Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gierigaards

net zo leuk aan een benz vroeger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      In een 200 CDI zit een teller die tot 260 gaat en in een 500 zit dezelfde teller...
      dus bij een 500 zit die tegen de nok bij topspeed ?

Comment

• waarom overal verschillende tellers, de meeste kunnen tot 250, de rest minder.

ik moest ferm lachen toen ik een VW touareg zag met een teller tot 320kmh
        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          dus bij een 500 zit die tegen de nok bij topspeed ?
          Awel ja, zo'n ding is toch sowieso begrensd op 250

Comment

Awel ja, zo'n ding is toch sowieso begrensd op 250
            250 km/h reële snelheid. Op de teller moet dat dus makkelijk 260 zijn, als die teller ophoudt bij 260, is dat wel érg krap.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
              waarom overal verschillende tellers, de meeste kunnen tot 250, de rest minder.
              om eigenaars van dikkere versies ietske extra te geven
              en om nieuwschierigaards bij mensen zonder logo een tipje van de sluier te lichten

anyway, ik vond het enorm cool van benz vroeger

ook al omdat ze de streepjes van de max in elke speed, bij de motorversies ook al specifiek was...en 4-en 5 bak was ook al verschillend

Comment

en om nieuwschierigaards bij mensen zonder logo een tipje van de sluier te lichten

ook al omdat ze de streepjes van de max in elke speed, bij de motorversies ook al specifiek was...en 4-en 5 bak was ook al verschillend
                ik dacht dat daarvoor de cijfers op het kofferdeksel al volstonden:p
                Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  250 km/h reële snelheid. Op de teller moet dat dus makkelijk 260 zijn, als die teller ophoudt bij 260, is dat wel érg krap.
                  Die van ons gaat tot 280 maar stopt wel al bij 260, beetje spijtig .

Comment

Ik denk dat er tegenwoordig overal dezelfde teller inzit, behalve de AMG's dan
                    In een 200 CDI zit een teller die tot 260 gaat en in een 500 zit dezelfde teller...
                    Dat is dus wat ik ook dacht hè, en al gezegd had .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Waarom, dan haalt 'ie toch gewoon zijn top ?
                      Ruffie's 500 knalt ook tegen het einde van zijn teller als ik me niet vergis...

Comment

Mja, veel marge hebben ze niet...
                        Een 200 en een 220 kunnen makkelijk 220 halen, en dan zijn ze nog niet gechipt. Tot wat laten ze de teller dan gaan? 220, 230, 240?
                        Terwijl de 320's en ander gespuis met meer dan 200PK al snel 250 durft te halen...

En op deze manier kunnen we leuk de google filmpjes vergelijken, wiens naald het snelste gaat

Comment

de dikste versies wel

nu dus ook de 200-den

Comment

• wat wil je als de lichste naar't schijnt 178 pk rijk is

Comment

• is de leaseprijs eigenlijk veel veranderd? Ik weet er amper iets van maar heb hier gelezen dat hij een stukje duurder is geworden particulier. Zo ook de huurprijs?

Comment

Ja, maar toch. Het zou al moeten de top zijn bij wind vanachter en bergaf dan.
                                De teller van de mijne loopt tot 250, en de wagen haalt op de teller iets meer dan 200 km/h. 220 had volstaan (ongeveer 10 % extra), maar toch liever teveel dan te weinig.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart456 Bekijk Berichten
                                  Ik heb bijna € 4000 gekregen op nieuwprijs zonder btw, zonder opties
                                  4000 € korting??? dat is meer dan 10 %!
                                  Amai,hoe doe je dat?

je mag me altijd een pm sturen met meer uitleg.

Of heb je betere condities dan de gewone man?

Ik ben ook aan het nadenken over aanschaf van c 200 cdi.
                                  Meer info is altijd welkom
                                  ik ben geen twijfelaar
                                  allez ik denk dat toch

Comment

• Bijna € 4000 schreef ik.

Dat is niet zo moeilijk
                                    Je gaat bij de dealer langs, kiest een model met tamelijk wat opties en vraagt dan je korting op de basisprijs zonder btw, bij mij €3800 en beetje.

Comment

• Ik heb er in spanje en frankrijk al zeer veel gezien, en ik vind ze toch telkens knap.

De laatste die ik zag in frankrijk was een grijze met AMGpack, zoals hij op de posters staat.
                                      Damn, wat was ie knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Hangt dat niet af van de versie? Ik weet niet veel van Mercedes maar ik heb al gemerkt dat bij de E-klasse maar bepaalde versies twee zichtbare uitlaten hebben aan beide kanten.

Heb de voorbije dagen al een paar nieuwe C's gezien en ik moet zeggen dat ze zéér knap zijn, alleen staan ze een pak te hoog op hun poten .
                                        Idd !!!

heb hem hierjuist eens proberen te verlagen ( op een foto hé ) en ik vind hem imho er veeel beter uitzien als hij verlaagd is

foto van de mercedes-site:

aangepaste:

Comment

• Veel beter, zelfs met die standaardvelgen. Wat zou dat niet geven met die AMG's er onder?

Comment

Working...
                                          X