Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Iets meer dan 4000 Euro voor die 2 samen maar het zijn wel opties die hun geld waard zijn volgens mij in tegenstelling tot parkeersensoren, verwarmde zetels, xenons, LED-achterlichten, een duurdere stereo dan die je thuis staan hebt enzovoort.
    'k heb ik thuis ook geen panoramisch dak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
      'k heb ik thuis ook geen panoramisch dak
      Goed bezig

Comment

• Ik begin er stilaan aan te wennen...

Comment

• Nu nog het interieur ...

Comment

• Comment

• Heeft iemand een idee hoe het zit met de verkoop van de nieuwe C?

Ik ben vandaag de hele dag op baan geweest en het is me echt opgevallen hoe dikwijls je al ziet rijden!

Comment

• Ik vind de Avantgarde uitvoering zoveel mooier dan de Elegance en al helemaal dan de relatief kale Classic. De grille van de Avantgarde is vooral goed geslaagd. Voor mij een C350 Avantgarde met AMG-pack en panorama dak
                Last edited by iricky; 04/07/2007, 00:30.
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Heeft iemand een idee hoe het zit met de verkoop van de nieuwe C?

Ik ben vandaag de hele dag op baan geweest en het is me echt opgevallen hoe dikwijls je al ziet rijden!

Ik maakte me vorige week dezelfde bedenking. En ongeveer de helft zijn Avantgardes. Terecht!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Voor mij de Elegance met het AMG pack, dus de ster OP de motorkap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Voor mij de Elegance met het AMG pack, dus de ster OP de motorkap
                      Idd volledig mee eens!

Comment

• Ergens in de buurt hier staat er regelmatig ne zwarte met AMG-pack
                        zo is hij echt mooi

Comment

• Voor mij een 63 AMG, en snel een beetje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ik koop mezelf geen nieuwe benz, ik vind ze veel te duur

ik heb al m'n hele leven met auto's van maximaal 18000 euro rondgereden, hetzij nieuwe golfkes, hetzij oudere benzen

als m'n schulden aan de bank zijn terugbetaald, nog zo'n 12 jaar, zullen de zaken mss anders liggen
                            t'Is makkelijk gezegd maar er steekt veel waarheid in: "ge leef maar één keer".
                            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Ik maakte me vorige week dezelfde bedenking. En ongeveer de helft zijn Avantgardes. Terecht!
                              Of het allemaal avantgardes zijn ,dat betwijfel ik.
                              Ik ben vorige week naar een benzdealer geweest.
                              Deze had al verschillende classics verkocht en de motorkap vervangen door een kap met
                              avantgardegrill. Dit was goedkoper zei hij en de wagen zag er als een avantgarde uit en alleen een kenner zou het verschil merken. Avantgardevelgen en chroom rond de vensters
                              zo zou je de avantgardes er uit halen,wat 98 % van de mensen dus niet zouden kunnen.
                              ik ben geen twijfelaar
                              allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                t'Is makkelijk gezegd maar er steekt veel waarheid in: "ge leef maar één keer".
                                awel ja, een auto is maar een klein aspect van het leven, dat mag ni te veel centen koesten, naar mijn mening

en ook aan goedkope wagens kun je veel plezier beleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  awel ja, een auto is maar een klein aspect van het leven, dat mag ni te veel centen koesten, naar mijn mening

en ook aan goedkope wagens kun je veel plezier beleven
                                  amen to that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dannybrems Bekijk Berichten
                                    Of het allemaal avantgardes zijn ,dat betwijfel ik.
                                    Ik ben vorige week naar een benzdealer geweest.
                                    Deze had al verschillende classics verkocht en de motorkap vervangen door een kap met
                                    avantgardegrill. Dit was goedkoper zei hij en de wagen zag er als een avantgarde uit en alleen een kenner zou het verschil merken. Avantgardevelgen en chroom rond de vensters
                                    zo zou je de avantgardes er uit halen,wat 98 % van de mensen dus niet zouden kunnen.
                                    Toch vreemd, lijkt me toch dat je dan bijna net zo goed meteen een Avantgarde kunt kopen. Voor die paar euro's meer zou ik dan ook een echte Avantgarde willen, zeer aangezien deze dankzij het sportonderstel veel strakker de bocht om gaat.
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• En de bumpers schillen toch ook wel?
                                      En het blauwe glas?
                                      En het interieur en nog zo veel andere zaken (xenon?)...

Comment

• ik vind de front enooorm verbeterd vergeleken met de oude versie , eigenlijk de hele buitenkant ( juist vind ik dat zijn gat percies te hoog "opgetrokken" is )

maar die binnenkant wa hebben ze toch gedaan ?

Comment

• Hallo iedereen,

Ik ga binnen 3 weken mijn nieuwe c bestellen.

220 cdi automaat
                                          irridiumzilver metallic
                                          Avantgarde
                                          Amg met 18 inch wielen
                                          comand systeem + gps
                                          Harman Kardon logic 7
                                          Bi-xenon.

Iemand nog suggesties?

Groeten,

Bart

Comment

Working...