakt de auto ook mooier vind ik, zo'n doorlopende lijn in glas.
                                  maar zou je er nu zelf als je nieuw koopt nog eens 2000 extra ophoesten ?

ik dus ni
                                  alleen automaat, en mss leder ja, das alles, er zit immers genoeg op standaard naar m'n zin

Comment

• iets anders is als wanneer ik een okkazie zoek, er zijn er toch genoeg van de deze...en duie met dak en alle gooddies kosten binnen 6a7 jaar tweedehands geen 2000 extra

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      maar zou je er nu zelf als je nieuw koopt nog eens 2000 extra ophoesten ?

ik dus ni
                                      alleen automaat, en mss leder ja, das alles, er zit immers genoeg op standaard naar m'n zin
                                      Dus je zou het uiteindelijk zelf ook niet nemen.
                                      Ik weet het eigenlijk niet of ik het ook zou terugnemen op een nieuwe. Ik heb geluk dat die situatie zich niet stelt op dit moment maar eigenlijk zou ik wel een maand gratis willen gaan werken om een paar jaar geniet te hebben van dat dakje.

Comment

• ik koop mezelf geen nieuwe benz, ik vind ze veel te duur

ik heb al m'n hele leven met auto's van maximaal 18000 euro rondgereden, hetzij nieuwe golfkes, hetzij oudere benzen

als m'n schulden aan de bank zijn terugbetaald, nog zo'n 12 jaar, zullen de zaken mss anders liggen

Comment

• Ik moet nog beginnen met schulden te maken

Comment

Working...
                                          X