Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat er tegenwoordig overal dezelfde teller inzit, behalve de AMG's dan
In een 200 CDI zit een teller die tot 260 gaat en in een 500 zit dezelfde teller...
Dat is dus wat ik ook dacht hè, en al gezegd had .
om eigenaars van dikkere versies ietske extra te geven
en om nieuwschierigaards bij mensen zonder logo een tipje van de sluier te lichten
anyway, ik vond het enorm cool van benz vroeger
Mja, veel marge hebben ze niet...
Een 200 en een 220 kunnen makkelijk 220 halen, en dan zijn ze nog niet gechipt. Tot wat laten ze de teller dan gaan? 220, 230, 240?
Terwijl de 320's en ander gespuis met meer dan 200PK al snel 250 durft te halen...
En op deze manier kunnen we leuk de google filmpjes vergelijken, wiens naald het snelste gaat
is de leaseprijs eigenlijk veel veranderd? Ik weet er amper iets van maar heb hier gelezen dat hij een stukje duurder is geworden particulier. Zo ook de huurprijs?
Waarom, dan haalt 'ie toch gewoon zijn top ?
Ruffie's 500 knalt ook tegen het einde van zijn teller als ik me niet vergis...
Ja, maar toch. Het zou al moeten de top zijn bij wind vanachter en bergaf dan.
De teller van de mijne loopt tot 250, en de wagen haalt op de teller iets meer dan 200 km/h. 220 had volstaan (ongeveer 10 % extra), maar toch liever teveel dan te weinig.
Dat is niet zo moeilijk
Je gaat bij de dealer langs, kiest een model met tamelijk wat opties en vraagt dan je korting op de basisprijs zonder btw, bij mij €3800 en beetje.
Hangt dat niet af van de versie? Ik weet niet veel van Mercedes maar ik heb al gemerkt dat bij de E-klasse maar bepaalde versies twee zichtbare uitlaten hebben aan beide kanten.
Heb de voorbije dagen al een paar nieuwe C's gezien en ik moet zeggen dat ze zéér knap zijn, alleen staan ze een pak te hoog op hun poten .
Idd !!!
heb hem hierjuist eens proberen te verlagen ( op een foto hé ) en ik vind hem imho er veeel beter uitzien als hij verlaagd is
Comment